Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() laten we geen ruzie maken kinders inbraak is vast een lieve en fijne medeforummer vrede op aarde! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Welkom!
![]() Een korte introductie: Als je lid bent van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet is. Jij bent verantwoordelijk voor posts onder jouw naam. Maak je gebruik van een publieke computer, zorg er dan voor dat je uitlogt voor het verlaten van de computer. Je gaat ermee akkoord dat je geen materiaal zult publiceren waar auteursrecht op berust, tenzij het je eigen materiaal is. De netiquette moet gevolgd worden. De netiquette is een richtlijn en bevat de volgende regels: (de schuingedrukte termen zijn vaktermen die je op het forum tegen kan komen) Je moet je aan het onderwerp van de topic houden, oftewel ontopic blijven. HOOFDLETTERS, (smilies) en leestekens????!!!!! mogen slechts met mate worden toegepast. Posts enkel om personen te kwetsen zijn verboden. Pogingen om het record aantal replies te verbeteren zijn niet toegestaan. Respectloosheid, het volledig afkraken van mensen of onzinnige ruzies (flamewars) is/zijn verboden. Voor beheerders, forumbazen alsmede andere leden moet respect getoond worden. Links naar andere sites plaatsen die los van het onderwerp staan en/of uit een commercieel oogpunt, is niet toegestaan. Het forum is niet bedoeld voor berichten aan 1 persoon die niets bijdragen aan het geheel. Daarvoor bestaat ICQ/Mail. Het is niet toegestaan om (mobiele) telefoonnummers of adresgegevens te publiceren. Originaliteit is een eis die aan elke topic gesteld moet worden. Post alleen onder je eigen nick (bijnaam), niet onder die van een ander. Als je een ander lid quote (citeert), dan is het verboden een foto mee te quoten. Plaatjes van 80kb of groter mogen niet gepost worden. Een topic mag niet in meerdere fora geopend worden, crossposten is dus verboden. Het uppen van topics, zonder goede reden, die allang uit het zicht zijn is niet de bedoeling. Het overmatig gebruiken van kleurtjes of grote letters is niet de bedoeling. Als je niks toe te voegen hebt, post dan ook niks. Op die manier het aantal posts dat op je naam staat verhogen, kan tot gevolg hebben dat ditzelfde aantal met de hand verlaagd wordt. Gebruik van anonieme proxies is niet toegestaan. Tijdens het forummen en hierna, zul je je huisdieren met rust laten. Faken, je voordoen voor iemand anders door bijvoorbeeld de foto's van iemand anders als ware het foto's van jou plaatsen, is niet de bedoeling. En, uiteraard, is het absoluut verplicht liefde onder al de leden te verspreiden. Gezelligheid roeleert namelijk. Op het breken van deze regels staan straffen variërend van een waarschuwing tot het weren van de site. Klik hier voor de disclaimer. Bedankt en veel plezier op het forum! Nixje Algeheel Forumbeheerder |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |