Advertentie | |
|
![]() |
|
haha doe niet zo triest zeg, Tuurlijk moet het kloppen, klopt het? nee!
Tuurlijk moet het er goed uitzien, ziet 't er goed uit? nee! waarom niet? het klopt niet! pixxellig at sum places, smooth at others, daarbij zien de brushstrokes er messy uit, nee dit forum is niet technisch tekenen, we weten wat mooi is, en wat niet.. So get rid of the attitude, want ik heb je beter zien, zo-ook die 2e dies al veel beter..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Citaat:
wat ik al eerder zei, dit is een stijlonderzoek.. en dat had ik blijkbaar niet moeten posten aangezien men hier alleen maar op details zeikt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Citaat:
|
dit is artistiek en geen technisch tekenen? waar slaat dat nou weer op?
als je expres rare verhoudingen en vormen gebruikt dan is dat okee, maar als de verhoudingen en vormen moeten kloppen en dat doen ze niet, dan moet je niet gaan huilen als je ontdekt dat een stelletje kutpubers op een geel forum allemaal gelijk hebben en jij niet. maar ok ik doe het je niet na, maar ik heb hier niet veel mee. het is al zo vaak gedaan, en die titel space fairy is te gay voor woorden.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
en: ik heb niet expres scheve verhoudingen getekend, maar ook niet bewust erop gelet. ik zal de de vectortekening wel ff posten. Dat fotosoep coloring en shading is alleen maar extra glitter, en waarschijnlijk iets overdone voor hetgene wat ik eigenlijk wilde proberen.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
@ Ce-El-Wan: die nieuwe is al een stuk beter ![]() ![]() Ennuh, als jij iets post waar dingen aan mankeren, dan schrijf ik een verhaal om jou te vertellen wat er aan mankeert en wat je er beter aan kan maken (mits ik daar zin in heb dan). Dan mag je helemaal zelf weten wat je er mee doet ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
natuurlijk moet het wel kloppen...en als de meerderheid dat niet vindt, dan is dat misschien ook wel zo ik de toekomst zul je er ook mee moeten leren omgaan dat niet iedereen jouw werk geweldig vindt, en leren niet zo kinderachtig te reageren zoals je hier doet...
Laatst gewijzigd op 18-01-2004 om 14:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ok. dit keer zal ik mijn mening een beetje genuanceerder uitleggen ( captain n had wel een beetje gelijk bij die green elf, maar ik was pissed, excuses daarvoor)
- de tieten staan te ver uit elkaar - de huidskleur vind ik niet mooi, zou zelf minder paars doen - de stijl vind ik niet mooi ( moet aan corel draw standaard tekeningetjes denken - het is nou niet bepaald sexy - er komt een stuk kaal hoofd boven haar haar uit...
|
![]() |
|
|