Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
*denkt*
Eigenlijk nergens, meestal heb ik hem sowieso al op stil staan, áls ik hem al bij me heb. Mijn zus maakt elke dag wel iets beschamends mee... gaat hij af in de bieb, kan ze hem niet vinden in d'r tas... whehe... gelukkig schaamt ze zich dan ook echt super, anders was het nog erger. Of tijdens het bestellen in een restaurant, neemt ze nog op ook, niet dat ze gewoon meteen het gesprek wegduwt... Whehe ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat was tijdens een nachttocht van tenniskamp. We waren ergens in een bos, en mensen van de organisatie gingen naar ons op zoek.
Op een gegeven moment reed er een auto heel langzaam voorbij, dus wij in de bossen springen. Belt een ander team mij op, om te vragen waar we zitten ![]() |
![]() |
|
Een keer ging m'n alarm af in de aula, ik wilde toen opstaan maar was toch vroeger wakker en toch maar naar m'n hoorcollege gegaan, gelukkig begint dat stil en gaat 't dan luider...
Een keer bij 'n oefeningen-sessie, gelukkig stond ie op stil. That's it I guess.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou het erg vinden als mijn mobiel of die van iemand anders afging tijdens een begravenis of iets in die richting. Maar dat gebeurt mij overigens nooit, ik vergeet mn mobiel vaak mee te nemen en als ik er dan aan denk, zoals vandaag, is de baterij leeg.. *zucht*
|
In de auto bij een vriendin. Ik had toen een soort sirene als beltoon, dus die vader van haar gaat gelijk aan de kant van de weg staan, 'Huh, waar is de ambulance nou? Ik hoorde em toch echt!'
![]()
|
hij staat altijd op tril... toen ik net een mobiel had die op tril kon(twee jaar geleden dus) heb ik een keer heel hard tijdens een natuurkundeles waar absolute stilte word geeist toen hij af ging geroepen: K*T ik tril!
|
Verwijderd
|
Dat was in de 2e klas, tijdens een les beeldende vorming. Gelukkig waren we op dat moment met 'knippen en plakken' bezig, dus het viel niet zo heel erg op. De leraar was echter best intelligent en had wel door waarom er zoveel commotie was, daar in de hoek van het lokaal. Aan het eind van de les zei hij met een knipoog dat als ik het hele lokaal zou vegen, hij mijn mobieltje niet in beslag zou nemen (bij ons duurt dat standaard een paar weken).
Humor had die man, ik ben 20 minuten bezig geweest. ![]() Mijn vader heeft nu een polyfone ringtone van de sirene van een Amerikaanse politiewagen. Hij vergadert heel vaak, soms staat zijn mobieltje dan nog aan. Wanneer ik hem tijdens zo'n vergadering opbel gaat dat ding soms dus keihard af, hehe. |
![]() |
|
In de derde had ik trouwens wel zo'n moment dat ik iets had van 'shittt' we waren bij natuurkunde een film aan het kijken, klas helemaal donker hoor ik opeens zo'n dom piepje, ik kijk naar mn tas die opeens licht gaf, was de baterij leeg.. De halve klas "whaa jij!!" en natuurlijk had de leraar weer eens niks door.
|
een jongen in mijn klas had een siemens van zijn vader geleend, en ookal staat je siemens op stil, als de batterij op is gaat hij heel hard piepen (dat heb ik ook wel eens gehad ind e klas) maar hij was dus zo dom, dat ie niet wist hoe hij uit moest! dus elke 10 minuten ging ie af... dom
||
Citaat:
![]() Mijn telefoon gaat nooit hard af, heb hem altijd op trilfunctie staan. Soms zet ik de beltoon aan, maar alleen als ik weet dat er iemand kan bellen die ik nodig heb en mn telefoon in mn tas zit ofzo Heb dus geen last van mn telefoon op ongepaste momenten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn wel meer erge momenten geweest geloof ik
![]() Onder andere bij een ANW-presentatie vorig jaar. Maar die leraar is zo stom dat ie het niet eens doorhad. Die presentatie was saai, dus eigenlijk was het wel grappig ![]() Ik heb het ook gehad tijdens de contractbespreking met m'n baas. Hij ging een taakomschrijving geven en toen ging ie ineens af ![]() ![]() Ik word niet vaak gebeld, dus ik laat 'm altijd gewoon aanstaan, wat ik ook doe. Maar het gaat dus wel eens fout ![]() |
![]() |
|
In de trein, terwijl ik met een geërgerde blik in de rondte zat te kijken ("Welke idioot heeft z'n telefoon zo hard staan?") en me ineens besefte dat het de mijne was, die al een halve minuut aan het loeien was...
In de bus, net toen ik instapte en met de buschauffeur (een eikel) aan het afrekenen was (met heel veel kleingeld)... |
![]() |
|
ik weet wel nog een keer dat een exklasgenoot van me, die toen 19 was, in de les betrapt werd met een gsm.
die werd afgepakt en hij moest huilen ![]() ![]()
|
![]() |
|
|