Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2004, 10:26
lucy48
lucy48 is offline
Bij mij denk ik in de kerk, tijdens de kerstnachtmis
Oud 05-01-2004, 10:33
Machiavelli
Machiavelli is offline
Uit principe heb ik geen mobiele telefoon.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 10:35
BBEM
BBEM is offline
toen ik nog een telefoon had... in het gemeentehuis waar ik toen ook uitgezet werd
Oud 05-01-2004, 10:41
Tiño
Tiño is offline
hmmmz, tja dat waren meerdere momenten...
Oud 05-01-2004, 12:18
Souris
Souris is offline
in die bieb
Oud 05-01-2004, 12:23
Miracle
Miracle is offline
tijdens een jaarvergadering
Oud 05-01-2004, 12:24
hasseltboy
hasseltboy is offline
Valt mee: Op school onder les, ik had m'n polyfone beltoon heel hard staan, de leraar dacht dat er een orkest begon te spelen.....
Oud 05-01-2004, 12:25
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 05-01-2004 @ 13:24:
Valt mee: Op school onder les, ik had m'n polyfone beltoon heel hard staan, de leraar dacht dat er een orkest begon te spelen.....
hahahaha

Ik had t een x in de bios.. dat was uber-dom van me.. maar ik dacht eerst ook nog eens dat ie niet van mij was, omdat ik dacht dat ik niet zo dom zou zijn om hem aan te laten
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 12:26
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
EspumaX schreef op 05-01-2004 @ 13:25:
hahahaha

Ik had t een x in de bios.. dat was uber-dom van me.. maar ik dacht eerst ook nog eens dat ie niet van mij was, omdat ik dacht dat ik niet zo dom zou zijn om hem aan te laten
Irritant...
Oud 05-01-2004, 12:32
BCR
BCR is offline
Hm, in de klas, denk ik.
Oud 05-01-2004, 12:43
Divina Flor
Divina Flor is offline
in de klas en in de trein
ik was vergeten het geluid uit te zetten
ik schaamde me rot toen dat ding in de trein opeens afging (compleet met net zo'n stomme ringtone als alle mensen hebben)
Oud 05-01-2004, 12:45
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
de minuut stilte na 11 september, klasgenootje stuurde een berichtje:
Ik hoop voor je dat je je geluid uit hebt staan.

Niet dus
Oud 05-01-2004, 12:46
Verwijderd
Gaat op de meest stomme momenten af. Maar dat maakt geen fuck uit want ik heb em nóóit op beltoontjes staan. Altijd trilalarm.

Simpel.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 12:46
Verwijderd
*denkt*

Eigenlijk nergens, meestal heb ik hem sowieso al op stil staan, áls ik hem al bij me heb.

Mijn zus maakt elke dag wel iets beschamends mee... gaat hij af in de bieb, kan ze hem niet vinden in d'r tas... whehe... gelukkig schaamt ze zich dan ook echt super, anders was het nog erger. Of tijdens het bestellen in een restaurant, neemt ze nog op ook, niet dat ze gewoon meteen het gesprek wegduwt... Whehe
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 13:22
Verwijderd
Ik heb geen mobiel, dus dat probleem heb ik niet
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 13:24
Roos
Roos is offline
In een pashokje, ik stond net een bikini te passen en ik ging nog opnemen ook
Oud 05-01-2004, 13:24
Gatara
Gatara is offline
Tijdens een toneelvoorstelling. En het stomme was dat ik er nog zo zeker van was dat ik m uit had gezet. Dus toen dat ding af ging, ergerde ik me aan diegene die de telefoon aan had laten staan.
Was ik dus zelf
Oud 05-01-2004, 13:26
wissie
wissie is offline
Op school. Ik heb meestal het geluid uit staan dus echte erge momenten maak ik niet mee.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 13:28
Ireentje
Ireentje is offline
In de bioscoop, met volume op het hardst...*schaaam*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 13:31
Verwijderd
trilfunctie roeleert..

uhm... ja
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 13:38
Verwijderd
Dat was tijdens een nachttocht van tenniskamp. We waren ergens in een bos, en mensen van de organisatie gingen naar ons op zoek.

Op een gegeven moment reed er een auto heel langzaam voorbij, dus wij in de bossen springen.

Belt een ander team mij op, om te vragen waar we zitten
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 13:44
the tourist
the tourist is offline
Die van mij doet het niet en toen hij het nog wel deed stond ie nooit aan

Die van mijn vader ging een keer in de bioscoop af, maar hij had niet door dat het zijn mobiel was, hij liet hem dus gewoon een paar minuten rinkelen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 13:45
Multilot
Multilot is offline
Onder een examen. Ik heb het luchtalarm als beltoon, dus ik schaamde me redelijk dood... Een leraar dacht zelfs dat het alarm echt afging...
Oud 05-01-2004, 14:04
Verwijderd
in de klas en bios......
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:06
Methuselah
Methuselah is offline
Een keer ging m'n alarm af in de aula, ik wilde toen opstaan maar was toch vroeger wakker en toch maar naar m'n hoorcollege gegaan, gelukkig begint dat stil en gaat 't dan luider...

Een keer bij 'n oefeningen-sessie, gelukkig stond ie op stil.

That's it I guess.
Oud 05-01-2004, 14:10
Pyriet
Pyriet is offline
Op n tribune tijdens n televee-opname.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:19
Malin
Malin is offline
In de klas. Valt op zich wel mee. Alleen jammer dat ik wel mijn mobiel kwijt was de rest van de dag.
Oud 05-01-2004, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Malin schreef op 05-01-2004 @ 15:19:
In de klas. Valt op zich wel mee. Alleen jammer dat ik wel mijn mobiel kwijt was de rest van de dag.
maar 1 dag , bij ons mee een week
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:20
Malin
Malin is offline
Citaat:
Solero schreef op 05-01-2004 @ 15:19:
maar 1 dag , bij ons mee een week
Ja, maar dat was nog voordat ze die regels instelden. Nu is het ook een week, geloof ik. Niet dat ik er nu nog last van heb.
Oud 05-01-2004, 14:26
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Mijne staat altijd op stil of tril, dus boeit nooit zo.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:44
alpha
alpha is offline
Ik zou het erg vinden als mijn mobiel of die van iemand anders afging tijdens een begravenis of iets in die richting. Maar dat gebeurt mij overigens nooit, ik vergeet mn mobiel vaak mee te nemen en als ik er dan aan denk, zoals vandaag, is de baterij leeg.. *zucht*
Oud 05-01-2004, 14:48
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 05-01-2004 @ 14:31:
trilfunctie roeleert..

uhm... ja
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:59
Envy
Envy is offline
In de auto bij een vriendin. Ik had toen een soort sirene als beltoon, dus die vader van haar gaat gelijk aan de kant van de weg staan, 'Huh, waar is de ambulance nou? Ik hoorde em toch echt!' Was niet erg dus, maar wel grappig
Oud 05-01-2004, 15:01
Verwijderd
aan de kassa bij de H&M en ik hoorde em niet kheb nog maar net een mobiel, het went niet zo en heb em eigenlijk nooit mee, maar ik hoorde ook gewoon geen mobiel
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:01
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
met scouting staan we altijd bij dodenherdenking en we stonden in een menselijke haag dus ik zo zet allemaal je telefoon uit... en toen ging mijne af... in die minuut stilte
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:05
jet
jet is offline
hij staat altijd op tril... toen ik net een mobiel had die op tril kon(twee jaar geleden dus) heb ik een keer heel hard tijdens een natuurkundeles waar absolute stilte word geeist toen hij af ging geroepen: K*T ik tril!
Oud 05-01-2004, 15:06
Verwijderd
Dat was in de 2e klas, tijdens een les beeldende vorming. Gelukkig waren we op dat moment met 'knippen en plakken' bezig, dus het viel niet zo heel erg op. De leraar was echter best intelligent en had wel door waarom er zoveel commotie was, daar in de hoek van het lokaal. Aan het eind van de les zei hij met een knipoog dat als ik het hele lokaal zou vegen, hij mijn mobieltje niet in beslag zou nemen (bij ons duurt dat standaard een paar weken).
Humor had die man, ik ben 20 minuten bezig geweest.

Mijn vader heeft nu een polyfone ringtone van de sirene van een Amerikaanse politiewagen. Hij vergadert heel vaak, soms staat zijn mobieltje dan nog aan. Wanneer ik hem tijdens zo'n vergadering opbel gaat dat ding soms dus keihard af, hehe.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:10
alpha
alpha is offline
In de derde had ik trouwens wel zo'n moment dat ik iets had van 'shittt' we waren bij natuurkunde een film aan het kijken, klas helemaal donker hoor ik opeens zo'n dom piepje, ik kijk naar mn tas die opeens licht gaf, was de baterij leeg.. De halve klas "whaa jij!!" en natuurlijk had de leraar weer eens niks door.
Oud 05-01-2004, 15:13
jet
jet is offline
een jongen in mijn klas had een siemens van zijn vader geleend, en ookal staat je siemens op stil, als de batterij op is gaat hij heel hard piepen (dat heb ik ook wel eens gehad ind e klas) maar hij was dus zo dom, dat ie niet wist hoe hij uit moest! dus elke 10 minuten ging ie af... dom
Oud 05-01-2004, 15:14
sugrbabe
sugrbabe is offline
Citaat:
Roos schreef op 05-01-2004 @ 14:24:
In een pashokje
Oud 05-01-2004, 15:28
Liss
Liss is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 05-01-2004 @ 13:24:
Lol
Mijn telefoon gaat nooit hard af, heb hem altijd op trilfunctie staan. Soms zet ik de beltoon aan, maar alleen als ik weet dat er iemand kan bellen die ik nodig heb en mn telefoon in mn tas zit ofzo
Heb dus geen last van mn telefoon op ongepaste momenten
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:31
Verwijderd
Er zijn wel meer erge momenten geweest geloof ik
Onder andere bij een ANW-presentatie vorig jaar. Maar die leraar is zo stom dat ie het niet eens doorhad. Die presentatie was saai, dus eigenlijk was het wel grappig
Ik heb het ook gehad tijdens de contractbespreking met m'n baas. Hij ging een taakomschrijving geven en toen ging ie ineens af Vond ie niet zo grappig geloof ik
Ik word niet vaak gebeld, dus ik laat 'm altijd gewoon aanstaan, wat ik ook doe. Maar het gaat dus wel eens fout
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:43
Dolores
Dolores is offline
Als k naar school ga oid zorg ik altijd wel dat ie op stil staat.. maarja, als je dan een herinnering dr in hebt staan...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:44
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
in mijn broekzak, HAHA.

Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:48
Skibi
Skibi is offline
In de trein, terwijl ik met een geërgerde blik in de rondte zat te kijken ("Welke idioot heeft z'n telefoon zo hard staan?") en me ineens besefte dat het de mijne was, die al een halve minuut aan het loeien was...

In de bus, net toen ik instapte en met de buschauffeur (een eikel) aan het afrekenen was (met heel veel kleingeld)...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:49
Negrotiator
Negrotiator is offline
Ik heb geen mobiele telefoon.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:51
Lionheart
nooit meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:53
Talon
Talon is offline
Citaat:
EspumaX schreef op 05-01-2004 @ 13:25:
hahahaha

jij hebt dus geen humor zeg
Oud 05-01-2004, 18:56
fractuur
fractuur is offline
Tijdens een repetitie. Mn mobiel was ik dus de rest van de dag kwijt. Ook leuk: anderen bellen als zij in de les zitten. (wel wetend dat de docent die ze hebben niet moeilijk doet over mobieltjes in de les)
Oud 05-01-2004, 18:58
Talon
Talon is offline
ik weet wel nog een keer dat een exklasgenoot van me, die toen 19 was, in de les betrapt werd met een gsm.
die werd afgepakt en hij moest huilen
Reageren

Regels voor berichten