Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2004, 15:51
Thompie
Thompie is offline
Ik heb al een tijdje deze webcam, ik had deze gekocht toen der tijd om er redelijk grote foto's mee te kunnen maken.
Nu heb ik op mijn computer Windows XP Home, dus ik deed de webcam in mijn usb-poort en ging kijken hoe dat was dat beeld.
Zag ik een klein venstertje met wat de webcam kan zien. Ik maak een foto en zet die op mijn schijf, kijk ik bij de eigenschappen blijkt dit maar een foto van 160*120 pixels te zijn.
Nou ik die cd die erbij zat gepakt en drivers geinstalleerd (hielp niet) ik dacht dan ga ik es kijken op hun site. Helemaal niks nieuws gevonden. Ik dacht van dat kijk ik een andere keer wel weer. Want ik kan er gwoon fatsoenlijk mee msnnen dus ik zag niet echt het probleem.
Maar nu denk ik van ik wil dan toch wel es foto's zien van 1280*960, dus ik weer kijken op de site van philips(helemaal niks). Dus hier is mijn vraag: Weet iemand hoe ik die resolutie kan vergroten tot 1280*960 zoals op de verpakking staat?
Oud 16-01-2004, 18:30
CrazY G
CrazY G is offline
ja met xp lukt het mij ook niet. Maar met andere programma zoals Ulead photo express 2.0 die bij de camera geleverd werd wel.
Maar het moet toch ook in xp lukken?
Oud 16-01-2004, 20:49
Thompie
Thompie is offline
lijkt mij wel maja hoe?
denk dat sommige hier het wel zullen weten.........hoop ik
Oud 19-01-2004, 20:23
Verwijderd
Nou op de klantenservice van Philips hoef je niet te rekenen heb ook nog ergens een camera van ze die niet doet wat ie moet doen maar heb al een andere (gratish ) dus ik zit er niet zo mee.
Misschien als je philips een brief stuurt per snailmail dat ze serieus reageren!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 18:26
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
PCRodent schreef op 19-01-2004 @ 21:23:
Nou op de klantenservice van Philips hoef je niet te rekenen heb ook nog ergens een camera van ze die niet doet wat ie moet doen maar heb al een andere (gratish ) dus ik zit er niet zo mee.
Misschien als je philips een brief stuurt per snailmail dat ze serieus reageren!
E-mailadres? Ik kan die nergens vinden op die site van philips.

Edit: hoeft al niet meer te zoeken, heb het mailadres al gevonden

Laatst gewijzigd op 22-01-2004 om 18:35.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Thompie schreef op 22-01-2004 @ 19:26:
E-mailadres? Ik kan die nergens vinden op die site van philips.

Edit: hoeft al niet meer te zoeken, heb het mailadres al gevonden
Snailmail is de amerikaanse term die gebruikt wordt voor gewone post (omdat het daar zo traag is en je grote kans loopt dat je post kwijtraakt).
E-mailen werkt toch niet bij Philips
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 22:10
Thompie
Thompie is offline
Citaat:
PCRodent schreef op 23-01-2004 @ 16:05:
Snailmail is de amerikaanse term die gebruikt wordt voor gewone post (omdat het daar zo traag is en je grote kans loopt dat je post kwijtraakt).
E-mailen werkt toch niet bij Philips
Owww....ik al niet snappuh .....zal een brief sturen wel helpen dan?
Oud 24-01-2004, 14:31
CrazY G
CrazY G is offline
maar ik denk dat dit te maken heeft met winxp want ik neem aan dat mensen met een ander merk webcam precies hetzelfde probleem hebben.
Oud 25-01-2004, 18:44
W00t@n00bs
W00t@n00bs is offline
Citaat:
Daar ben ik heet volledig mee eens...de trutten die daar aan de lijn zitten weten echt van niets. Heb er al 2 zeer slechte ervaringen mee op het gebied van webcams.
Oud 26-01-2004, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Thompie schreef op 23-01-2004 @ 23:10:
Owww....ik al niet snappuh .....zal een brief sturen wel helpen dan?
over het algemeen reageren bedrijven serieuzer als je een brief schrijft, omdat het schrijven van een brief jou meer moeite kost zul jij namelijk wel serieus zijn, is de gedachte.
als je iets van een bedrijf/instelling wilt werkt snailmail meestal beter dan emailen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten