Advertentie | |
|
![]() |
|
Jezelf zijn en blijven. Niet je opeens anders gaan gedragen voor hem. Zoek contact met de jongen die jij leuk vindt en hoop dat die jongen jou ook leuk gaat vinden. Ga wat met hem praten, begin desnoods op msn.
![]() ![]() Gewoon aardig tegen hem doen... Je merkt vanzelf of hij je leuk gaat vinden of niet. Maar je merkt het vanzelf wel. Succes! ![]() En idd die breezah-taal afleren. Knappen de meeste jongen op af. ![]() Edit: heb haar cu2 bekeken, inderdaad zo'n breezah geval ![]() Afleren dus... ![]() Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 19:29. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit topic gaat echt nergens heen. Maar eigenlijk is dat niet zo gek, toch? Niemand weet waar je die jongen van kent, of jullie elkaar eigenlijk al kennen... of het wel om een bepaalde jongen gaat, of over jongens in het algemeen...
Als je voortaan een topic wilt openen, probeer dan iets meer informatie te geven, zodat mensen je ook echt tips kunnen geven. Nu kunnen ze alleen wat gokken en rare reacties geven en dat schiet natuurlijk niet op. Verder vind ik reacties over taalgebruik ontzettend vervelend. Als je nou een topic tegenkomt dat echt moeilijk te lezen is en geheid vervelende reacties oproept, stuur me dan een PM, dan probeer ik het wel te "vertalen." Maar in dit topic was alles vrij duidelijk.. om nou op ieder woord "breezer" te gaan roepen is irritant. xx |
Advertentie |
|
![]() |
|
|