Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2003, 14:00
RL
RL is offline
Hoe kan ik mijn PC het makkelijkste aansluiten op mijn stereo? Het gaat er dus overuit dat ik bv mijn mp3tjes af wil spelen via de boxen van mijn stereo. Wat moet ik hiervoor aanschaffen en is het moeilijk te doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2003, 15:10
Enlightenment
Enlightenment is offline
Kabeltje kopen. 1x 3˝mm minijack naar 2x tulpplug. Minijack in de line out van je geluidskaart stoppen (Waar normaal je speakers ingaan) en dan in de aux in van je stereo.
Oud 04-05-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 04-05-2003 @ 16:10:
...(Waar normaal je speakers ingaan)...
Het hangt er even van af wat voor geluidskaart je hebt. Je kunt namelijk ook eventueel je normale pc speakers in het groene poortje drukken, en wanneer je geluidskaart ook een zwart poortje heeft, daar het kabeltje in te drukken naar de radio. Zo heb je dus twee paar speakers aan je pc .
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 17:03
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Henri schreef op 04-05-2003 @ 17:47:
Het hangt er even van af wat voor geluidskaart je hebt. Je kunt namelijk ook eventueel je normale pc speakers in het groene poortje drukken, en wanneer je geluidskaart ook een zwart poortje heeft, daar het kabeltje in te drukken naar de radio. Zo heb je dus twee paar speakers aan je pc .
Ja oke. Dan heb je een 2 of 3 kanaals geluidskaart. Let er wel op dat je de instelling goed hebt staan. Want zo kan het voorkomen dat hij denkt dat je een 4.1 of 5.1 geluidsset hebt, en in spellen het geluid achter en geluid voor enzo allemaal scheid. En zo mis je dus geluid op je speakers die je dan gebruikt, is mij eens overkomen.
Oud 05-05-2003, 00:32
Tóney
Tóney is offline
Citaat:
Henri schreef op 04-05-2003 @ 17:47:
Zo heb je dus twee paar speakers aan je pc .
Met een normale (onboard) geluidskaart kan je dit natuurlijk ook bereiken door een jack-splittertje te kopen, zodat je én je pc-boxen én je stereo-boxen tegelijktijd in je geluidskaart kunt stoppen.
Oud 25-01-2004, 14:39
DopeBean
DopeBean is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 04-05-2003 @ 16:10:
Kabeltje kopen. 1x 3˝mm minijack naar 2x tulpplug. Minijack in de line out van je geluidskaart stoppen (Waar normaal je speakers ingaan) en dan in de aux in van je stereo.
ik heb een radio zonder versterker en ook zonder aux ingang een comp zonder tv out en op de tv zit alleen 1 scart aansluiting en de atenne plug - in. Nou heb ik 4 radio boxen zonder een plug ( dus gewoon 2 kabeltjes ). is het mogelijk om in de uitgang van de geluidskaart een scartkabel aan te sluiten om vervolgens via de uitgangen op de tv de radio boxen aan te sluiten. zo niet weet iemand dan hoe ik het wel moet doen of hoeveel een versterker kost.
Reageren

Regels voor berichten