![]() |
|
Naar aanleiding van het Diepte-topic van rijk_v (http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=730218) en andere topics wil ik even melden dat ik me ontiegelijk stoor aan elke randdebiel die zijn negatieve afbrekende kritiek wil spuien over iedereen die een poging doet van deze plek een mooi leerzaam iets te maken.
HOU ALSJEBLIEFT JE GROTE BEK DICHT 1. Met je gezeik help je alleen maar de motivatie van iemand anders naar de klote om zichzelf te verbeteren en verder te komen. 2. Kunst is subjectief, houdt daar rekening mee, de kunst die jij mooi vind is voor een ander walgelijk, andersom precies hetzelfde. 3. Jullie replies zijn totaal nutteloos, hebben geen enkele zin behalve het verneuken van de sfeer hier. (als diegene waar je op reageert iets doms post, maak je het alleen nog maar erger met je kutgezeik) Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 17:45. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Je gaat zeiken over afzeiken... op zich al apart
maar als je dan een standpunt duidelijk probeert te maken, zorg er voor dat je ook toepasselijk taalgebruik hebt dan. oh hey, laten we er nog een quote tegenaan gooien Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk is het niet leuk als de vrucht van je persoonlijke creativiteit wordt belachelijk gemaakt door 'onbenullige personen' maar sorry hoor sommige posts vallen simpelweg niet onder de categorie 'artistiek', die 'binnenplek' foto van gladde all bijv., ik kan daar echt niet bij komen. |
![]() |
|
Dus iedereen kan hier Kunst van troep onderscheiden?
GEFELICITEERD!!! Stop met school!!! Ga gelijk in een kunstgalerij werken. Een flink stel van jullie (you know who you are) heeft geen enkel benul van ( in ieder geval allerlei verschillende hoeken van ) Kunst. Ik zeg helemaal niet dat ik alles van Kunst weet, maar ik weet wel hoe je met mensen om moet gaan. Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 18:01. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder mag je mijn 'respectloze brutale' reactie als een oorlogsverklaring opvatten, je mag het ook opvatten als mijn mening je doet er maar mee wat je wilt. oja en sorry ik heb ook geen zin om 'oorlog' te gaan voeren via pm's. er zijn mensen die wel wat beters te doen hebben. |
![]() |
|
![]() |
je kan hier moeilijk kunst gaan definiëren... dat is een veel te brede discussie.
maar het is misschien wel aardig als je reacties als "kut, bagger, rotzooi" achterwege laat. zeg dan gewoon meteen "ik vind het niets, ik denk dat je beter met andere dingen aan de gang kan gaan" maargoed ik ben een newbie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als jij een discussie met je vrienden hebt ga je dan ook altijd keihard schreeuwen "HOU ALSJEBLIEFT JE GROTE BEK DICHT". Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 18:02. |
![]() |
|
Ja, vanaf nu gaan we elk plaatje de hemel inprijzen, dat zal helpen.
Man jank niet, als mensen slechte kritieken niet kunnen ontvangen moeten ze het zowieso maar opgeven. Je leert met vallen en opstaan, je wilt niet weten hoe ik afgekraakt werd in het begin, maar dan kan je in een hoekje gaan zitten janken of jezelf proberen te verbeteren. Als mensen dat eerste gaan doen kunnen ze net zogoed gelijk opgeven want ver kom je dr niet mee. Ik heb verder niets tegen de mensen die die dingen posten, maar ik zeg wel recht voor iemands neus of ik iets mooi of lelijk vind, aan hun wat ze daar mee doen, daar kan ik me verder niet druk om maken en dat zou jij ook niet moeten doen.
|
ja heel netjes mij onderuit gehaald....
![]() maar er zijn helaas nog steeds mensen die de essentie van dit topic niet snappen... jammer jammer... als er niks op dit forum verandert aan de manier van elkaars "kunst" beoordelen dan kunnen jullie de boel beter opdoeken hier. @ Nina check your pm als ik mensen heb geoffend met mijn taalgebruik: SORRY maar ik meen wel wat ik zeg. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[Graphics/Foto] kleine colelctie ConcordDawn | 56 | 07-02-2004 11:57 |