Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2004, 17:38
Skyrise
Skyrise is offline
Naar aanleiding van het Diepte-topic van rijk_v (http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=730218) en andere topics wil ik even melden dat ik me ontiegelijk stoor aan elke randdebiel die zijn negatieve afbrekende kritiek wil spuien over iedereen die een poging doet van deze plek een mooi leerzaam iets te maken.

HOU ALSJEBLIEFT JE GROTE BEK DICHT

1. Met je gezeik help je alleen maar de motivatie van iemand anders naar de klote om zichzelf te verbeteren en verder te komen.

2. Kunst is subjectief, houdt daar rekening mee, de kunst die jij mooi vind is voor een ander walgelijk, andersom precies hetzelfde.

3. Jullie replies zijn totaal nutteloos, hebben geen enkele zin behalve het verneuken van de sfeer hier. (als diegene waar je op reageert iets doms post, maak je het alleen nog maar erger met je kutgezeik)

Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 17:45.
Advertentie
Oud 24-01-2004, 17:44
funest
funest is offline
haha!
mooi gezegt

Oud 24-01-2004, 17:44
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
1 het boeid mij niet of iemand door mijn commentaar nooit meer een verfkwast/fotocamera of gekopiëerde versie van photoshop aanraakt.

2 als het zo subjectief is, dan is het logisch dat er verschillende soorten commentaar komen, dus waarom bestaat dit topic dan?

3 verneuken de sfeer? webcam fototjes en gepruts en gezeik op commentaar daar irriteer ik mij aan.

jongen, ga ergens anders janken ofzo.
Oud 24-01-2004, 17:45
Verwijderd
www.korrelatie.nl
Oud 24-01-2004, 17:47
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
moh, critiek leveren is OK, maar ik vind dat je het wel netjes moet houden ...
Oud 24-01-2004, 17:48
Sahne
Sahne is offline
het klopt wel, sommige mensen hebben inderdaad alleen maar een grote bek over iemands werk om zichzelf beter te voelen(?), en niet om de ander te helpen verder te komen. Heb wat meer respect voor elkaar! dat wil niet zeggen dat je altijd moet zeggen dat alles mooi en prachtig is maar niet alleen maar rotzooi over anderen uitstorten
Oud 24-01-2004, 17:48
Captain N
Captain N is offline
Jij hebt het geloof ik niet door.
Ik zal het even uitleggen.

Kunst, wordt idd door iedereen anders gezien, wat de ene niet mooi vind vind de andere weer wel mooi enz enz, MAAR! kunst is door de meeste artiesten wel te onderscheiden van troep EN! kunst wordt NOOIT! afgezeken (behalve door mij zo af en toe maargoed).

Wat meneertje v daar postte valt totaal niet onder de categorie kunst, het is niet eens kunstig, het valt dus onder de categorie troep.

Definitie van troep : Bagger, zooi, nutteloze webspace verkwanseling....

Goed snaptu het nu?....misschien hadden we wat constructieve crits moeten geven maar dat zou gewoon neerkomen op, drop deze zooi en ga iets nuttigs doen.
Oud 24-01-2004, 17:49
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 24-01-2004 @ 18:44:
1 het boeid mij niet of iemand door mijn commentaar nooit meer een verfkwast/fotocamera of gekopiëerde versie van photoshop aanraakt.

2 als het zo subjectief is, dan is het logisch dat er verschillende soorten commentaar komen, dus waarom bestaat dit topic dan?

3 verneuken de sfeer? webcam fototjes en gepruts en gezeik op commentaar daar irriteer ik mij aan.

jongen, ga ergens anders janken ofzo.
Ik dacht dat ik mij ontzettend duidelijk had gemaakt. Helaas zijn er hier mensen die totaal niets begrijpen van mijn goede bedoelingen.
Met deze instelling zul jij nog een keer gigantisch op je kop worden gebeukt. Zal ik jou respectloze brutale reactie als oorlogsverklaring opvatten? Wie denk je wel niet dat je bent
stuur me maar een pm
Oud 24-01-2004, 17:50
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Captain N schreef op 24-01-2004 @ 18:48:
Jij hebt het geloof ik niet door.
Ik zal het even uitleggen.

Kunst, wordt idd door iedereen anders gezien, wat de ene niet mooi vind vind de andere weer wel mooi enz enz, MAAR! kunst is door de meeste artiesten wel te onderscheiden van troep EN! kunst wordt NOOIT! afgezeken (behalve door mij zo af en toe maargoed).

Wat meneertje v daar postte valt totaal niet onder de categorie kunst, het is niet eens kunstig, het valt dus onder de categorie troep.

Definitie van troep : Bagger, zooi, nutteloze webspace verkwanseling....

Goed snaptu het nu?....misschien hadden we wat constructieve crits moeten geven maar dat zou gewoon neerkomen op, drop deze zooi en ga iets nuttigs doen.
mee eens, ik zie soms schilderijen waarbij ik denk jezus wat is dat lelijk, maar dan valt het bij mij nog wel onder de noemer "kunst"
Oud 24-01-2004, 17:51
<*)_><
<*)_>< is offline
Je gaat zeiken over afzeiken... op zich al apart

maar als je dan een standpunt duidelijk probeert te maken, zorg er voor dat je ook toepasselijk taalgebruik hebt dan.

oh hey, laten we er nog een quote tegenaan gooien

Citaat:
als diegene waar je op reageert iets doms post, maak je het alleen nog maar erger met je kutgezeik
^_^
Oud 24-01-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 24-01-2004 @ 18:50:
mee eens, ik zie soms schilderijen waarbij ik denk jezus wat is dat lelijk, maar dan valt het bij mij nog wel onder de noemer "kunst"
precies

Natuurlijk is het niet leuk als de vrucht van je persoonlijke creativiteit wordt belachelijk gemaakt door 'onbenullige personen' maar sorry hoor sommige posts vallen simpelweg niet onder de categorie 'artistiek', die 'binnenplek' foto van gladde all bijv., ik kan daar echt niet bij komen.
Oud 24-01-2004, 17:53
Skyrise
Skyrise is offline
Dus iedereen kan hier Kunst van troep onderscheiden?

GEFELICITEERD!!! Stop met school!!! Ga gelijk in een kunstgalerij werken.

Een flink stel van jullie (you know who you are) heeft geen enkel benul van ( in ieder geval allerlei verschillende hoeken van ) Kunst.

Ik zeg helemaal niet dat ik alles van Kunst weet, maar ik weet wel hoe je met mensen om moet gaan.

Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 18:01.
Oud 24-01-2004, 17:54
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 24-01-2004 @ 18:51:
Je gaat zeiken over afzeiken... op zich al apart

maar als je dan een standpunt duidelijk probeert te maken, zorg er voor dat je ook toepasselijk taalgebruik hebt dan.

oh hey, laten we er nog een quote tegenaan gooien

^_^
Ja en daarom heb ik hiervoor SPECIAAL een APARTE topic aangemaakt om het aan de kaak te stellen.
Oud 24-01-2004, 17:55
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 24-01-2004 @ 18:49:
Ik dacht dat ik mij ontzettend duidelijk had gemaakt. Helaas zijn er hier mensen die totaal niets begrijpen van mijn goede bedoelingen.
Met deze instelling zul jij nog een keer gigantisch op je kop worden gebeukt. Zal ik jou respectloze brutale reactie als oorlogsverklaring opvatten? Wie denk je wel niet dat je bent
stuur me maar een pm
ja duidelijk ben je wel, maar ik vind niet dat je gelijk hebt. maar hallo over 'instellingen' gesproken, topics beginnen en dan mega groot "HOU ALSJEBLIEFT JE GROTE BEK DICHT" erin kwakken noem jij dat goede bedoelingen zodra ik dat zie heb ik ook echt geen zin meer om rationeel te gaan lopen doen, en toch kon ik het opbrengen om dat te doen.

Verder mag je mijn 'respectloze brutale' reactie als een oorlogsverklaring opvatten, je mag het ook opvatten als mijn mening je doet er maar mee wat je wilt.

oja en sorry ik heb ook geen zin om 'oorlog' te gaan voeren via pm's. er zijn mensen die wel wat beters te doen hebben.
Oud 24-01-2004, 17:56
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
je kan hier moeilijk kunst gaan definiëren... dat is een veel te brede discussie.

maar het is misschien wel aardig als je reacties als "kut, bagger, rotzooi" achterwege laat.

zeg dan gewoon meteen "ik vind het niets, ik denk dat je beter met andere dingen aan de gang kan gaan"

maargoed ik ben een newbie
Oud 24-01-2004, 17:57
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 24-01-2004 @ 18:53:
Dus iedereen kan hier Kunst van troep onderscheiden?

GEFELICITEERD!!! Stop met school!!! Ga gelijk in een kunstgalerij werken.

Een flink stel van jullie (you know who you are) heeft geen enkel benul van ( in ieder geval allerlei verschillende hoeken van ) Kunst.

Ik zeg helemaal niet dat ik alles van Kunst weet, maar ik weet wel hoe je met mensen om moet gaan.
haha jij weet hoe je met mensen om moet gaan?

als jij een discussie met je vrienden hebt ga je dan ook altijd keihard schreeuwen "HOU ALSJEBLIEFT JE GROTE BEK DICHT".

Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 18:02.
Oud 24-01-2004, 17:57
Verwijderd
nu alleen nog je "maar ik weet wel hoe je met mensen om moet gaan. " kleiner maken
Oud 24-01-2004, 17:58
Captain N
Captain N is offline
Ja, vanaf nu gaan we elk plaatje de hemel inprijzen, dat zal helpen.
Man jank niet, als mensen slechte kritieken niet kunnen ontvangen moeten ze het zowieso maar opgeven.
Je leert met vallen en opstaan, je wilt niet weten hoe ik afgekraakt werd in het begin, maar dan kan je in een hoekje gaan zitten janken of jezelf proberen te verbeteren.
Als mensen dat eerste gaan doen kunnen ze net zogoed gelijk opgeven want ver kom je dr niet mee.
Ik heb verder niets tegen de mensen die die dingen posten, maar ik zeg wel recht voor iemands neus of ik iets mooi of lelijk vind, aan hun wat ze daar mee doen, daar kan ik me verder niet druk om maken en dat zou jij ook niet moeten doen.
Oud 24-01-2004, 18:00
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
zolang je maar niet gaat schelden ofzo...
Oud 24-01-2004, 18:00
Skyrise
Skyrise is offline
ja heel netjes mij onderuit gehaald....

maar er zijn helaas nog steeds mensen die de essentie van dit topic niet snappen... jammer jammer...

als er niks op dit forum verandert aan de manier van elkaars "kunst" beoordelen dan kunnen jullie de boel beter opdoeken hier.

@ Nina check your pm

als ik mensen heb geoffend met mijn taalgebruik: SORRY

maar ik meen wel wat ik zeg.
Oud 24-01-2004, 18:02
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 24-01-2004 @ 18:38:
gezeur
haha sukkel

frustraties?

iedereen snapt de essentie van je topic wel hoor, maar jouw mening kan de meeste gewoon geen fuck schelen ' '

veel plezier nog he
smak smak
Oud 24-01-2004, 18:02
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 24-01-2004 @ 19:00:
als er niks op dit forum verandert aan de manier van elkaars "kunst" beoordelen dan kunnen jullie de boel beter opdoeken hier.
Het ging anders goed tot jij je er mee ging bemoeien.
Oud 24-01-2004, 18:07
Ieke
Ieke is offline
Flame heb ik geen zin in, dus deze gaat dicht. Discusiëren over wat wel kunst is en wat niet kan in een nieuw topic.

Regels voor berichten