Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een schertsfiguur zoals ik ziet tenminste het sociale nut in van zulk soort topics. Stel dat ons aller Faery depressief wordt door de afwezigheid van een topic waarin aardige mensen hem feliciteren met zijn verjaardag, en zelfmoord pleegt? Nou is het zo dat ik niet van een zelfmoordje meer of minder opkijk, en eigenlijk vind dat er wel meer lekker gothic moeten doen en zichzelf de polsen moeten doorsnijden, maar zo'n waardige bestaansvorm als een Faery mag daar niet aan ten onder gaan. Het zou eeuwig zonde zijn. Enkel een naarling zou dat niet inzien. >:]
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn waarde makker, zullen we er maar een pilsje op proosten en het conflict vergeten? Dit schertsfiguur geeft geen zin in vijandige discussies. En iemand met een woordkeuze als het jouwe moet wel verstandig genoeg zijn om te beseffen dat bier toch echt leuker is dan nutteloze woordverspilling.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn uitstekende discussietechniken zijn danig gevleid met de complimenten. Laat nu het pils maar door den lichaam vloeien en het festijn beginnen!
|
|