Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou nee. Mijn vriend stelt nou niet bepaald eisen over wanneer ik thuis kom en het maakt hem ook weinig uit. Maar dat is nogal logisch aangezien ik 150 km verderop woon lijkt me. Ik maak me er bij hem ook niet heel druk om, behalve dat ik nog wel eens jaloers word als ik hoor dat hij tot heel laat ergens bier is blijven drinken. Moet ie helemaal zelf weten, hij is oud en wijs genoeg om te weten wat goed voor hem is
![]()
|
Nee hij stelt daar geen 'eisen' aan, en ik zou ook geen situatie kunnen bedenken waarbij dat uberhaupt zou kunnen..
Het zijn dan toch eerder mn ouders die me zeggen hoe laat ik thuis moet zijn.. (hoewel, tegenwoordig ook niet meer zo..)
||
Citaat:
mijn vriend zegt niets over wanneer ik thuiskom. (maar hij heeft natuurlijk wel graag dat ik op tijd kom als we hebben afgesproken)
||
![]() |
Citaat:
|
Als hij ongerust is omdat je in je eentje in het donker moet fietsen
is nog wel begrijpelijk. Dat hij zegt nou ik wil af en toe met je naar huis fietsen omdat ik me anders zorgen maak dat het je iets overkomt, dat is lief. Een vaste tijd ? Sinds wanneer is je vriend je vader geworden? Sinds wanneer bepaald hij om hoe laat je thuis moet zijn? En wat is dat nou voor iets achterlijks ..om 11 uur kun je net zo goed verkracht worden als om 12 uur ![]() Ik zou maar goed met je vriend hierover praten want dat is niet normaal vind ik. Hij zegt dat hij dit doet uit bezorgdheid maar het is meer uit bezitterigheid en dat is HEEL FOUT ![]()
||
Citaat:
|
Opzich als je iemand zit te wachten, is het wel fijn als iemand een beetje op tijd thuis komt zodat je je niet ongerust gaat zitten maken. En zelfs als je weet dat ze gewoon gezzelig zit te zijn met mensen, kan ik het me voorstellen dat ie zegd: kom nou om elf uur thuis dan kunnen wij het gewoon gezzelig maken.
Ik persoonlijk zorg ook dat ik altijd redelijk bijtijds thuis ben als ik weet dat de ander alleen zit, hoe gezzelig ik het ook heb zonder die ander. Mijn vriendinnetje is en blijft toch leuker, en ik geef de voorkeur aan allebei lief en leuk bij elkaar dan eentje alleen thuis en ik leuk gezzelig op de manage.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dus zit hij niet op haar te wachten elke avond. En dan nog vind ik dat hij niet zomaar van haar kan eisen dat ze thuis komt wanneer hij dat wil.
||
![]() |
Citaat:
![]() En wat die vriend zegt is niet bezitterig, hij geeft om haar en is bezorgd, zo hoort het ook. Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 17:22. |
![]() |
|||
[QUOTE]utopia5 schreef op 11-02-2004 @ 18:19:
[B] Citaat:
Nou ik vind het niet normaal als je partner opeens dingen voor je beslist. Hoe laat je thuiskomt van paardrijden beslis je zelf of je ouders. Citaat:
Kom om 11 uur thuis in plaats van 12. Wat maakt dat nou uit alsof ze om 11 uur niet aangerand kan worden !
Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 17:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als zij regelmatig laat thuis komt en geen rekening met hem houd is dat heel wat anders. Maar ik denk niet dat het geval is.
|
Verwijderd
|
Als hij zich zorgen over me maakt als ik 's avonds heel laat alleen naar huis ga, dan is dat natuurlijk lief van hem... maar hij kan me maar beter niet gaan dwingen.
Als hij zegt 'goh, om één uur thuis zijn als je de volgende dag om 9 uur college hebt, dat is erg onverstandig, dat kun je beter niet doen', dan is dat natuurlijk geen probleem, maar als hij zegt 'Belachelijk, zó laat? Morgen moet je om acht uur naar bed!' dan krijgt hij een bijzonder ongelovige blik. |
![]() |
|
![]() |
mn vriend moet me echt niet zeggen hoe laat ik thuis moet zijn, ik ben een grote meid en kan goed voor mezelf zorgen.
Al stelt ie et wle op prijs als ik even sms dat ik thuis ben na 2 uur reizen van hem vandaan 'snachts..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
De Kantine |
Oei, je bent laat thuis en je hebt geen sleutel. Rodion | 119 | 10-08-2005 10:25 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Psychologie |
streng of los [opvoeding] Fantôme | 57 | 22-02-2004 21:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 |