Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2004, 22:20
gekke henkie
gekke henkie is offline
na een rampzalig verleden te hebben als het om studie's gaat wil ik graag een nieuwe studie beginnen en nu goed doen en met succses afmaken

toen ben ik op het gla 2 opleidingen tegen gekomen die me wat lijken IT Mediaproductie of Multimedia Vormgever dus mijn vraag hoe zijn deze opleidingen aan de gene die ze volgen en wat zijn andere optie's kwa scholen opleidingen die op de opleidingen van het gla lijken..

ik heb wat afgezocht.. maar heb geen idee meer waar ik nog op kan kijken.. hopelijk kunnen julie me helpen
Advertentie
Oud 27-01-2004, 15:11
rodina
rodina is offline
Doe Vormgeven, 1e jaars, maar goed zit wel op die school.

Ik vind 't vreselijk. Alles is klote geregeld. PC's die het niet doen, Mac's die met andere/verouderde/vernieuwde programma's werken, waardoor je dingen niet kan overzetten. Organisatorisch is het een grote puinhoop. Echt dramatisch.

Weinig lessen, lessen zijn zowieso al een groot woord, geloof dat ik dit jaar misschien 3 dingen heb geleerd waarvan ik dacht he daar heb ik wat aan. Docenten zijn weinig betrokken met je werk etc, iig ik vind het totaal niet leuk.

Ga volgend jaar dan ook naar de AHK.
Oud 27-01-2004, 18:04
gekke henkie
gekke henkie is offline
ik heb van mn oude scholen geleerd dat je gewoon zelf dingen moet doen en niks van je school en leraren moet verwachten..
je moet het uit eindelijk zelf doen

maar ik hoorde dat ze nu aan het verhuizen en her organiseren waren, mischien de reden van je kut jaar?
Oud 27-01-2004, 20:51
rodina
rodina is offline
Citaat:
gekke henkie schreef op 27-01-2004 @ 19:04:
ik heb van mn oude scholen geleerd dat je gewoon zelf dingen moet doen en niks van je school en leraren moet verwachten..
je moet het uit eindelijk zelf doen

maar ik hoorde dat ze nu aan het verhuizen en her organiseren waren, mischien de reden van je kut jaar?
Tuurlijk je moet zelf je eigen dingen doen, maar wanneer alles klote is, en jij afhankelijk bent van bepaalde dingen die op het laatste moment niet aanwezig blijken te zijn, veranderd worden, niet werken etc gaat de lol er snel af.

En die verhuizing en reorganisatie, tuurlijk, maar dan kan je mij niet vertellen dat je 7 weken de tijd nodig hebt om een rooster bijvoorbeeld in elkaar te draaien.

Enfin, het is alleen leuk wanneer je het fijn vindt om precies zo te moeten werken zoals opgedragen, wanneer je niet van vrijheid houdt, en erg veel geduld hebt ten opzichte van organisatie en dergelijke, afgezien van dat moet je erg op de Mac geilen.. En naja over al die dingen beschik ik niet zo zeg maar

Regels voor berichten