Advertentie | |
|
![]() |
||
Ikzelf heb codeïne als combinatiepreparaat (met paracetamol). Daar zit 10mg codeïne per tablet in verwerkt. Wanneer ik er daar 5 van neem, voel ik me een beetje
![]() ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ook met paracetamol (of dafalgan), en het helpt enorm tegen stress en koppijn. Ik word er helemaal kal en relaxed van, meestal heb ik aan 2 wel genoeg. Of hoesttabletten met codeïne als mijn longen weer eens protesteren tegen het zitten in mijn lijf, wat van die dingen en ik slaap als een roos.
Zelf uitproberen, met weinig beginnen, als je na een uur nog niet ontspannen bent, een erbij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
je meot echt oppassen met paracetamol. je kan er verslaafd aan raken en op dat moment heb je een probleem(zonder paracetamol of andere pijnstillers heb je gewoon hoofdpijn, en echt KNALLENDE hoofdpijn).
als je denkt dat je er nu aan verslaafd bent, moet je ff 5 dagen pijn lijden en daarna gaat het wel weer beter. paracetamol is niet echt een hele agressieve pijnstiller, maar goed voor je is het natuurlijk niet. |
![]() |
|
toen ik nog veel last van longontstekingen/slijmklierontstekingen had kreeg ik er zo'n 3 tot 4 per dag á 15 mg toegeschreven...
en reken maar dat Sjoerd in de les z'n slaap inhaalde van het weekend ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Offtopic: de beste manier om koffie verslaving tegen te gaan, is om van >3 liter sterke koffie per dag direct naar 0 te gaan. dan leer je 't wel. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Codiëne? epidemic | 25 | 12-02-2007 17:22 | |
Drugs & Alcohol |
Vraagje. epidemic | 17 | 28-12-2006 21:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #5!! Snufje | 265 | 26-10-2003 13:40 |