Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Van de IB-G krijg je van die informatie-pakketjes, daarin staat alle stof. Voor aardrijskunde en geschiedenis kan je modules bestellen (zijn elk jaar anders) en voor de andere vakken zijn de samengevat-bundels erg handig. Daarbij de examenbundels, ook heel fijn.
Ik heb vorig jaar staatsexamen VWO gedaan (ook oude stijl) 7 vakken (Nederlands, Engels, Wiskunde A, Geschiedenis, Aardrijskunde, Economische Wetenschappen 1 en Recht, Biologie) en daarvan heb ik er 5 gehaald. Voor geschiedenis had ik een 5 en voor aardrijskunde een 4, echt afschuwelijk. Maar dat kwam telkens door de mondelingen, klapte ik dicht (vond het ook super oninteressante vakken). Bereid je voor voor je mondelingen, dan matsen ze je wel. Als je echt geen zak weet, dan krijg je ook gewoon een 4. (Voor de boeken: zoek eens op www.vandijk.nl en www.bol.com. En verder bij de Slegte, die hebben vaak ook wel iets.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zie: http://www.ib-groep.nl/studiepunt/sh...04623&sid=3319 Aanmelden voor 31 december, je kan dus pas in 2005 weer examen doen als je je nog niet hebt aangemeld. Je moet dezelfde vakken als op school doen. Als je met de bovenstaande link nog vragen hebt, vraag maar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Staatsexamen Mazzie | 3 | 11-07-2004 20:49 | |
Algemene schoolzaken |
Staatsexamen tsjernobil | 14 | 15-03-2004 09:02 | |
Eindexamens 2003 |
Kopie diploma & cijferlijst Snufje | 43 | 05-07-2003 15:52 | |
Algemene schoolzaken |
HAVO5,EM-pakket en wil HogereHotelSchool doen, maar PROBLEEM Chandler | 7 | 12-09-2002 09:26 |