Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
DF en MC zijn allebei super.
MC helaas nog niet live gezien, DF 3x (waaronder afgelopen maart in Chicago). Supercool live en aardige (en grappige!) gasten.
||
Citaat:
![]() Komt waarschijnlijk omdat je een mongool bent. Devious, de Nederlandse death metal band waar ook de huidige zanger van Altar in meebrult, is overigens ook toegevoegd aan de line-up. Entree zal naar alle waarschijnlijkheid 12 euro zijn. Komen dus.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
pressurefest... ik snap eigenlijk ook niet wat mensen daar zo bijzonder aan vinden... lineup vind ik niet echt boeiend en behalve dat haat ik festivals, maar goed. En dan is het ook nog eens in Duitsland dus het stikt er van de Duitsers! Bahbah.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Godverdomme! Wat een gave avond!
Devious verzorgde een prima pot death metal van eigen bodem, zeer aangenaam om naar te kijken, en 't geheel stak allemaal prima in elkaar. Panchrysia. Deze band werd er geloof ik 's middags op het nippertje bijgehaald. Nogal overbodig vond ik, ik vond het nogal een saaie dertien-in-een-dozijn BM-band. Niks aan. Dying Fetus dan. Godverdomme, alleen Dying Fetus was de 12 euro ruimschoots waard. Wat een energieke show, en wat een muziek! Een vriend die voorheen nauwelijks in death metal geinteresseerd was, en die onder dwang van mij meeging, is ook bekeerd. Echt een fantastische band en sympathieke lui ook nog. Malevolent Creation. Heerlijk strakke death metal, ook zeer aangenaam om naar te kijken. Zat technisch super in elkaar, heel strak allemaal. Ik heb me dus zeer goed vermaakt.
|
![]() |
|
|