Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben voor een Monargie, omdat ik iedere 4 jaar een nieuwe clown die alleen maar macht wil hebben minder handig vind. De bevolking is goed in het kiezen van kneuzen die charismatisch zijn. Een monargie is constant. Als ik kijk naar de vs en hoe het daar gaat gaan bij mij de haren recht overeind staan.
Dat de monargie duur is vind ik een flutargument, een precident is uiteindelijk minstens zo duur. Wat een andere discussie is is de macht die een koning of koningin moet hebben. Ik denk dat dat nu aan de ruime kant is, maar dat heeft op dit moment niet veel te maken met wel of geen koningshuis.
|
![]() |
Voor mij mag die hele santekraam opgedoekt worden of als het niet anders kan, zweeds model, en verantwoording afleggen aan ons, maar nog liever een republiek met ONZE voorwaarden , dus niks nog jaren onderhoud aan vorige presidenten, einde baan , ga maar wat anders doen , iets in die trant.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Zie bijvoorbeeld: http://forum.scholieren.com/showthre...ight=monarchie En nee, die hoeft ook niet geupt, over 2 of 3 maanden mogen jullie weer een keer.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
dit of dat? Verwijderd | 500 | 09-01-2008 17:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Betoog nederlands Hi_all!!!!!!!! | 15 | 10-06-2004 16:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
monarchie of republiek pierrevangeffen | 0 | 02-12-2003 18:18 | |
monarchie vs republiek en andere staatsvormen MH | 5 | 01-04-2002 21:43 | |
Monarchie afschaffen of houden? Noem uw argumenten! John Sickbock | 2 | 27-02-2002 13:48 | |
Nederland, monarchie of republiek?? plasje | 51 | 25-01-2002 11:03 |