Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens bij Mondriaan betaal je ook voor een groot gedeelte voor de naam. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen heb ik zeker wel respect voor het werk van mondriaan omdat het niet alleen om het mooi zijn gaat maar om een heel andere manier van werken, hij was een van de eersten. Het was vernieuwend, daarom hebben mensen die zeggen 'dat kan ik ook' het niet begrepen, het gaat om het idee. Bedenk maar eens iets totaal anders, iets wat nog nooit gedaan is. Jackson Pollocks werk ziet er in veel gevallen ook niet uit, maar het was vernieuwen. Ik ken deze artiest niet dus kan ik er ook niet over oordelen, behalve dan dat ik deze lelijk vind. Maar over smaak valt niet te twisten ![]() [Dit bericht is aangepast door Ninnoc (01-12-2001).]
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door drama (03-12-2001).]
||
Citaat:
Ik had er ook niet veel mee, totdat je het in het echt ziet; t leek wel of t me een beetje betoverde al die harde kleuren en contrasten. Was errug onder de indruk. Dat geldt ook voor t 3e schilderij toen ik het in t echt zag.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
sommige dingen zijn subliem, andere nog slechter dan kinderwerk.. |
![]() |
||
Verwijderd
|