Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken het 'niet kunnen slapen zonder blow' verschijnsel, maar dit is TIJDELIJK. Als je een tijdje gestopt bent, slaap je vanzelf beter. Het BESTE wat je kan doen (als je het bekijkt vanuit het oogpunt van je resultaten) is OP TIJD (week van tevoren) stoppen met blowen.
Dat blowen effect heeft op je korte-termijn geheugen, is wel bewezen. Hoeveel last JIJ ervan zal hebben, is natuurlijk niet te zeggen. Dat zul je zelf het beste weten. Anyway, ik persoonlijk zou zeker een tijdje van tevoren stoppen. Maar als je dat niet wilt, kan minder wiet per avond ook al schelen (is mijn ervaring). Dus als je bv. normaal 0.75 gram rookt, doe dan niet meer dan 0.25, alleen maar om in slaap te komen (ofzo). Nou ja, succes iig! ![]()
|
Thx voor jullie reacties.
![]() Ik ga idd proberen te stoppen dan. En als het niet direct lukt, dan toch tenminste tijdens mijn examens. Ik dacht alleen, het heeft ook zijn voordelen, want als je goed geslapen hebt, kan het het misschien beter, maar ik heb nog niemand iets positiefs horen zeggen, dus laat ik het misschien maar beter. |
![]() |
|
ja lang verhaal
![]() we zaten een keer bij iemand thuis, knetterstoned een film te kijken. En iemand vraagt: zullen we nog een blow roken? en ik verstond choken dus daar is het zeg maar van gekomen....hehe, ja leuk ![]() dat 'lange' verhaal is eigenlijk niet eens zo heel erg lang
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Examenstress kun je NIET oplossen met drugs MacyStacy | 30 | 27-06-2012 10:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlooptopic. Verwijderd | 500 | 23-06-2007 20:01 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Psychologie |
Ik mag geen VWO doen Rabbi Daniel | 149 | 06-11-2003 22:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |