Advertentie | |
|
![]() |
|
Waar maak je je druk om zeg? Verwacht je nou echt dat een leraar zich voor half 8 gaat ziekmelden?
De volgende keer: pak een computer en ga forummen ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik het goed begrijp had je die tijd anders ook wel verneukt...?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Bij ons zetten ze de leraren die uitvallen op een schema op internet.
De 1e en 2e klassers worden nog gebeld door de concierge via een telefoonboom. Vanaf de 3e klas moet je zelf op internet kijken of op het bord op school. Onze klas heeft wel een telefoonboom, maar niemand gebruikt hem omdat iedereen 's ochtends op internet kijkt, maar volgens mij is dit niet op elke school zo geregeld... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kankeren lovetear | 91 | 01-07-2003 23:36 | |
Psychologie |
K w a a d ! hagelslag | 11 | 28-04-2003 16:58 | |
Psychologie |
wat gebeurt er met me =S? Dark Psycho | 50 | 30-03-2003 08:52 | |
Liefde & Relatie |
Hij heeft me zo zwaar gebruikt én toch wil ik hem... Palmboompje | 20 | 15-03-2003 18:24 | |
Liefde & Relatie |
ondanks woede, toch een zwaar gemis baz123 | 2 | 14-07-2002 19:17 | |
ARTistiek |
Stukje uit MIJN dagboek toen ik nog in groep 8 zat. [DFU]DutchGirllie | 35 | 07-10-2001 14:35 |