Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De reden waarom je houdt van Dennis is omdat het spannend is ook omwille van de lange afstand. Je zou echt eens moeten proberen af te spreken, dan heb je pas zekerheid en dan zal de vlam misschien geheel doven. |
![]() |
|
![]() |
Wat ík ervan vind doet er niet echt toe, lijkt me.. Ik wil alleen eventjes mededelen dat een relatie op afstand wel moeilijk is, kan met er iets bij voorstellen namelijk, maar het is zeker niet onmogelijk. Ik heb veel vrienden die dit jaar jammer genoeg zijn gaan studeren en die zie ik nog best regelmatig, niet erg vaak maar zo'n relatie op afstand zou best kunnen als je beiden graag wilt.
Maargoed wat ik nu zou doen als ik jou was, is verder gaan met je huidige vriendje, lijkt me veel beter voor jou EN voor hem aangezien hij ook weer een vriendinnetje heeft, oké alles kan natuurlijk stuk maar dat zou ik niet doen over zo'n grote afstand, je bent nu toch ook blij met je huidige vriendje, en hij heeft nog meer pro's dan Dennis ook nog nu ik ze zo in m'n hoofd een beetje naast elkaar zet.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
[liefde]Verliefd op mijn ex Verwijderd | 12 | 11-06-2003 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex doet vaag! (alwéér) rabecca | 9 | 02-10-2002 06:44 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex wil me terug little_dawn | 11 | 19-08-2002 12:16 |