Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als hij te laat is en dat niet heeft gezegd (maar dat komt voor een groot deel voort uit dat ik dan ongerust ben) en als hij kortaf doet ofzo. Of als hij iets heeft gezegd, maar dat niet doet ofzo of als hij iets belangrijks niet heeft onthouden bv. Zoveel eigenlijk.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
+ als hij kortaf doet |
![]() |
|
Verwijderd
|
*denkt*
Wanneer hij te laat is vind ik wel erg... Ook wanneer we samen ergens naar toe gaan en hij begint vijf minuten voor we weg moeten met zich aan te kleden enzo, tja, dat vind ik gewoon vervelend, vooral omdat we ons dan áltijd moeten haasten. Begin dan vijf minuten eerder.... Verder vind ik het ook vervelend dat hij het goed praat soms gewoon níet thuis te komen (door zijn werk), kijk, een keer vind ik niet erg, meer meerdere keren achter elkaar wel. Niet echt zelfstandig... (en meestal wordt hij de dag erna dan een beetje ziekig, gaat hij nog klagen ook ![]() Mja, alle eigenwijze dingen kunnen me wel boos krijgen ![]() 'Nee, laat hij het maar doen...' en een minuut later formateert hij de pc omdat het hem niet lukt... ) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nog nooit met een goede reden boos geworden, geloof ik. Wel soms uit vreemde vage chagrijnigheid om een kleinigheidje; zo heb ik hem vorige week een hele ochtend genegeerd omdat ik vond dat hij te lang onder de douche stond (twintig minuutjes ofzo, dus niet eens heel superlang). Maar normaal gesproken heb ik daar geen problemen mee hoor
![]() Waar ik me het meest aan erger is eigenlijk gewoon dat hij zo mompelt altijd. Maar daar ga ik dus ook niet boos om zitten worden. Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 13:55. |
![]() |
|
Egt boos geworden ben ik nog nooit, wel hebben we een aantal meningsverschillen gehad.. En een van de grootste is dat ze es wat duidelijker moet zijn!! Dan gaat ze weer wel meej dan weer niet, dan weer wel enz.. MMm grmble
|
als hij zich bemoeit met mn school.
'ik zou gewoon nog even een uurtje gaan leren' 'zo bedoel ik dt niet, ik heb t beste met je voor' ->vreselijk zinnetje!! 'ik wil gewoon dat je je examen haalt' ->alsof ik dat zelf niet wil! maar verder is hij eigenlijjk helemaal perfect hoor ![]() en als ik boos op m ben gaat t dan eigenlijk nergens over.. o ja! ik irriteer me ook kapot als hij bij het beginnen van Risken de namen van z'n landen op z'n engels uitspreekt! zo vervelend... met zo'n accentje. Bah... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dat is gelukkig maar 1 of 2 keer per jaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat jouw vriend het bij het rechte eind heeft die 1 a 2 keer per jaar. Kijk maar eens om je heen...Hett is soms echt om te huilen, dus ik kan hem, waarschijnlijk (enig gebrek aan info), wel gelijk geven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
je kunt het maar beter vergeten...aan die mensen kun je toch niks doen en je fokt jezelf idd alleen maar op
![]() ![]() uhm ontopic: ik irriteer me eraan als mensen onduidelijke 'subtiele' hints geven...echt zo van "what the fuck moet ik daar mee?". Of als ze niet genoeg blijk geeft om mij te willen zien ![]() |
![]() |
|
Ik kan kwaad worden om het feit dat iemand mij niet het hele verhaal vertelt. Dat is een teken van geen vertrouwen hebben, vind ik. Dat geeft mij op mijn beurt weer een onzeker gevoel over de hele situatie en als het balletje eenmaal aan het rollen is..
Tja, misschien een beetje kinderachtig, maar ik moet altijd alles weten.. ![]()
|
dat ie idd niet afbelt als ie later is... hij zn kamer niet schoonmaakt/opruimt. (heb nl huisstofallergie, stoffige kamer/oud bed ed krijg ik snotneus, hoesten etc)
en dat hij altijd alles maar voor zich uit schuift. of dat nou opruimen is, betalingen, school. maakt niet, het kan allemaal later wel. ik ben daar het tegenovergestelde mee. dus daar botsen we in en kan ik me vreselijk druk over maken.
||
Citaat:
![]() Als hij chagerijnig is |
![]() |
|
Ik hou wel van een beetje oplettendheid. Dus als ik een keer heb aangegeven dat ik iets niet leuk vind, wil ik dat niet tien keer hoeven te vertellen.
Te laat komen vind ik niet erg, zeker niet als ik daarna extra veel aandacht krijg. ![]() Kan eigenlijk maar tegen twee dingen niet, en dat is teveel over zijn ex horen (al word ik daar vooral verdrietig van, niet kwaad), en tegen verwendheid.
|
Ik ben eigenlijk nog nooit kwaad geweest op mijn vriend, zal nog wel komen waarschijnlijk, maar ik kan het me nu nog nauwelijks voorstellen..
Ik heb geen zin om dingen te gaan bedenken waar ik kwaad om zou worden als hij ze zou doen, want ik denk dat hij die dingen toch niet zal doen en wat hij wel zou doen..ik heb geen idee, zal wel een klein onbenullig dingetje zijn..
|
![]() |
oef waar ik boos om kan worde..
nou hij komt heeeel vaak te laat 9 op de 10 keer soms wel een uur zelfs een keer anderhalf uur en dan komt het erop neer dat ik zorg dat ik op de precieze tijd helemaal klaar ben en op hem aant wachten ben .... en dan blijf je maar wachten... en dan blijf je maar wachten en dan komt ie en doet ie alsof t maar 5 minuten is of als hij weer is naar zn vrienden wil.. dan ben ik bij m en dan ist van... ik ga vanavond wel naar buiten hoor, andere benaming voor... je moet voor de avond opgerot zijn... ![]() of als hij heel erg chagrijnig is.... bij mij en niet bij anderen of als hij doet alsof ik een of andere doos ben die een iq heeft van een leeg bierflesje ![]() maar ja.. hij blijft lief hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Te laat komen en passiviteit.
Als iemand tien minuten te laat is vind ik dat niet erg, maar bel dan even. Passiviteit is iets waar ik echt niet tegen kan. "Wat wil je drinken?" "weet ik niet." "Waar wil je heen?" "weet ik niet" "Vind je dit leuke muziek?" "zeg jij het maar." Ooh, dan kan je het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Als je niet kan beslissen of je iets wilt drinken, waar je heen wilt of wat voor muziek je leuk vindt, hoe moet je dan in vredesnaam beslissen wat voor huis, partner, baan, studie of leven je wilt hebben? edit: en afzeikgrapjes. "hahaha wat ben jij dom zeg. Grapje!" dit telt voor zowel vrienden als relaties. |
![]() |
||
Citaat:
||
Als iemand zonder reden van die zogenaamd grappige opmerkingen maakt (zijn dus vaak gewoon lullige/kwestende opmerkingen) Ik begrijp echt niet waarom ze dat soms doen
Of als ze tijdens een discussie een beetje zo doen van: 'ach joh, zeg jij nou maar niks, wat weet jij er nou van' Maar dat vind ik altijd vervelend, niet alleen in een relatie ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 21:35. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Psychologie |
De betekenis van dromen en jouw mening lennuzz | 56 | 13-02-2007 21:29 | |
Liefde & Relatie |
inhoud van je relatie...(van begin tot eind) Charlottetje | 56 | 30-01-2004 02:19 | |
Liefde & Relatie |
waar kan jij boos om worden in je relatie... Firefly182 | 49 | 06-11-2003 14:30 | |
Liefde & Relatie |
Maureen en haar domme acties. Scatterheart | 31 | 09-09-2003 18:08 |