Advertentie | |
|
![]() |
|
(ik word over 5 dagen 20, dus niet moeilijk gaan doen he
![]() 1. Hoe vaak maakt u gebruik van een computer met internet? O Meerdere uren per dag 2. Boekt u wel eens een reis op het internet? O Soms, het ligt eraan om wat voor reis het gaat (=hypothetisch, want ik heb nog nooit een reis geboekt) 3. Heeft u een voorkeur voor een geheel verzorgde reis? O Nee, ik wil alles zelf regelen 4. Hoeveel tijd steekt u in het regelen van uw vakantie? O Weinig, ik ben een snelle beslisser [/B][/QUOTE]
|
Ik maak zon beetje de hele dag gebruik van internet (in mn vrije tijd dus), ik boek al zon 3 jaar zelf mijn eigen vakanties, en allemaal via internet, ik regel alles zelf, en ik boek een aantal maanden van te voren al.
Ik ben dus niet onervaren hiermee, doe dit namelijk al lang. Maarja, helaas mag ik ook niet meedoen.
||
Citaat:
1. Hoe vaak maakt u gebruik van een computer met internet? O Meerdere uren per dag 2. Boekt u wel eens een reis op het internet? O Soms, het ligt eraan om wat voor reis het gaat 3. Heeft u een voorkeur voor een geheel verzorgde reis? O Nee, ik wil alles zelf regelen 4. Hoeveel tijd steekt u in het regelen van uw vakantie? O Één tot drie weken
|
1. Hoe vaak maakt u gebruik van een computer met internet?
O Meerdere uren per dag 2. Boekt u wel eens een reis op het internet? O Nee, ik hecht veel waarde aan de uitleg en de voorlichting op een reisbureau 3. Heeft u een voorkeur voor een geheel verzorgde reis? O Het maakt mij niet uit 4. Hoeveel tijd steekt u in het regelen van uw vakantie? O Weinig, ik ben een snelle beslisser
|
O Meerdere uren per dag 2. Boekt u wel eens een reis op het internet? O Nee, ik hecht veel waarde aan de uitleg en de voorlichting op een reisbureau 3. Heeft u een voorkeur voor een geheel verzorgde reis? O Nee, ik wil alles zelf regelen 4. Hoeveel tijd steekt u in het regelen van uw vakantie? O Weinig, ik ben een snelle beslisser |
![]() |
|
![]() |
O Meerdere uren per dag 2. Boekt u wel eens een reis op het internet? O Ja, want het is handig om thuis te boeken 3. Heeft u een voorkeur voor een geheel verzorgde reis? O Nee, ik wil alles zelf regelen 4. Hoeveel tijd steekt u in het regelen van uw vakantie? O Één tot drie weken Ik hoop dat je er wat aan hebt. |
![]() |
|
O Een uur per dag O Enkele uren per week O Meerdere uren per dag 2. Boekt u wel eens een reis op het internet? O Ja, want het is handig om thuis te boeken O Soms, het ligt eraan om wat voor reis het gaat O Alleen als ik niet anders kan O Nee, ik hecht veel waarde aan de uitleg en de voorlichting op een reisbureau 3. Heeft u een voorkeur voor een geheel verzorgde reis? O Ja, ik wil of kan zelf niets regelen O Nee, ik wil alles zelf regelen O Het maakt mij niet uit 4. Hoeveel tijd steekt u in het regelen van uw vakantie? O Veel, ik ben maanden bezig met plannen O Één tot drie weken O Weinig, ik boek alleen last-minute reizen O Weinig, ik ben een snelle beslisser |
![]() |
|
O Meerdere uren per dag 2. Boekt u wel eens een reis op het internet? O Nee, ik hecht veel waarde aan de uitleg en de voorlichting op een reisbureau 3. Heeft u een voorkeur voor een geheel verzorgde reis? O Het maakt mij niet uit 4. Hoeveel tijd steekt u in het regelen van uw vakantie? O Één tot drie weken
|
* is rebels*
1. Hoe vaak maakt u gebruik van een computer met internet? O Meerdere uren per dag 2. Boekt u wel eens een reis op het internet? O Nee, ik hecht veel waarde aan de uitleg en de voorlichting op een reisbureau 3. Heeft u een voorkeur voor een geheel verzorgde reis? O Het maakt mij niet uit 4. Hoeveel tijd steekt u in het regelen van uw vakantie? O Weinig, ik ben een snelle beslisser ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit onderzoek is niet zomaar een lolletje met een leeftijdsgrens. Het is de bedoeling dat ik een goed beeld krijg van een doelgroep met een bepaalde leeftijd. Je mag van mij gerust de lijst invullen, maar doe dat dan als de datum voor mijn onderzoek verstreken is! Vanaf aanstaande vrijdagmiddag, 15:00 uur kunnen jullie met dit topic doen wat je wil. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek: noden, behoeften van volwassenen met dyscalculie student.L.W | 2 | 30-03-2016 12:25 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoeken, lastig! EvivS | 1 | 29-10-2015 09:46 | |
Werk, Geld & Recht |
Verspreiden onderzoek EvivS | 0 | 27-10-2015 08:42 | |
Studeren |
Onderzoek Uitvaartbranche HelpDeStudent | 4 | 24-03-2013 13:48 | |
Studeren |
Onderzoek/Survey UDC Events / DOE MEE & WIN TICKETS! HBOpop | 0 | 25-04-2009 15:35 | |
Algemene schoolzaken |
Online onderzoek studenthu | 2 | 20-12-2005 23:59 |