Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Klopt, bij Ya Ba zit er ook vaak ander opiaten bij enzo, amar het is tog de Ya Ba die het voornaamste effect geeft. Maar ik heb echt nog nooit van zo'n sterke drug gehoord. En in Thailand zijn er zoveel pillen dat de heel bevolking er daar 12 ( zou dus voor Nl 192 miljoen pillen betekenen ) per jaar zou kunnen nemen. En ze willen het nu dus naar Europa gaan brengen, kben benieuwd.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar er word dus gezegd dat Ya Ba dus veel sterker nog is dan meth. Ik gebruik zelf geen meth ofzo, maar dit blijkt echt onwijs sterk te zijn. En ik heb nog nooit van een drug gehoord waar als je er pas 1 neemt je al 24 uur lekker bezig bent. Of is dit met meth ook ut geval?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmmz interesting
ja woonde ik nog maar in thailand (ooit gewoont en idd al die rare middeltjes daar ![]() Nou als het zoooo heftig is als er staat, ga ik vast van me stokkie, dus doe maar niet. En het 24 effect vind ik ook te lang, bij pep heb ik soms als iets van "het mag wel weer uitwerken, ik wil slapen". ALs ik 24 uur wakker ben, ga ik namelijk al een beetje trippen (organismes van het leven he chaos ![]() ![]() nouja ik denk het dus niet, maar ben wel benieuwd naar ervaringen van andere als het hier straks in NL komt! |
![]() |
|
Verwijderd
|
meth-amfetamine, ergo: yabba
dat zijn rode pilletjes voornamelijk te vinden in landen als Laos, Birma, Vietnam en thailand. Deze pillen hebben een zwaar psychotische bijwerking, waardoor je overal gevaar ziet en ook erg agressief wordt. het is even verslavend als heroïne, zowel lichamelijk als geestelijk De drugs is makkelijk te onderscheiden van xtc.. kenmerken yaba: pil smaakt zoet/bitter is 9/10 keer rood de pil is "vettig" maar brokkelt makkelijk, waardoor maar weinig pillen niet kapot gaan Het geeft een gevoel van totale overheersing. Je bent de sterkste. Maar door de zwaar paranoia bijwerkingen, slaat deze grootsheid om in agressie en angst. Daarnaast schuimbek je zo'n beetje standaard van één pil. Er was 2 maanden terug een documentaire over te zien op sbs6 geloof ik... Dat was echt vet eng om te zien, die lui worden er echt helemaal gestoord van. De regering kan het niet uitbannen omdat veel guerilla groeperingen deze zooi maken en verhandelen in het diepst van de jungle.. [stond op fok ergens] |
![]() |
|
Verwijderd
|
The newest thing to hit the underground club scene in
California is a sweet, colorful little pill that can keep someone dancing all night long. But what may seem as harmless as candy is a new form of methamphetamine called ya ba, a Thai name meaning "crazy drug." It is said to be significantly more powerful ---- and dangerous ---- than the current club drug of choice, Ecstasy. More recently, however, unidentified meth tablets have begun to show up at raves. They could be ya ba pills, although they were simply categorized as methamphetamines. "The scary thing about these is that they are adding color to them and adding flavor, which could give the perception that these drugs are less dangerous than they really are," he said. A potent mix of methamphetamine and caffeine, ya ba allows its users to stay awake for days. This meth high also brings hallucinogenic effects, during which users sometimes believe they have bugs crawling under their skin and scratch themselves violently to get them out. Many addicts have been reported to kill themselves while on the drug. Other common side effects include increased heart rate, dehydration, paranoia and depression. ----- Ya-Ba is an extremely pure form of methamphetamine. Ya-Ba is Thai for crazy medicine. The flavored and brightly colored tiny pills are produced in Thailand; it is manufactured to look like candy. Many of the pills have a logo and are sometimes mistaken for ecstasy. Ya-Ba is also called Nazi Speed referring to its origin, German scientists created it during WWII to increase the endurance of their soldiers. [google] @ mafheid: lijkt me dus niet echt een sensatieverhaal |
![]() |
|
![]() |
Hey,
heb er een reportage van gezien op het prgramma "Reportage " van sbs 6 ![]() Die gasten die dat gebruikte zagen er echt vertijft uit, en flink wat mensen werden helemaal gestoord en zagen demonen enzo. Nouja toen ik dat allemaal zag was het echt een drug die ik nooit van me leven zal gebruiken. Het was trouwens wel heel makkelijk om aan die pillen te komen daar. Ze hadden er in no time een paar, maar vaak zat er ook nog andere rotzooi in.. |
![]() |
||
Citaat:
Dat er dus andere drugs bijgegooid worden zegt voor mij al genoeg, tIs gewoon een coctailtje, en dat vind ik niet echt iets nieuws of noemenswaardig. Het verklaart wel waarom t zulke ernstige effecten heeft, sommige drugs werken niet zo goed samen, en op bijvoorbeeld heroine kun je echt naar fout gaan. Verder moet je wel heel veel zoetstoffen enzo er bij gooien wil je niet overmand worden door de ontiegelijke gore smaak van de meth, dus ook dat lijkt me een beetje onzin. Verder brand speed (Dus ook meth, want dat is niet veel anders, en de kans is groot dat de speed die je snuift gewoon meth is, als we erowid mogen geloven) als de nete dus ik denk ook niet dat je er zo graag op zou willen sabbelen. Het verhaal van google klopt dus gewoon van geen kant, als je t mij vraagt. Als ik er uiteindelijk naast zit mag je me er op wijzen, maar ik geloof zoiets pas als t daadwerkelijk is opgekomen en ik t zelf heb ondervonden. Hier trouwens info over methamphetamine van erowid: http://www.erowid.org/chemicals/meth/meth.shtml En dat werkt dus niet veel langer dan 8 uur. Ik moet je er trouwens op wijzen dat er wel een speedvariant is die 24 uur werkt, die vrienden hebben gebruikt, maar dat was waarschijnlijk dit: http://www.erowid.org/pharms/bupropi...n_basics.shtml En hoewel de betreffende personen er niet echt jofel uitzagen onder invloed van dit middel, was t echt niet zo erg als wat er wordt gezegd over dat yaba, en zeker niet kwa verslaving, want ze hebben t niet veel meer gebruikt.
Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 16:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ya Ba of jaba, ook wel crystal meth of Ice genoemd, in italië noemen ze het ice iig. Dit spul is zwaar dodelijk, omdat er in Thailand al vele mensen psychotisch werden van de drug.
Het is verslavender dan heroïne en heeft het daarom al in die landen heroïne van de eerste plek verdreven. Komt nog eens bij dat er zelfs acute schizofrenie kan optreden bij gebruik van teveel van dit goedje en dat kan makkelijk, omdat je steeds meer ervan gaat gebruiken. Geen aanrader dus, tenzij je echt naar de klote wilt. volgens mij heet de werkzame stof methylamfetamine, maar dat weet ik niet zeker. |
![]() |
|
En over de prijs: in Thailand mag het dan heel goedkoop zijn, dat wil nog niet zeggen dat dat in Nederland ook zo zal zijn. Er staat immers bij dat er in Thailand een overschot van dat spul is >> logisch dus dat het daar niet veel kost.
Zolang er in Nl. geen overschot is, zal het nooit zó goedkoop zijn.
|
Verwijderd
|
^Cker ja.
Maar iedereen die het hier vergelijkt met emth, als je op erowid staat zie je dat meth 8 uur werkt. Deze meth werkt dus 24 uur. Das tog mooi 3x zo lang. Want Ya Ba bestaat al langer alleen de laatste jaren is ut in Thailand dus veel sterker geworden en ook niet de Ya Ba meer zoals we het hier kennen. Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 21:20. |
![]() |
||
Citaat:
|
amfetamine komt al van ver voor de oorlog (2e wereld hebk het over), hetgeen wat hitler zijn soldaten gaf, in oa afrika, heet HORSE, en nee, dit is geen heroine. Er zijn soldaten doorgerend op die shit, terwijl ze 26 kogelgaten ofzo hadden.... waarvan 3 door het hart...... ERG ziek
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
nog maar 1 dan: luistertopic Verwijderd | 500 | 24-10-2004 14:47 | |
De Kantine |