Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2004, 20:43
meike85
meike85 is offline
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw omdat ik mijn 'verhaal' even kwijt wil.

Ik heb al meer dan 2jaar een vriend, en hij is echt heel erg lief voor me. Maar soms dan heb ik een raar gevoel erbij. Het is altijd heel erg gezellig als we bijelkaar zijn, maar hij is niet zo heel erg spontaan in dingen doen. Toen we een paar maanden geleden op vakantie waren toen moest het een beetje van mij uitgaan wat we gingen doen en sommige dingen deed hij dan liever niet.

Ook woon ik op kamers in Utrecht en ik vraag hem vaak of hij doordeweek een keertje bij me komt slapen. Maar dan zegt hij elke keer van; nou ik kom wel een andere keer. Of als ik een dag vrij ben en hij ook, vraag ik wel eens of hij zin heeft om langs te komen. Hij woont een uurtje met de trein van me vandaan trouwens. Ik ben al een paar keer naar hem toegegaan, zelf voor een paar uurtjes maar! Maar hij zegt elke keer weer; dat heeft nu weinig zin meer, het is nog zo kort. Dit vind ik heel erg jammer, want ik wil ook wel eens verrast worden door mijn vriendje. Soms vraag ik me af of ik wel helemaal gelukkig ben met hem... Maar ik hou wel ontzettend veel van hem.

Hebben jullie hier ervaring mee en misschien advies?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2004, 20:46
Nuck
Nuck is offline
Geen ervaring mee, maar ik zou er met hem over praten. Zeggen dat je het niet leuk vindt dat hij nooit eens langs wil komen. Dat mag best gezegd worden.
Oud 18-02-2004, 21:05
ZerO
ZerO is offline
Ik begrijp dat je wil dat je vriend meer initiatief neemt. Praat met hem daarover. Misschien heeft hij het helemaal niet door dat hij zich zo gedraagd en dat je dat niet zo leuk vind.
Oud 18-02-2004, 21:23
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Nuck schreef op 18-02-2004 @ 21:46:
Geen ervaring mee, maar ik zou er met hem over praten. Zeggen dat je het niet leuk vindt dat hij nooit eens langs wil komen. Dat mag best gezegd worden.
Oud 18-02-2004, 22:13
miekmuis
miekmuis is offline
Dat had ik ook met mijn ex. Hij had OV en vaak een middag in de week vrij. Ik had geen OV en weinig vrij, maar ging zodra ik de mogelijkheid had wel naar hem toe. Hij kwam echter nooit spontaan, of in ieder geval op eigen initiatief langs. Ik baalde daar wel redelijk van, maarja niks aan te doen. Als het niet in een jongen zit zit het er gewoon niet in en ik ben bang dat je daar weinig aan kunt doen.
Oud 19-02-2004, 14:40
Bodien
Bodien is offline
het enige wat je moet doen is t met hem erover hebben!! zeggen dat je hem vaker wilt zien en dat t ook van hem uit moet komen... is hij het hier niet mee eens dan is dat jammer voor hem!! maar dan ben jij hem niet waard!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:44
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Bodien schreef op 19-02-2004 @ 15:40:
het enige wat je moet doen is t met hem erover hebben!! zeggen dat je hem vaker wilt zien en dat t ook van hem uit moet komen... is hij het hier niet mee eens dan is dat jammer voor hem!! maar dan ben jij hem niet waard!!
Ik zou dat dwingende uit dit stukje halen, nu is het net een soort van dreigement dat wellicht voor die jongen uit het niets komt. Ik zou gewoon vragen wat zijn kijk op jouw probleem is en of hij vindt dat hijzelf te kort schiet of dat hij dat aanstellerij vindt, in dat geval kun je je wellicht gaan afvragen of hij wel helemaal bij je past.
Oud 19-02-2004, 16:15
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Waarom stoor je je er pas aan na 2 jaar?
Als het al langer is, vat ik het al helemaal niet meer..
Ik neem aan dat je die eigenschap al wel eerder had ontdekt.

En heb je het er wel met hem over gehad dan?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:36
ABrules
ABrules is offline
Nou ja, misschien wil ie de verrassing wel uitstellen!! totdat je er niet meer tegenkunt en zegt van: als je me nu niet verrast dan hoef ik je niet meer en dan zegt hij van:

Oké hier komt de verrassing: Schatje, ik heb een ander meisje dichter bij huis.

Nou, ja wat ik hier mee wil zeggen is... wees blij dat ie je niet verrast, misschien heeft ie wel geen euh... leuke verrassing.

Maar, als ik hem was zou ik toch meer moeite voor me vriendin doen ja...

en als je verdrietig ben... kom ik je wel een keer verrassen
Oud 19-02-2004, 18:12
meike85
meike85 is offline
Nou ik heb het niet al twee jaar lang hoor haha. Dat zou wel heel erg zijn. Het is misschien meer dat het me nu opvalt. We zien elkaar namelijk al niet zo vaak, alleen in het weekend en soms doordeweek. Ik heb al een paar keer gezegd dat hij een keer bij me langs moet komen omdat hij nog maar 1keer ofzo geweest is (ik woon iets meer dan een half jaar op kamers) Maar dan zegt hij wel steeds: ik kom wel een keer binnekort...En natuurlijk, iemands karakter kun je niet echt veranderen en dat wil ik ook niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 18:43
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 08:25
obmod
obmod is offline
Citaat:
meike85 schreef op 18-02-2004 @ 21:43:
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw omdat ik mijn 'verhaal' even kwijt wil.

Ik heb al meer dan 2jaar een vriend, en hij is echt heel erg lief voor me. Maar soms dan heb ik een raar gevoel erbij. Het is altijd heel erg gezellig als we bijelkaar zijn, maar hij is niet zo heel erg spontaan in dingen doen. Toen we een paar maanden geleden op vakantie waren toen moest het een beetje van mij uitgaan wat we gingen doen en sommige dingen deed hij dan liever niet.

Ook woon ik op kamers in Utrecht en ik vraag hem vaak of hij doordeweek een keertje bij me komt slapen. Maar dan zegt hij elke keer van; nou ik kom wel een andere keer. Of als ik een dag vrij ben en hij ook, vraag ik wel eens of hij zin heeft om langs te komen. Hij woont een uurtje met de trein van me vandaan trouwens. Ik ben al een paar keer naar hem toegegaan, zelf voor een paar uurtjes maar! Maar hij zegt elke keer weer; dat heeft nu weinig zin meer, het is nog zo kort. Dit vind ik heel erg jammer, want ik wil ook wel eens verrast worden door mijn vriendje. Soms vraag ik me af of ik wel helemaal gelukkig ben met hem... Maar ik hou wel ontzettend veel van hem.

Hebben jullie hier ervaring mee en misschien advies?
het enige wat ik hier bij wil zeggen, en dat is inet om je in de grond te stampen of hem in de grond te stampen want ik ken jullie verder niet (DuH) maar niet iedereen is romantisch of kan iets verzinnen om te doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten