Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het anti-rook-beleid vind ik één van de weinige dingen die het kabinet goed doet, hoewel ze wel een beetje doorslaan. Het lijkt misschien alleen maar dat het nummer 1 is op de politieke agenda, omdat de media er zo veel aandacht aan besteden. |
![]() |
||
Citaat:
anti-rook beleid, ga mensen dan ook verbieden auto te rijden, iedereen is toch gelijk bij mabel gate kan je wel spreken over enig belang aangezien de AIVD faalde e.d.
||
Verwijderd
|
Wat McCaine zegt. Dat gaat helaas ten koste van dingen die werkelijk belangrijk zijn, zoals bijvoorbeeld de Kelly-affaire, die in mijn ogen veel te weinig aandacht krijgt. Het journaal gaat tegenwoordig over Idols, Rob Oudkerk en een paar soldaten in Irak. Soms vraag ik me af of ik nou naar het journaal, of Hart van Nederland zit te kijken.
[edit] Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-02-2004 om 13:39. |
![]() |
|
Ik ben het niet geheel met je eens. De beeldvorming over de politiek wordt de laatste maanden weliswaar erg beinvloed door zaken zoals Mabelgate en het anti-rookbeleid, maar de rest staat ook niet stil. Er worden ook wel degelijk debatten gevoerd over zorg, onderwijs, defensie, justitie en allerlei andere zaken waar de politiek zich mee bezig hoort te houden.
Bovendien zijn Mabelgate en het rookbeleid wel degelijk belangrijke onderwerpen. Om maar even met Mabelgate te beginnen. Het debat ging over belangrijke zaken rond onze monarchie. Mabel zou immers door een goedkeuringswet van haar huwelijk met Johan-Friso in de lijn van de troonopvolging terecht komen. Het is een belangrijke vraag of iemand die uitermate onbetrouwbaar is gebleken naast een mogelijke toekomstige koning zou kunnen zitten. Verder is het rookbeleid ook belangrijk genoeg. Kijk alleen al naar het aantal doden dat op jaarbasis valt ten gevolge van (mee)roken. |
![]() |
||
Citaat:
automobilisten, ergeren andere mensen en vervuilen: niet verbieden tja ok, ik weet natuurlijk dat de rest niet stil staat en dat het ook een groot deel de schuld is van de media, maar zelfs dan
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moslimziekenhuis WärteR | 501 | 14-10-2006 01:57 | |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Anti-roken is voor mietjes. Verwijderd | 77 | 30-12-2005 17:22 | |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 | |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 |