Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar bijv. zo'n shirt... bij 2ehands winkel oid zo'n shirt zien te ritselen en met schuurspons bewerken, beetje etteren.. potje autolak of textielverf dr bij, en voila.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
te lelijk.. zorry , ik heb nx tegen homo's maar als je egt wilt laten zien. kijk mij ik ben een nicht moet je die kleren aandoen!!
En sorry ik vind meestal de stijl van flikkers lelijk, omdat t omgebouwde wijverkleding is!! Je hoeft geen fliker te zijn!! ik draag ook jongensbroeken en ik ben ook geen pot!! denk ik!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mwuah, je hebt idd, eigenlijk alleen maar de lelijke dingen hier neergezet(die jas en 2e broek.....:vomitsmiley
![]() Maar ze hebben wel redelijk mooie broeken soms, maar niet echt 1 van m'n favotiete merken.
|
Grappig dat de meningen totaal verdeeld zijn over de kleding.
Zoals ik al zei is 't een greep uit de collectie. Als je je verveeld staat hierbijna heel de collectie. Ik zal maar zeggen: Ieder zijn stijl he.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #18 George | 500 | 24-05-2007 20:49 | |
Lifestyle |
kleding laten krimpen Sjoukie | 24 | 26-09-2003 21:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |