Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
lieve meid
Wat naar dat je zelf geen afscheid hebt kunnen nemen, maar ik vind het al heel erg knap dat jij alles al hier kon vertellen hoor. Het is altijd moeilijk om naar een begrafenis te gaan, maar later heb je er wel wat aan. zoals iedereen: veel sterkte en in je herrinneringen leeft je opa voort. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nogmaals bedankt voor alles steun...
Ik ben dus gister naar de begrafenis geweest... Heb die nacht ervoor amper een oog dicht gedaan en zag er echt behoorlijk tegenop... We gingen eerst naar het uitvaarts-centrum om daar koffie te drinken met alle mensen die gekomen waren en voor het sluiten van de kist, waar ik zelf niet bij aanwezig ben geweest omdat ik het op die dag niet aankon om hem nog een keer zo te zien... Ik heb hem de 2 dagen er voor nog wel gezien maar merkte zelf dat ik daar erg emotioneel van werd en aangezien ik het toch al best wel moeilijk had... Toen de kist in de auto (noem je dat rouwwagen?) was gezet zijn we met nog 2 rouwwagens weggereden, eerst langs de plek waar hij zo'n 30 jaar gewoont heeft met mijn oma, waar de begravenis ondernemer nog een laatste buiging maakte al eerbetoon... Daarna zijn we naar de begraafplaats gereden... Het was echt een hele mooie plechtigheid, mooie muziek en mijn stiefmoeder en tante hebben allebei een eigen gedicht opgelezen voor mijn opa... Daarna werd hij naar buiten gedragen waar ik nogal emotioneel van werd... Maar gelukkig waren er heel veel mensen om me te steunen... Toen zijn we naar "zijn" plekje op de begraafplaats gelopen waar alle bloemstukken en bloemen al lagen... Ik heb er zelf nog 2 witte rozen neergelegd... namens mezelf 1 met een gedicht en ook nog een namens mijn zus die er helaas niet bij kon zijn omdat ze voor een paar maanden in Egypte werkt en niet over kon komen... En daarna lieten ze de kist in de grond zakken, wat me echt altijd bij zal blijven... wat een naar gevoel geeft dat als je hem zo ver de grond in ziet zakken... Mijn oma heeft zich echt heel erg sterk gehouden de hele begravenis lang, wat ik echt heel erg knap vond... Na de begravenis zijn we nog naar haar hius gegaan om wat te drinken, en daarna ben ik weg gegaan na beloofd te hebben dat ik snel weer bij haar langskom... Ik vond het echt een prachtige begravenis... Ookal ben ik wel heel emotioneel geweest is het me toch nog 100% meegevallen... En buiten dat, niet alles in het leven kan leuk zijn... Laatst gewijzigd op 21-02-2004 om 10:33. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studiekeuze 2010! Boxplosive | 9 | 11-05-2010 10:10 | |
Psychologie |
beste vriendin, echt niet!! Even mijn verhaal kwijt.. mira_love | 8 | 18-07-2005 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Psychologie |
Heb ik falingsangst?? Lees dit ajb!!! Sangria | 10 | 18-03-2002 12:17 |