Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2004, 12:06
Ijke
Ijke is offline
Hier kun je als meisje tips geven aan de jongens, of als jongen aan meisjes.

Zo heb ik zelf een paar tips:

* Als je uit bent en je ziet dat een meisje steeds naar je terug kijkt stap dan niet pas op haar af als ze haar jas weer aantrekt, DAN BEN JE TE LAAT! als een meisje steeds naar je terug kijkt dan wil ze zeggen: hoi, kom eens!!!!! ZuChT

* Als je een meisje in je kamer laat zorg dan dat je geen naaktposters van vrouwen hebt hangen of een playboy kalender

* vind je een meisje leuk laat het dan ook merken

* praat positief over het meisje wat je leuk vind tegen je vrienden, want ze kan zeker gaan checken bij je vrienden en als die dan denken dat je haar niet leuk vind kom je er ook niet.....

Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 17:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2004, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ijke schreef op 06-02-2004 @ 13:06:

* Als je uit bent en je ziet dat een meisje steeds naar je terug kijkt stap dan niet pas op haar af als ze haar jas weer aantrekt, DAN BEN JE TE LAAT! als een meisje steeds naar je terug kijkt dan wil ze zeggen: hoi, kom eens!!!!! ZuChT
Dat vind ik een rare tip. Ik zou zeggen, als een meisje die jongen nou écht zo leuk vindt, dan gaat ze toch niet naar huis zonder hem eerst aan te spreken, als hij te verlegen is.

Daarbij nogal stom om je kamer te veranderen elke keer als er een meisje komt. En daarna weer terughangen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 12:11
Ijke
Ijke is offline
Nou, ik ga dan echt wel naar huis want dan weet ik dus niet of die jongen leuk genoeg is, was hij eerder naar me toe gekomen dan had ik dat geweten
Oud 06-02-2004, 12:23
Verwijderd
Hoe kan die jongen dan weten of jij wel leuk genoeg bent?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 12:30
Ijke
Ijke is offline
Die jongen weet dan dus niet dat jij leuk genoeg bent, je moet dus je verlegenheid overwinnen wil je daar wel achterkomen.

Of je moet er inderdaad voor kiezen om te zeggen ik ga niet naar huis, ik blijf, maar ik persoonlijk kies daar niet voor.
Oud 06-02-2004, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ijke schreef op 06-02-2004 @ 13:30:
Die jongen weet dan dus niet dat jij leuk genoeg bent, je moet dus je verlegenheid overwinnen wil je daar wel achterkomen.

Of je moet er inderdaad voor kiezen om te zeggen ik ga niet naar huis, ik blijf, maar ik persoonlijk kies daar niet voor.
Ja, maar je kunt toch zelf ook naar die jongen toe gaan? Hoe wou je er anders achter komen of hij leuk is, als hij te verlegen is?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-02-2004 @ 13:32:
Ja, maar je kunt toch zelf ook naar die jongen toe gaan? Hoe wou je er anders achter komen of hij leuk is, als hij te verlegen is?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 12:48
Ijke
Ijke is offline
ik KAN zelf ook naar die jongen toe gaan ja, maar ik vind zelf dat als ik uitga en een jongen laat merken dat ik wel intresse heb dat hij dan naar mij toe moet durven komen. Durft hij dat niet dan is dat echt heel jammer, en als hij echt de moeite waard is ga ik heus wel naar hem toe. Het was maar een tip......
Oud 06-02-2004, 12:50
Verwijderd
En als de jongen nou aan jou laat merken dat hij je leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 13:08
Ijke
Ijke is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-02-2004 @ 13:50:
En als de jongen nou aan jou laat merken dat hij je leuk vindt?
dan moet ie dat op tijd doen

en wordt er nu nog ff ingegaan op mijn oorspronkelijke topic vraag
Oud 06-02-2004, 14:18
Sithan
Sithan is offline
Tip voor meisjes...

* laat niet alles van jongens afhangen bij het versieren.
Oud 06-02-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:

* praat positief over het meisje wat je leuk vind tegen je vrienden, want ze kan zeker gaan checken bij je vrienden en als die dan denken dat je haar niet leuk vind kom je er ook niet.....
Als je een meisje leuk vindt, praat je toch automatisch positief over haar? Als het een sukkel zonder ruggegraat is, die slecht over mij spreekt omdat zijn vrienden mij niet leuk vinden, hoef ik hem helemaal niet.
En vergaat de wereld als hij een slechte eigenschap van jou bespreekt? Je hebt niet alleen maar positieve eigenschappen.

Ik vind je erg onvolwassen voor een zogenaamde 19 jarige.

Citaat:
* laat niet alles van jongens afhangen bij het versieren.
Inderdaad. Als ik dat had gedaan, was ik nu nog steeds vrijgezel geweest.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 17:22
Verwijderd
Dit vind ik echt te bizar... ik haal alles weg en we proberen het nog 1 keer. Het zijn maar een paar tips, ik vind ze wel herkenbaar trouwens.
Je kunt best in discussie gaan over de tip van een ander, maar met z'n allen van die lullige reacties geven vind ik niet kunnen. Zo'n raar topic is het nou ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 23:02
demuynck
demuynck is offline
Hier in blankenberge/belgië trakteert 't meisje, en zegt erbij, das

van me maat die daar staat, zo is het ijs een beetje gebroken, en heb je directs iets om over te babbelen

mja, 't is 't waard om 't eki uit te proberen
Oud 06-02-2004, 23:07
Verwijderd
ik vind het juist lachen als ik 'vieze' blaadjes in mn vriends kamer tegen kom, hij schaamt zich kapot..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 23:59
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
oew! wordt ie dan ook zo lief rood? dat is zo schattig!

nou ontopic euhm..
- als je een meisje wil versieren, neem dan alsjeblieft niet zo'n verschrilleklijke openingszin want dat is zoo onorigineel. Als je het al niet kunt opbrengen om iets interessants te zeggen als je me aanspreekt, moet je wel héél leuk zijn, wil ik je een tweede kans gunnen. en van wat ik hoor zijn veel mensen dat met me eens.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Hier kun je als meisje tips geven aan de jongens, of als jongen aan meisjes.

Zo heb ik zelf een paar tips:

* Als je een meisje in je kamer laat zorg dan dat je geen naaktposters van vrouwen hebt hangen of een playboy kalender

* vind je een meisje leuk laat het dan ook merken

Fuck, wat een tips, er gaat een wereld voor me open!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 00:26
Verwijderd
Citaat:
En als je een onzekere verlegen jongen bent en dat niet durft, wat dan? Ik durf dat echt niet
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 07-02-2004 @ 01:26:
En als je een onzekere verlegen jongen bent en dat niet durft, wat dan? Ik durf dat echt niet
Moet je ook niet doen. Wijven die naar je kijken van een afstandje maar zelf niet durven te komen, zijn het ook niet waard om op af te stappen. Als ze ballen heeft, laat ze dat dan maar eens zien. Ik ga niet uit om een meid te versieren, als zij mij van een afstandje gaan eyen dan moet ze ook zelf maar actie ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 00:42
Verwijderd
Citaat:

(...)
Ze kan toch ook gewoon bang zijn voor de desbetreffende jongen?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 10:20
martijn1985
martijn1985 is offline
Geloof het of niet, dit heb ik ooit in een college behandeld:

Tips voor vrouwen:
Niet doen:
* zwaar opmaken
* veel drinken, roken
* te hard lachen om zijn grapjes
* giechelen met vriendinnen

wel doen:
* interesse tonen
* oogcontact houden
* af en toe ‘toevallig aanraken
* drankje aanbieden
* vragen of hij je thuisbrengt

Tips voor mannen:
Niet doen:
* over jezelf, eerdere veroveringen of problemen praten
* al te hongerig overkomen
* te snel complimenten over haar uiterlijk maken
* brallen met vrienden
* “ga je mee naar huis?”

wel doen:
* interesse tonen
* oogcontact houden
* relaxte humor
* haar voorstellen aan vrienden
* zeggen dat je even ergens anders heen wilt, maar graag nog
eens wil afspreken

waar college nog niet goed voor is
Oud 07-02-2004, 11:15
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 07-02-2004 @ 11:20:
Heel verhaal
En dat leer je bij psychologie?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 11:19
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
@Moon schreef op 07-02-2004 @ 12:15:
En dat leer je bij psychologie?
yep.
Oud 07-02-2004, 15:12
Ijke
Ijke is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-02-2004 @ 01:37:
Moet je ook niet doen. Wijven die naar je kijken van een afstandje maar zelf niet durven te komen, zijn het ook niet waard om op af te stappen. Als ze ballen heeft, laat ze dat dan maar eens zien. Ik ga niet uit om een meid te versieren, als zij mij van een afstandje gaan eyen dan moet ze ook zelf maar actie ondernemen.
Ten eerste:
* Je noemt ons weifen (en bedankt maar ik wordt toch liever vrouw of meid genoemd)
* ten tweede, waarom ben ik het oppeens niet meer waard als ik zelf niet durf?
* moet ik ballen hebben; zorg maar dat jij ze hebt!
* ik ga ook niet uit om iemand te versieren, maar het overkomt me dus dat jongens niet op me af durven te komen, en pas durven als ik naar huis ga en dan vind ik het te laat, en geloof me ik heb best wel lef maar niet altijd...
Oud 07-02-2004, 15:21
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-02-2004 @ 13:08:
Dat vind ik een rare tip. Ik zou zeggen, als een meisje die jongen nou écht zo leuk vindt, dan gaat ze toch niet naar huis zonder hem eerst aan te spreken, als hij te verlegen is.
euh yeah right

goed, tips voor jongens....

Meisjes zoals mij zijn vaak overdreven bijdehand tegen mensen die ze diep in hun hart het leukste vinden

Ik waardeer het zelf altijd enorm als jongens, wat voor doms je ook naar ze roept ze lief reageren met een goed pakkend antwoord.....ipv een arrogante kop met: HAD JE WAT?
dat schrikt dan weer af
Reageren

Regels voor berichten