Niet al te groot, maar een bescheiden zonnige bruiloft met veel bloemen. Het liefst in de openlucht op een eiland in de middellandse zee in de zomer...
Ik in pak, zij in jurk. Eerst op het stadhuis, daarna met zijn allen in de kerk. Al mijn vrienden en vriendinnen moeten erbij zijn. Mijn beste vriendin wordt getuige. Naderhand een groot feest en dan... heheh...
Locatie: ergens op een onbewoond eiland, op het witte strand. uitzicht op een blauwe zee en de ondergaande zon voor ons.
Mensen: alleen dichtbije familie en hele goede vrienden
Jurk: aan de bovenkant een bordeaux rood corset, strapless, een wite beetje met tule wijd uitlopende rok, met witte onder rok. en dan op die rok heel affentoe ene parelmoerig pailletje (ik heb hem ergens zien hangen.. het klinkt heel vaag zo, maar tis zoooo mooi)
hij in een mooi pak
en rozeblaadjes om ons heen
Offtopic: ohw ik zoek nog een rijke man
en een man graag. in pak natuurlijk.
toch ook maar wel in de kerk.
en zo mogelijk over een jaar of 5
In een mooie grote tuin met veel bloemen. Het liefst in de lente met roze bloesems aan de bomen. De jurk moet strapless zijn en niet te veel poespas hebben. Maar het moet wel duidelijk zijn dat ík de bruid ben. Hij draagt een mooi pak.
En ik draag een rode sari als ik op z'n hindoestaans ga trouwen. Ik trouw dus twee keer eigenlijk.
boekje voor de kerk heb ik al in mn hoofd zitten
Verder wordt het waarschijnlijk de vermoeiendste dag van mn leven
Die huwelijksnacht zal ook wel niet veel voorstellen omdat je dan al kapot bent van de dag...
Mocht ik ooit op het idee komen om te gaan trouwen, dan graag met niet meer dan een stuk of 30 mensen en niet in een trouwjurk. En ook niet met dat er heel veel dingen geregeld moeten worden.
imène schreef op 12-02-2004 @ 20:10: hum hum, lees ff je 'zelfgetypte!!!!' tekst eens waarom je niet zou trouwen, en je zal het begrijpen
hij is toch niet arrogant als tie toegeeft dat ie zulke hoge eisen aan meisjes stelt, dat niemand er aan zou kunnen voldoen?
Dan ben je gewoon...veeleisend.
extinction schreef op 12-02-2004 @ 20:36: hij is toch niet arrogant als tie toegeeft dat ie zulke hoge eisen aan meisjes stelt, dat niemand er aan zou kunnen voldoen?
Dan ben je gewoon...veeleisend.