Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2004, 23:04
Eurydice
Eurydice is offline
Een hele goede vriend van me, Julian, is net twee weken terug uit het buitenland waar hij 6 maanden is geweest, en ik heb hem nog steeds niet gezien. Voordat hij 6mnd geleden weg ging hadden we min of meer een relatie en we hadden het er allebei best wel moeilijk mee dat hij weg zou gaan. Hij vond het beter om gewoon vrienden te zijn, dus daar heb ik me toen maar bij neer gelegd. Hij zei dat hij mij het meest zou missen van iedereen en we hadden allebei wel een btje het idee dat we onze relatie op zouden kunnen pakken als hij terug was.

Maar ik heb sinds 3 maanden een vriend. En Julian was daar uiteraard niet zo blij mee, dat begrijp ik wel, maar ja, híj was degene die geen vastigheid wou. Ik heb nu al 3x gevraagd wanneer ik hem weer ns zie en gezegd dat ik hem gemist heb enzo, maar ik krijg steeds allemaal vage excuses. En toen ik hem een foto van mn vriend wou showen, zei hij dat hij niet zeker wist of hij die wel wou zien omdat hij het misschien te confronterend vond. Tis niet zo dat hij me laat vallen ofzo, maar hij kon toch tenminste zeggen waarom hij me niet wil zien? Zal ik hem daarmee confronteren of kan ik hem beter ff met rust laten?
Oud 01-02-2004, 23:15
Verwijderd
puur een eerste reactie: laat hem even rusten, en op adem komen. Ik begrijp uit je verhaal dat jullie iets hadden, maar dat het voor beiden niet duidelijk was wat, en dat hij misschien toch wat teleurgesteld was dat jij een nieuwwe (?) vriend hebt.

Misschien beter even laten betijen, kan je er later altijd nog op terugkomen als hij is bijgedraaid, en zich weer in een bekendere omgeving genesteld heeft
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 09:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Inderdaad: laat hem even met rust. Hij is duidelijk diep gekwetst en dat kan ik me goed voorstellen. Waarschijnlijk wil hij je gewoon ff niet zien totdat hij er normaal mee om kan gaan. Dat kan je hem niet kwalijk nemen en je moet hem die ruimte gunnen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 09:15
Mark
Mark is offline
Waarschijnlijk denkt hij dat jij hem vergeten bent terwijl hij weg was naar het buitenland. Omdat je een vriend hebt ondertussen. Dat maakt het waarschijnlijk moeilijk voor hem om gewoon maar te doen alsof alles is zoals het was. Geef het even rust en vraag dan gewoon waarom hij alle vorm van contact afstoot.... Zeg dan zeker ook dat hij nog heel speciaal voor je is als vriend, dat je hem vertrouwt en dat je dat je het jammer zou vinden als jullie band over zou zijn. Succes ermee iig.

Mark (die een oude goede vriendin ook al maanden niet gezien heeft)
Oud 02-02-2004, 10:32
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Voordat hij 6mnd geleden weg ging hadden we min of meer een relatie en we hadden het er allebei best wel moeilijk mee dat hij weg zou gaan. Hij vond het beter om gewoon vrienden te zijn, dus daar heb ik me toen maar bij neer gelegd. Hij zei dat hij mij het meest zou missen van iedereen en we hadden allebei wel een btje het idee dat we onze relatie op zouden kunnen pakken als hij terug was.
Misschien heeft hij met deze verwachting in het achterhoofd zich ingehouden daar?

Dan voel je je wel knap lullig ja.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 10:55
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 02-02-2004 @ 11:32:
Misschien heeft hij met deze verwachting in het achterhoofd zich ingehouden daar?

Dan voel je je wel knap lullig ja.
Nou dat is niet zo. En als dat wel zo was had hij dat nog altijd zelf in de hand, híj wou niks..
Oud 02-02-2004, 13:46
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 02-02-2004 @ 11:55:
Nou dat is niet zo. En als dat wel zo was had hij dat nog altijd zelf in de hand, híj wou niks..

verstand en hart zijn twee dingen. Waarschijnlijk leek hem dat gewoon niet verstandig, al wou hij waarschijnlijk wel.
Nu is ie met zn kop tegen de muur aangelopen, laat hem daar even over heenkomen,

geef hem dus ff wat rust.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 19:37
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Misschien had hij er wel op gerekend dat híj iemand tegen zou kunnen komen, maar niet dat jíj iemand tegen zou komen in de tijd dat hij weg was..... Tenslotte ging hij naar het buitenland en allemaal nieuwe mensen ontmoeten, terwijl jij thuis bleef.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten