Een hele goede vriend van me, Julian, is net twee weken terug uit het buitenland waar hij 6 maanden is geweest, en ik heb hem nog steeds niet gezien. Voordat hij 6mnd geleden weg ging hadden we min of meer een relatie en we hadden het er allebei best wel moeilijk mee dat hij weg zou gaan. Hij vond het beter om gewoon vrienden te zijn, dus daar heb ik me toen maar bij neer gelegd. Hij zei dat hij mij het meest zou missen van iedereen en we hadden allebei wel een btje het idee dat we onze relatie op zouden kunnen pakken als hij terug was.
Maar ik heb sinds 3 maanden een vriend. En Julian was daar uiteraard niet zo blij mee, dat begrijp ik wel, maar ja, híj was degene die geen vastigheid wou. Ik heb nu al 3x gevraagd wanneer ik hem weer ns zie en gezegd dat ik hem gemist heb enzo, maar ik krijg steeds allemaal vage excuses. En toen ik hem een foto van mn vriend wou showen, zei hij dat hij niet zeker wist of hij die wel wou zien omdat hij het misschien te confronterend vond. Tis niet zo dat hij me laat vallen ofzo, maar hij kon toch tenminste zeggen waarom hij me niet wil zien? Zal ik hem daarmee confronteren of kan ik hem beter ff met rust laten?