Advertentie | |
|
![]() |
|
Precies nare, je moet nu even de emoties opzij zetten (dus vergeten dat je baas je vader is en je collega een vriend) en de kwestie zakelijk bekijken. Feitelijk zal dan waarschijnlijk blijken dat hij niet functioneert.
|
Hm. Ik werkte op de markt en mijn baas was de vader van een vriendin van mij (die een jaar naar Amerika was en dus niet meer kon werken bij haar pa).
Ik werd aangenomen. Ging perfect, maakte geen fouten, ik begon al die codes voor de kassa uit mijn hoofd te leren. Aan het begin een tijdje zwart en ze hadden net al mijn gegevens opgenomen, die moeder dus. 2 weekjes later hoefde ik niet meer te komen waardoor ik dus in de problemen ben gekomen. Dat meisje kwam terug en ging weer bij haar pa werken dus ik was niet meer nodig. Ik had hiervoor een baantje waar ik ontslag heb genomen omdat ik iets nieuws had, en ik zou wit gaan werken.. dat is niet gebeurd en nu zit ik in financiele probleempjes met mijn ziektekosten. En ze hadden gewoon zoiets van "ach, het is maar een vriend, dat maakt niet uit dat kan ie wel hebben" - Nou, ons gehele gezin mag die familie dus niet meer. Ik had er zelf niet echt súper problemen mee, maar het heeft heel wat ontketend. Wat wil ik zeggen? Mocht je besluiten te gaan ontslaan, doe het heel voorzichtig. Just to be sure.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
nou, mn vader geeft m nog een kans aangezien we anders weer iemand in dienst moeten nemen die t eerst allemaal moet leren. maar als hij dit verziekt, moet ie gaan. (1 week heeft ie nou de tijd zich te bewijzen, alleen zeggen wij dat niet. anders staat er natuurlijk meer druk op m en gaat ie t alleen maar nog meer verzieken of gedraagt zich niet als zichzelf.)
maar het komt er nu al een beetje op neer dat hij bepaalde werkzaamheden niet zal mogen verrichten. dus hebben we er nog niet al te veel aan.. *grom* thx voor de replies. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Laptop surimeid | 19 | 20-02-2010 21:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie ŕ reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
ARTistiek |
Verhaal: De wandeling MAS187 | 6 | 13-07-2001 16:26 |