Advertentie | |
|
![]() |
|
- Vind jij dat de politie streng genoeg optreedt ?
Te streng naar mijn mening en het lastig gevallen worden is iritant. - Vind jij dat de Politie gezag uitstraalt ? B: Nee - Vind jij dat er meer blauw op straat moet komen ? B: Nee - Vind jij de straffen zwaar genoeg ? A: Ja - Vind jij dat het papierwerk minder moet worden bij de politie ? B: Nee - Wat is jou algemene indruk van de Politie ? Teringlijers - Hij kijk jij tegen het beroep Politie aan ? A: Leuk beroep, zou het zelf ook wel willen (of heb het gewild) C: Het is echt het laagste van het laagste. - Wat zou je verbeterd willen zijn bij de politie ? Dat ze echt belangerijke dingen zouden gaan doen of een andere baan zouden zoeken Leeftijd: 16 Geslacht: M Weleens in aanraking geweest met politie: Vaak genoeg.
|
C: In sommige gevallen wel, sommige niet - Vind jij dat de Politie gezag uitstraalt ? A: Ja B: Nee - Vind jij dat er meer blauw op straat moet komen ? C: Het is zo wel goed - Vind jij de straffen zwaar genoeg ? C: Geen mening (ervaring) - Vind jij dat het papierwerk minder moet worden bij de politie ? A: Ja - Wat is jou algemene indruk van de Politie ? C: Matig - Hoe kijk jij tegen het beroep Politie aan ? B: Het is goed dat ze er zijn, maar niks voor mij - Wat zou je verbeterd willen zijn bij de politie ? meer blauw bij serieuze diefstallen, en geen zielepietjes die je gaan aanhouden omdat je oversteekt, bij een plek die volgens hun niet mag, maar waar je toch duidelijk kan en mag oversteken. Leeftijd: 13 Geslacht: v Weleens in aanraking geweest met politie: ja
|
Verwijderd
|
B: Nee - Vind jij dat de Politie gezag uitstraalt ? C: Bepaalde agenten wel, bepaalde niet. - Vind jij dat er meer blauw op straat moet komen ? A: Ja - Vind jij de straffen zwaar genoeg ? B: Nee - Vind jij dat het papierwerk minder moet worden bij de politie ? D: Geen mening - Wat is jou algemene indruk van de Politie ? C: Matig - Hij kijk jij tegen het beroep Politie aan ? B: Het is goed dat ze er zijn, niks voor mij. - Wat zou je verbeterd willen zijn bij de politie ? (zelf invullen) weet niet echt.. Leeftijd: 16 Geslacht: man Weleens in aanraking geweest met politie: nee |
![]() |
|
Tevredenheids onderzoek naar de Politie.
- Vind jij dat de politie streng genoeg optreedt ? A: Ja B: Nee C: In sommige gevallen wel, sommige niet D: Geen mening - Vind jij dat de Politie gezag uitstraalt ? A: Ja B: Nee C: Bepaalde agenten wel, bepaalde niet. D: Geen mening - Vind jij dat er meer blauw op straat moet komen ? A: Ja B: Nee C: Het is zo wel goed D: Geen mening - Vind jij de straffen zwaar genoeg ? A: Ja B: Nee/ en ook Ja, sommige straffen moeten hoger, andere niet. C: Geen mening - Vind jij dat het papierwerk minder moet worden bij de politie ? A: Ja B: Nee C: Alleen als alles wel goed blijft werken. En niet dat je halve dossiers krijgt. D: Geen mening - Wat is jou algemene indruk van de Politie ? A: Zeer goed B: Redelijk goed C: Matig D: Zeer slecht E: Geen mening - Hij kijk jij tegen het beroep Politie aan ? A: Leuk beroep, zou het zelf ook wel willen (of heb het gewild) B: Het is goed dat ze er zijn, niks voor mij C: Het is echt het laagste van het laagste. D: Geen mening E: Anders, nl: ……………………. - Wat zou je verbeterd willen zijn bij de politie ? Weet ik niet... Leeftijd: 15 Geslacht: V Weleens in aanraking geweest met politie: Ja, wie niet? O.a. fietslicht-controle, blaastest (bij mijn vader) enz.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
A: Ja B: Nee C: In sommige gevallen wel, sommige niet D: Geen mening - Vind jij dat de Politie gezag uitstraalt ? A: Ja B: Nee C: Bepaalde agenten wel, bepaalde niet. D: Geen mening - Vind jij dat er meer blauw op straat moet komen ? A: Ja B: Nee C: Het is zo wel goed D: Geen mening - Vind jij de straffen zwaar genoeg ? A: Ja B: Nee C: Geen mening - Vind jij dat het papierwerk minder moet worden bij de politie ? A: Ja B: Nee C: Alleen als alles wel goed blijft werken. En niet dat je halve dossiers krijgt. D: Geen mening - Wat is jou algemene indruk van de Politie ? A: Zeer goed B: Goed C: Matig D: Zeer slecht E: Geen mening - Hij kijk jij tegen het beroep Politie aan ? A: Leuk beroep, zou het zelf ook wel willen (of heb het gewild) B: Het is goed dat ze er zijn, niks voor mij C: Het is echt het laagste van het laagste. D: Geen mening E: Anders, nl: ……………………. - Wat zou je verbeterd willen zijn bij de politie ? ze zijn te sorft Leeftijd: 17 Geslacht: v Weleens in aanraking geweest met politie: paar keer aangifte gedaan, paar keer ergens weg gestuurd
|
![]() |
B: Nee - Vind jij dat de Politie gezag uitstraalt ? B: Nee - Vind jij dat er meer blauw op straat moet komen ? A: Ja - Vind jij de straffen zwaar genoeg ? B: Nee - Vind jij dat het papierwerk minder moet worden bij de politie ? C: Alleen als alles wel goed blijft werken. En niet dat je halve dossiers krijgt. - Wat is jou algemene indruk van de Politie ? C: Matig - Hij kijk jij tegen het beroep Politie aan ? B: Het is goed dat ze er zijn, niks voor mij - Wat zou je verbeterd willen zijn bij de politie ? meer zaken goed aanpakken Leeftijd: 17 Geslacht: v Weleens in aanraking geweest met politie: nee |
![]() |
|
![]() |
Vind jij dat de politie streng genoeg optreedt ?
B: Nee - Vind jij dat de Politie gezag uitstraalt ? B: Nee - Vind jij dat er meer blauw op straat moet komen ? A: Ja - Vind jij de straffen zwaar genoeg ? B: Nee - Vind jij dat het papierwerk minder moet worden bij de politie ? C: Alleen als alles wel goed blijft werken. En niet dat je halve dossiers krijgt. - Wat is jou algemene indruk van de Politie ? C: Matig - Hij kijk jij tegen het beroep Politie aan ? B: Het is goed dat ze er zijn, niks voor mij - Wat zou je verbeterd willen zijn bij de politie ? weet ik niet Leeftijd: 17 Geslacht: v Weleens in aanraking geweest met politie: nee |
![]() |
|
C: In sommige gevallen wel, sommige niet - Vind jij dat de Politie gezag uitstraalt ? B: Nee - Vind jij dat er meer blauw op straat moet komen ? A: Ja, maar dan achter criminelen aan dan rollerbanken en die rotzooi, dus minder rollerbanken enz - Vind jij de straffen zwaar genoeg ? B: Nee , voor criminelen niet. - Vind jij dat het papierwerk minder moet worden bij de politie ? D: Geen mening - Wat is jou algemene indruk van de Politie ? D: Zeer slecht - Hij kijk jij tegen het beroep Politie aan ? C: Het is echt het laagste van het laagste. - Wat zou je verbeterd willen zijn bij de politie ? (zelf invullen) Minder rollerbanken enz, meer achter criminaliteit aan. Leeftijd: 16 Geslacht: vrouw Weleens in aanraking geweest met politie: Ja vaak genoeg
|
- Vind jij dat de politie streng genoeg optreedt ? C: In sommige gevallen wel, sommige niet - Vind jij dat de Politie gezag uitstraalt ? C: Bepaalde agenten wel, bepaalde niet. - Vind jij dat er meer blauw op straat moet komen ? A: Ja - Vind jij de straffen zwaar genoeg ? B: Nee - Vind jij dat het papierwerk minder moet worden bij de politie ? C: Alleen als alles wel goed blijft werken. En niet dat je halve dossiers krijgt. - Wat is jou algemene indruk van de Politie ? C: Matig - Hij kijk jij tegen het beroep Politie aan ? B: Het is goed dat ze er zijn, niks voor mij - Wat zou je verbeterd willen zijn bij de politie ? Voor sommige dingen geven ze wel erg lage straffen, alhoewel de politie dat niet bepaald maar ja, dat mag wel iets strenger vind ik. Ook vind ik dat ze de kleine dingen niet moeten laten voor wat ze zijn, bijvoorbeeld een inbraak in een huis, gestolen fiets enz. Als je ergens naar vraagt dan weten ze het soms niet, of kunnen ze dat nu niet nakijken. Daar mag wel iets meer aandacht aan besteed worden vind ik, als je kijkt hoeveel agenten er buiten lopen op parkeerplaatsen, welke auto's er even verkeerd staan of niet betaald hebben ofzo kunnen er daar wel iets minder van.. Leeftijd: 17 Geslacht: v Weleens in aanraking geweest met politie: alleen om aangifte te doen. |
![]() |
|
C: In sommige gevallen wel, sommige niet - Vind jij dat de Politie gezag uitstraalt ? C: Bepaalde agenten wel, bepaalde niet. - Vind jij dat er meer blauw op straat moet komen ? A: Ja - Vind jij de straffen zwaar genoeg ? B: Nee - Vind jij dat het papierwerk minder moet worden bij de politie ? D: Geen mening - Wat is jou algemene indruk van de Politie ? C: Matig - Hij kijk jij tegen het beroep Politie aan ? B: Het is goed dat ze er zijn, niks voor mij - Wat zou je verbeterd willen zijn bij de politie ? weet ik niet Leeftijd:15 Geslacht:v Weleens in aanraking geweest met politie ![]()
|
![]() |
- Vind jij dat de politie streng genoeg optreedt ? A: Ja B: Nee C: In sommige gevallen wel, sommige niet D: Geen mening - Vind jij dat de Politie gezag uitstraalt ? A: Ja B: Nee C: Bepaalde agenten wel, bepaalde niet. D: Geen mening - Vind jij dat er meer blauw op straat moet komen ? A: Ja B: Nee C: Het is zo wel goed D: Geen mening - Vind jij de straffen zwaar genoeg ? A: Ja B: Nee C: Geen mening - Vind jij dat het papierwerk minder moet worden bij de politie ? A: Ja B: Nee C: Alleen als alles wel goed blijft werken. En niet dat je halve dossiers krijgt. D: Geen mening - Wat is jou algemene indruk van de Politie ? A: Zeer goed B: Goed C: Matig D: Zeer slecht E: Geen mening - Hij kijk jij tegen het beroep Politie aan ? A: Leuk beroep, zou het zelf ook wel willen (of heb het gewild) B: Het is goed dat ze er zijn, niks voor mij C: Het is echt het laagste van het laagste. D: Geen mening E: Anders, nl: ……………………. Ik doe zelf de politieopleiding (en tijdens de opleiding werk je ook gewoon op straat om de drie maanden) Ik kan het iedereen aanraden!!! - Wat zou je verbeterd willen zijn bij de politie ? De opleiding kan veel korter (duurt te lang en dat is niet nodig) Leeftijd: 18 Geslacht: V Weleens in aanraking geweest met politie: Ja, dagelijks (ivm. werk) Bedankt voor het invullen. |
![]() |
|
C: In sommige gevallen wel, sommige niet - Vind jij dat de Politie gezag uitstraalt ? C: Bepaalde agenten wel, bepaalde niet. - Vind jij dat er meer blauw op straat moet komen ? A: Ja - Vind jij de straffen zwaar genoeg ? C: Geen mening - Vind jij dat het papierwerk minder moet worden bij de politie ? A: Ja - Wat is jou algemene indruk van de Politie ? C: Matig - Hij kijk jij tegen het beroep Politie aan ? A: Leuk beroep, zou het zelf ook wel willen (of heb het gewild) - Wat zou je verbeterd willen zijn bij de politie ? boeven vangen ipv bekeuringen uitdelen Leeftijd: 16 Geslacht: v Weleens in aanraking geweest met politie: nope
|
![]() |
|
|