Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2004, 11:59
Verwijderd
Ik tel er namelijk zo wel een paar. Misschien is een centraal topic een keer een idee?

Of wordt het dan wat druk met de sticky's?

Deze gaan direct over zwanger zijn:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=733702
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=703677
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=719801

en wat verwante topics:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=726695
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=722751
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=733577

Misschien is zes topics niet zoveel, maar ik vroeg het me toch even af. Ze staan allemaal op de eerste pagina, dus misschien is er wel behoefte aan, ofzo?

Want op de tweede pagina:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=716950
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=723917
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=728457
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=725523
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=719136

Nah, goed. Ik wilde het alleen even voorleggen.
En het gaat om een beleidskwestie, dus het lijkt me dat hij op beleidszaken moet, toch?

Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 12:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2004, 20:25
ekki
ekki is offline
Ja, je hebt gelijk, ik vind ook dat er te veel zwangerschapstopics staan eigenlijk. Wat vind je dat ik (en andere fb's) er mee zou(den) moeten doen? Suggesties?
Oud 28-01-2004, 20:32
Miracle
Miracle is offline
Het grote pil en zwangerschapstopic!

is dat een idee?

De ongesteldheids dingen mogen daar ook wel bij in... daar zijn er soms ook íets teveel van.

Hmm, eigenlijk lijkt me dit beter: Het Grote Vrouwen Topic!
Oud 28-01-2004, 20:41
Verwijderd
Haha, het grote vrouwentopic, ja dat zou misschien kunnen.

Ik weet het niet ekki, een sticky topic? Of bij het piltopic in?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 21:43
Fade of Light
Fade of Light is offline
grote vrouwen topic

www.yvonnekronenberg.nl
www.vrouwenuberalles.nl
www.gazomaardoor.nl

en voor me zelf heb ik www.watbenjedan.nl
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 22:54
PV
PV is offline
Ik vind die "grote blabla topics" niet echt een goed idee.. een afzonderlijke topic ga ik veel eerder lezen dan een topic met 7 pagina's.
Misschien kan je topics wel eerder sluiten als een (goed) antwoord is gegeven?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 23:05
ekki
ekki is offline
Mwah, ik hou niet zo van sluiten. Ik ben het met je eens van die 'grote blabla topics', die lees ik ook niet zo graag. Aan de andere kant vind ik het weer wel een goed idee om al dat soort dingen in één topic te gooien. Maar hier heb ik het laatst met Leonoor ook al over gehad. Als we dat doen, dan krijgen we allerlei van dat soort topics en kun je bijna alleen nog maar daarin posten. Dat vind ik wel weer jammer.

Het is met dit soort topics ook lastig om naar andere topics die over zwangerschap gaan te verwijzen, omdat dat meestal een heel ander probleem is.
Oud 29-01-2004, 12:38
Verwijderd
Ja, ik snap het punt inderdaad wel ekki, en ik houd zelf ook niet van sticky grote topics

Maar ik vond het nu wel veel topics worden.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:00
Simon
Simon is offline
Het is slechts een ondoordacht idee: je zou een subsubforum kunnen openen (zoals op School & Studie nu) en daarin een aantal van dit soort vaste onderwerpen in plaatsen.
Bijvoorbeeld die reeks sticky topics bovenaan.
Oud 29-01-2004, 14:46
light fighter
light fighter is offline
ik vind het idee van simon wel goed maar je zou ook een klein altijd post kunnen toestaan zodat er wel meer versies komen maar minder pagina's
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:10
AngelLena
AngelLena is offline
Ik denk dat een heleboel te wijten is aan het feit dat veel mensen deze vragen op Sex stellen en wij die vrolijk verplaatsen naar L&G. Voortaan zullen wat mij betreft deze topics op Sex gesloten worden met een verwijzing naar L&G, aangezien er inmiddels een sticky topic is over waar ze horen en een heel stuk in de FAQ is opgenomen over zwangerschap. Degenen die dan nog vragen hebben kunnen op L&G terecht.
Oud 29-01-2004, 17:55
Miracle
Miracle is offline
Sticky topic's is ook niet heel ideaal maar liever dat, dan doodgegooit worden met 'vergelijkbare' topic's.
Oud 29-01-2004, 19:09
Verwijderd
Er zijn nu 3 sticky topics op L&G en een mededeling...om eerlijk te zijn vind ik dat wel genoeg. ekki en ik hebben het er laatst ook via pm over gehad... Misschien dat iets als 'Het Grote Vrouwen Topic!' idd wel een idee is...daar kan dan alles over ongesteld zijn, de pil, zwangerschap, map, enz. in (daar zijn ook errug veel topics over, volgens mij).

Citaat:
light fighter schreef op 29-01-2004 @ 15:46:
ik vind het idee van simon wel goed maar je zou ook een klein altijd post kunnen toestaan zodat er wel meer versies komen maar minder pagina's
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld...zou je het nog eens uit kunnen leggen?

En waar leg je dan de grens? Waarom de ene wel en de ander niet? Wanneer weer een nieuwe? En wat als de ene topic nou toch weer net wat anders is dan die ander?

Een sticky topic zouden we ook bv. maar tot 100 posts ipv tot 500 kunnen laten gaan. Dan blijft het ook kleiner en misschien toegangkelijker, maar zitten we niet met tig dezelfde topics opgescheept.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 29-01-2004 @ 20:09:
Een sticky topic zouden we ook bv. maar tot 100 posts ipv tot 500 kunnen laten gaan. Dan blijft het ook kleiner en misschien toegangkelijker, maar zitten we niet met tig dezelfde topics opgescheept.
Dat vind ik wel een heel goed plan eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 22:25
PV
PV is offline
Citaat:
Misschien dat iets als 'Het Grote Vrouwen Topic!' idd wel een idee is...daar kan dan alles over ongesteld zijn, de pil, zwangerschap, map, enz. in (daar zijn ook errug veel topics over, volgens mij).
Dat lijkt me dus een erg slecht idee. Het een hoeft totaal niks met het ander te maken hebben.. als je op die manier doorgaat kan je l&g onderverdelen in 5 topics en de optie om een nieuw topic te maken uitzetten, bij wijze van spreke. Die grote topics nodigen echt niet uit tot lezen, laat staan antwoorden.

Citaat:
Da's al een beter idee, al vind ik het alsnog stom dat je dan 15 vragen in 1 topic krijgt die door elkaar beantwoord moeten worden e.d.

Wat is er mis met een redelijk aantal topics over de pil e.d. ? De topics zakken vanzelf wel weer weg als het antwoord een paar keer is gegeven..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 07:01
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 30-01-2004 @ 23:25:
Dat lijkt me dus een erg slecht idee. Het een hoeft totaal niks met het ander te maken hebben.. als je op die manier doorgaat kan je l&g onderverdelen in 5 topics en de optie om een nieuw topic te maken uitzetten, bij wijze van spreke. Die grote topics nodigen echt niet uit tot lezen, laat staan antwoorden.
Ongesteld zijn, de pil, zwangerschap, map, enz hebben niks met elkaar te maken? Volgens mij hebben die dingen alles met elkaar te maken.

Met de rest van dat stuk van je post ben ik het eens.

Citaat:
Da's al een beter idee, al vind ik het alsnog stom dat je dan 15 vragen in 1 topic krijgt die door elkaar beantwoord moeten worden e.d.

Wat is er mis met een redelijk aantal topics over de pil e.d. ? De topics zakken vanzelf wel weer weg als het antwoord een paar keer is gegeven..
Ik vroeg al: Waar leg je dan de grens? Waarom de ene wel en de ander niet? Wanneer weer een nieuwe? En wat als de ene topic nou toch weer net wat anders is dan die ander?

Meningen verschillen, de één leest liever 20 kleine topicjes door en geeft steeds dezelfde reactie, terwijl de ander liever zo'n grotere topic doorspit (en alles staat dan bij elkaar, iemand die iets wil weten zoekt het ook 'makkelijker' zelf op, omdat ze weten waar het staat).

Ik wil best wat anders op dit 'probleem' verzinnen, maar op dit moment zit ik nog erg met de bovenstaande vragen. En oa daardoor zal het komen dat ik dit moment één groot topic een betere oplossing vind (plus dat we nu weinig tot geen reacties hebben als 'dit is nou al tien keer gevraagd, gebruik de zoekfunctie eens' en dan soms nog een zooi boze woorden of erbij, dat maakt het er niet gezelliger op, vind ik). Bovendien worden alle vragen volgens mij wel beantwoord, 't is dus niet dat zo'n groot topic niet werkt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 14:08
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
PV schreef op 30-01-2004 @ 23:25:
Ik vind het absoluut niet fijn als er zoveel topic's over hetzelfde zijn. Als je over elk dingetje een topic moet openen krijg je allemaal dezelfde reacties, voordat zo'n topic weggezakt is. Plus dat mensen ook voor domme vragen topic's gaan openen, waar niemand wat aan heeft.

Is dat idee van Simon niet beter? Een apart subsubforum maken? Zo kun je toch je vraag stellen en zit niet heel L&G ermee onder.
Ook kun je er een aparte mededeling maken, zodat mensen op internet eerst kunnen zoeken voordat ze hun vraag stellen.
Oud 31-01-2004, 21:08
PV
PV is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-01-2004 @ 08:01:
Ongesteld zijn, de pil, zwangerschap, map, enz hebben niks met elkaar te maken? Volgens mij hebben die dingen alles met elkaar te maken.
hoeft niet, zei ik als je tips zoekt om ongesteld zijn draaglijker te maken, heeft dat niks met zwanger zijn te maken. Of voor/nadelen van tampons en dergelijke zaken

Citaat:
Ik vroeg al: Waar leg je dan de grens? Waarom de ene wel en de ander niet? Wanneer weer een nieuwe? En wat als de ene topic nou toch weer net wat anders is dan die ander?

Meningen verschillen, de één leest liever 20 kleine topicjes door en geeft steeds dezelfde reactie, terwijl de ander liever zo'n grotere topic doorspit (en alles staat dan bij elkaar, iemand die iets wil weten zoekt het ook 'makkelijker' zelf op, omdat ze weten waar het staat).
Dat laatste is wel weer zo ja, had ik nog niet aan gedacht
Tja ik zou zelf gewoon alle topics met een normale vraag openlaten, tenzij ze voor 99% hetzelfde zijn zegmaar. Maar dat lijkt me wel lastig om te bepalen inderdaad..

Citaat:
Ik wil best wat anders op dit 'probleem' verzinnen, maar op dit moment zit ik nog erg met de bovenstaande vragen. En oa daardoor zal het komen dat ik dit moment één groot topic een betere oplossing vind (plus dat we nu weinig tot geen reacties hebben als 'dit is nou al tien keer gevraagd, gebruik de zoekfunctie eens' en dan soms nog een zooi boze woorden of erbij, dat maakt het er niet gezelliger op, vind ik). Bovendien worden alle vragen volgens mij wel beantwoord, 't is dus niet dat zo'n groot topic niet werkt ofzo.
Ja er zijn vast wel mensen die die grote topics gewoon bekijken en antwoord geven, persoonlijk heb ik daar niet zoveel zin in..
Een subforum zou kunnen, al lijkt me dat een beetje overdreven.

Een 'groot *** topic' bij 250 posts ofzo al op slot doen lijkt mij een verbetering, maar als ik de enige ben die de grote topics irritant vind hoeft het niet hoor
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 08:10
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 31-01-2004 @ 22:08:
Een 'groot *** topic' bij 250 posts ofzo al op slot doen lijkt mij een verbetering, maar als ik de enige ben die de grote topics irritant vind hoeft het niet hoor
Ik vind 500 ook teveel, we sloten ze eigenlijk ook altijd bij 250, maar een tijd terug waren er reacties van mensen waarom we zo'n topic niet gewoon tot 500 open lieten. Toen hebben we ons aangepast aan wat de meeste mensen toen leken te willen, vandaar dat de grens op dit moment dus op 500 ligt (das dus niet mijn eigen keus ).
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 15:02
Verwijderd
Van mij mogen de grote ... topics ook wel tot maar 250 gaan, dan kun je tenminste vanaf de pagina van het subforum al goed zien hoeveel pagina´s er zijn, en het wordt idd wat toegankelijker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten