Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik doe het maar net zoals dreen
![]() School; Ik ben heel goed in Engels (al zeg ik het zelf) dat zijn wel meer uit onze klas, maar dat maakt niet uit ![]() Zwemmen; Ik ben niet de snelste, maar ben er wel elke training en blijf gewoon mijn best doen Ik probeer er zo goed mogelijk voor de mensen daar klaar te staan. Thuis; Ik help goed mee met het huishouden. (behalve in me eigen kamer ![]() En verder kom ik niet...
|
![]() |
1. zingen, en dan heel veel stijlen, jazz, pop, musical, klassiek, met name klassiek/musical
2. de emotie woede acteren (in de theaterles schrikt iedereen zich telkens weer dood) 3. piano spelen op mijn gehoor 4. adrem zijn 5. ik heb een heel muzikaal geheugen, gehoor, gevoel voor ritme etc, ben gewoon heel muzikaal
|
Verwijderd
|
Ik ben meer dan gemiddeld behulpzaam voor anderen.
Ik ben intelligenter dan gemiddeld. Ik kan veel beter Engels en Frans spreken dan gemiddeld. Ik heb meer dan gemiddelde algemene ontwikkeling. Ik heb meer mensenkennis dan gemiddeld. En ik ben arroganter dan gemiddeld, maar die telt niet, want dat is de zesde alweer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- ik kan goed acteren (en ook liegen enzo en alles wat erbij hoort)
- ik kan goed meegaan in een stemming (als iemand naast me zit te janken moet ik ook janken, als iemand naast me lacht moet ik ook lachen. zoiets) - ik kan goed relativeren - ik kan goed praten - ik kan goed denken |
![]() |
|
ik kan heel lekker knuffelen
ik kan allerlei loze dingen heel snel romantiseren (en idealiseren) ik kan over het algemeen genomen wat meer schrijven dan anderen ik kan héél lang met mijn poezen spelen en knuffelen en kroelen ik kan dagenlang thuis in bed blijven liggen zonder iets te doen (en ik kan verrukt naar zoenende homo's staren, als bonus. ![]()
|
Ha. Ik begon vol goede moed, maar kijk nu al een hele tijd suf voor me uit.
1) Volgens mij heb ik wel talent voor Literatuurwetenschap. 2) Ik ben intelligenter dan gemiddeld. 3) Ik ben aardig bedreven in verschillende dansvormen. 4) Ik kan sommige mensen heel goed aanvoelen. Op het enge af, eigenlijk. 5) Ik kan heel goed 'stabiel' doen/een niet-labiel masker opzetten.
|
-lief zijn voor anderen, oog hebben voor een ander. -creatief zijn; muziek, beetje met dichten. -oog hebben voor de kleine mooie positieve dingen -optimistisch zijn(ook al gaat niet alles goed en fijn) -met (kleine) kinderen omgaan
|
- ik kan heel goed klarinet spelen
- ik ben intelligenter dan gemiddeld (nou ja, behalve met wiskunde ![]() - ik kan goed (verhalen//gedichten) schrijven - ik kan lullen als Brugman (nou ja, zo af en toe ![]() ![]() - en ik ben arroganter dan gemiddeld, maar of dat nou iets is om zo trots op te zijn ![]() [edit]en ik kan heel hard gillen ![]()
|
Geloof niet dat er iets is waar ik echt in uitblink, maar zal even proberen wat op te noemen
Ik ben goed in: - luisteren, hoe saai de verhalen ook zijn - problemen van anderen willen oplossen (lukt lang niet altijd, maar ik wíl het wel kunnen) - m'n eigen emoties en kleine problemen verborgen houden, dus in feite ben ik goed in alles opkroppen - hoofdrekenen - zeuren ![]()
|
![]() |
- verkeerde beslissingen nemen
- genieten v/d zalige momenten in men leven ( want die zijn er bijna niet ) - wegdromen :> voor de rest ben ik een dikke nul want ik ben : - dom - leef in de illusie dat ik goed kan voetballen - kan niet eens mooie teksten schrijven of whatever , ben niet eens speciaal en als je dan nr andere mensen kijkt .. Laatst gewijzigd op 26-01-2004 om 14:53. |
![]() |
|
![]() |
NAA ik ben echt heel goed in:
Nou ik kan heel goed fietsen, ben nog nooit echt gevallen..... ![]() kan ook goed lopen en rennen, daar val ik ook nooit mee ![]() Ik ben ook errug goed in dingen verzuimen en dingen vergeten en ik ben ook echt heel goed in bed, en dat MOEST ik er van me vriendin bijzetten want ze is nog steeds in shock.... ![]()
|
Jah! Ik kan ook heel goed liegen...niet echt iets om trots op te zijn maar wel reuze handig
![]() En, um, wat kan ik nog meer? Wegdromen! Ik kan in een overvolle aula nog verzonken zijn in mijn eigen wereld. Sommigen zijn ervan overtuigd dat ik altijd stoned ben ![]() en.... engels, daar ben ik ook vrij goed in. Naw, dat zijn er in ieder geval al drie! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke kansen en verrijking brengen de asielzoekers uit M-oosten ons? Sandervier | 13 | 11-03-2016 20:19 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
waar heb jij wat aan gehad? Eend | 4 | 23-10-2002 10:53 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |