je vraag gaat helemaal niet over mIRC (LET 'NS OP HOOFDLETTERS, het is 'mIRC', 'MIRC' of anders 'Mirc' (deze worden allemaal gebruikt)). maar over IRC, leer eerst dat verschil 'ns.
protocol en programma hebben niks met elkaar gemeen. Dat IRC wordt gebruikt voor het downloaden van illegale shit, nou tot daar aan toe, maar breid iig je jargon (vaktaal) uit! Weet waar je over praat.
Als je weet waarover je praat kun je ook 'ns met google gaan zoeken, zo kan dat 100 topics op dit forum schelen. Domme vragen bestaan niet nee, maar je kan heus zelf wel iets doen voordat je iets vraagt.
Het gebeurd mijzelf ook wel 'ns, dat ik gewoon ff niet kan zoeken, en op zo'n moment is een forum handig, maar een forum is niet bedoelt om alles te laten voorkauwen ffs.
Daarbij als je al weet dat dit topic gesloten word, waarom plaats je het dan nog in vredesnaam? Zo zullen de MODs op s.com jou eerder een ban geven! Denk 'ns een keertje na voordat je lult.
Nu ik toch bezig ben, waarom zou je in vredesnaam IRC gaan gebruiken voor bestanden te downen? Er zijn zulke goede p2p netwerken opgezet. IRC (Internet Relay Chat) is bedoelt als communicatie netwerk, het feit dat je bestanden kan verzenden is een Xtra, maar daar moet het protocol toch niet om bestaan? Als je het alleen doet voor de bestanden kun je juist veel beter een ander progje dan mIRC gebruiken, omdat je dan toch 99 procent van alle functies in het programma niet gebruikt. Het IRC protocol wordt alleen gebruikt om jou in de wacht te zetten bij een bot, en aan te geven dat je aan de beurt bent, de rest gaat via DCC en daarvoor hoef je zo'n prachtig programma als mIRC niet voor te gebruiken.
En als ik jou al zou vertellen waar je heel lame al je bestanden kan leechen (leechen == uitzuigen (denk aan vleermuizen), proces van alleen maar downloaden en niet uploaden) dan krijg ik hier nog tig topics van jou, omdat het downloaden zo langzaam gaat, en je niet snapt hoe het met de queue's werkt.
Wss wil je alleen van IRC gebruik maken omdat je op die manier lekker kan leechen, zonder dat je hoeft up te loaden, aan zulke **kels heb ik echt een afschuwelijke hekel. Ik doe mijn best om de beste releases met kwaliteit op de markt te brengen, gaan een paar eikeltjes dat lekker leechen om vervolgens mij nooit credit te geven als ze het al ongevraagd op een andere site zettten, of ze sharen het helemaal nietmeer. Walgelijk
Download 'ns een echt Peer-to-Peer programma, zodat je ook dingen shared. Ga dan een community ZOEKEN zodat je eindelijk 'ns een keertje zelf wat hebt bereikt, dan kan je moeder ook nog 'ns trots op je zijn. Op die manier voel je je ook veel meer verbonden met het downloaden op internet, en zal je minder snel je maatjes verlullen als Buma/stemra achter je aars aanzit.
Nu steek ik ook nog al mijn tijd in jou, dus ik hoop dat je hier wat mee doet, maar wss. kom je toch nooit meer op dit forum terug omdat je denkt dat iedereen je wel gaat meelen of PMen, of nog erger "MSN-en" *walg*
Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 14:12.
|