Advertentie | |
|
![]() |
|
[politiek correct] Dat zou ik erg jammer vinden, maar ik denk wel zo helder dat ik weet dat niet iedereen geld heeft om zich blauw te kopen aan kleren. Ik hou van een meisje dat zich goed verzorgt en er leuk bij loopt, maar toch gaat het om het meisje dat zich binnen de kleren begeeft en niet om wat ze draagt. [/politiek correct]
|
![]() |
|
ach zolang je geen plaatsvervangende schaamte krijgt ofzo omdat diegene er nie uitziet is het toch niet erg?
beter iemand die draagt waar hij/zij zich fijn in voelt en zich ook zo gedraagt dan iemand die zich zulke zorgen maakt om hoe die eruit ziet dattie zich ongemakkelijk voelt. bla. maar verzorgde jongens zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja dat begint dan erg op te vallen. Bij mij in ieder geval. Ikzelf besteed daar ook wel aandacht aan. Maar ik loop sowieso niet vaak in hetzelfde
![]() Maar ik vind het bij jongens niet zo oke. Ik krijg dan gauw het idee dat hij zich nooit wast en z'n kleren ook niet. Maar het mag wel als het een erg sexy outfit is natuurlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Eh ik zou zelf denk ik wel wat anders aantrekken mits ik eraan denk en mits voorhande maar het zou me verder van de ander geen zak kunnen boeien. Maar ik date eigenlijk ook niet echt dusja. + behalve met poorleno maar die kraakt me toch sowieso af dus daar doe ik al niet eens moeite voor |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik date niet,en ik weet niet of het me zou opvallen,en zo ja : het zou me niet storen. Tenzijzeernietuitzien. ![]()
|
Ja ik ken een jongen, die heeft al-tijd een grijze trui aan als ik hem zie. Kan natuurlijk toeval zijn, maar toch
![]() Nee ik let er wel op dat ik niet precies hetzelfde aan heb als vorige keer, en bij iemand anders vind ik dat ook een beetje stom ![]()
|
Ik let er heel erg op, maar dan eigenlijk alleen bij mezelf. Ik onthou altijd wat ik aanhad bij een bepaalde gebeurtenis, en ik zorg er dan wel voor dat het in ieder geval een paar keer duurt voor ik weer hetzelfde aan heb. Best ernstig eigenlijk..
Bij andere mensen vind ik het niet zo'n probleem, tenzij ze overkomen alsof ze maar èèn paar kleren hebben..
|
![]() |
Ik let heel erg op wat mensen aanhebben, dat gebeurd trouwens erg onbewust.
Kleding vind ik erg veel over mensen zeggen, je had eerst en nu nog wel de hype om een only spijkerbroek aan te doen [bij de meisjes] en dan een truitje erboven, met puntschoentjes.. dan denk ik al 'got lekker eigen creatie zeg ![]() Als ik dus met een jongen date die 2x hetzelfde aan heeft, vind ik dat wel beetje zielig. Als hij alleen dezelfde broek aanheeft, maakt het niet veel uit.. maar alles ongeveer hetzelfde? hij kon toch wel een beetje meer opletten. Ookal heb je weinig geld, je zult wel meer kleding hebben dan 3 dingetjes? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk echter wel dat ik dan nog eerder afknap op een gehele lifestyle, dan hoe hij/zij daar mee omgaat.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zorg zelf altijd wel dat ik iets anders aan heb. Heb toch het idee dat daar op gelet word. Ik merk het zelf namelijk ook op.. En als mijn date bijvoorbeeld iedere keer dezelfde kleren aan zou hebben zou ik het wel merken, maar als ik hem echt leuk zou vinden zou ik me er niet erg aan storen. En als hij mijn vriend zou zijn, zou ik gewoon even met hem gaan shoppen of subtiel gaan hinten of hij toevallig niets anders heeft...
Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 11:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ken een meisje die met uitgaan altijd hetzelfde rode tommy polo'tje aanheeft, vind ik wel zo armoedig lijken, alsof ze maar 1 merkding heeft en dat altijd wilt laten zien ofzo
![]() En als ik gewoon een afspraakje heb met een jongen en hij heeft altijd hetzelfde aan vind ik dat niet zo'n probleem eigenlijk, zolang de rest maar leuk is.. Zodra het serieus wordt ga ik wel een keer met 'm kleding shoppen of zo ![]()
|
ik zorg ervoor dat als ik mensen voor het eerst ontmoet (date of niet), dat ik ongeveer onthoud wat ik aanhad, zodat ik de volgende paar keren iets anders zal gaan aantrekken.
Na een tijdje komt er wel patroon in, maar voor de eerste aantal keren let ik daar zeker wel op...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
weerwolfspel #32 Eye of Sauron | 345 | 15-04-2007 21:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |