Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2004, 21:26
Fortisi
Fortisi is offline
Wat vinden jullie daarvan? is het schattig, aantrekkelijk, of lastig dat je de ander eerst alles moet leren?

Spreek!
Oud 27-01-2004, 21:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik hóóp dat de meiden het schattig en aantrekkelijk vinden, want mij zullen ze idd alles nog moeten leren.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:35
Chosen
Chosen is offline
Citaat:
MarkB schreef op 27-01-2004 @ 22:33:
Ik hóóp dat de meiden het schattig en aantrekkelijk vinden, want mij zullen ze idd alles nog moeten leren.
Haha ja same here Although.... een meisje uit mn klas zei wel een keertje dat ze me enorm schattig vond enzo.... misschien werkt het wel joh
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:35
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
MarkB schreef op 27-01-2004 @ 22:33:
je bent nog niet zindelijk? dat zullen ze vast niet leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-01-2004 @ 22:35:
je bent nog niet zindelijk? dat zullen ze vast niet leuk vinden.
Misschien vinden sommigen dat wel geil. Hoor je wel meer.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:39
Verwijderd
Schattig.. Maar zelf ben ik ook niet zo ervaren hoor..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 27-01-2004 @ 22:39:
Schattig.. Maar zelf ben ik ook niet zo ervaren hoor..
In vergelijking met mij heb jij álles al gedaan (las ik op Seksualiteit ). Dusseh...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 27-01-2004 @ 22:40:
In vergelijking met mij heb jij álles al gedaan (las ik op Seksualiteit ). Dusseh...
niet hoor.. zeker niet alles.. en ik vind mezelf zeker niet "ervaren" na 1x iets doen ofzo hoor
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:54
Verwijderd
Geen probleem mee. Ben zelf geen doorgewinterde lover. Ik heb noch problemen met een vriendin die veel meer, noch met eentje die veel minder ervaring heeft dan ik
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 22:09
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik zou blij zijn
..dan zitten we namelijk op 'hetzelfde level'
Oud 27-01-2004, 22:23
Verwijderd
Juh. Is leuk en lief. Samen dingetjes (her)ontdekken is leuk.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:52
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-01-2004 @ 22:54:
Geen probleem mee. Ben zelf geen doorgewinterde lover. Ik heb noch problemen met een vriendin die veel meer, noch met eentje die veel minder ervaring heeft dan ik
Dito, heb wel moeite met mensen die zeggen... , "ja maar jij bent mijn eerste vriendje/dit is nieuw voor mij, DUS ik weet niet hoe het moet" , doe toch wat je ingeeft
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 05:41
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 27-01-2004 @ 23:23:
Juh. Is leuk en lief. Samen dingetjes (her)ontdekken is leuk.
ach, je ondtdekt ook nieuwe dingen met een partner die al veel ervaring heeft.
seks is voor elke twee mensen anders, iedereen wilt andere dingen en iedereen doet alles op een andere manier. zelfs iemand die met 10 meisjes al naar bed is geweest weet nog nieuwe dingen te ontdekken met een meisje die met maar 1 jongen sex heeft gehad. hetzelfde met liefde, het voelt anders voor elke twee mensen.
Oud 28-01-2004, 05:53
Rubke18
Rubke18 is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 28-01-2004 @ 06:41:
seks is voor elke twee mensen anders, iedereen wilt andere dingen en iedereen doet alles op een andere manier. zelfs iemand die met 10 meisjes al naar bed is geweest weet nog nieuwe dingen te ontdekken met een meisje die met maar 1 jongen sex heeft gehad. hetzelfde met liefde, het voelt anders voor elke twee mensen.
Oud 28-01-2004, 07:18
*Madel*
*Madel* is offline
Toen ik iets kreeg met mijn huidige vriend was hij meer ervaren dan ik, dus kon hij mij mooi vanalles leren Toch hebben we het overgrootte deel samen ontdekt *zwijmel*

Ik zou er zelf niet mee zitten als het omgedraaid was geweest (ik ervaren en hij minder). Lijkt me nog wel leuk om een ander vanalles bij te kunnen brengen
Oud 28-01-2004, 07:47
Liss
Liss is offline
Vind ik ook wel schattig, alhoewel een beetje ervaren iemand ook leuk is.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 08:23
Unexplained
Unexplained is offline
Als er van mijn leeftijd vrouwen zijn die totaal nog geen ervaring hebben, dan is er meestentijds iets mis met ze. Geen behoefte aan een wacko.
Oud 28-01-2004, 08:39
Gothic
Gothic is offline
Meestal wel schattig... bijna al mijn vriendjes waren onervaren. Op zoen of seksueelgebied
Oud 28-01-2004, 09:40
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn eerste vriendje was onervaren en ik ook, dus toen had ik er geen problemen mee. Mn huidige vriend heeft al meer vriendinnen gehad, dus is al meer ervaren. Nu zou ik, denk ik, geen onervaren vriend meer willen hebben, omdat ik weet hoe leuk het kan zijn MET een ervaren vriend.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 09:41
Verwijderd
Beter onervaren als een of andere slet Nee het maakt mij weinig uit maar als ik zou moeten kiezen het liefst toch weinig ervaring..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 09:57
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Maakt me geen moer uit. Mn vriendin was wel wat meer ervaren dan ik, zowel op sexgebied als op relatiegebied. Maar geen last van gehad eigenlijk.
Oud 28-01-2004, 10:03
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
maakt mij ook niks uit...

er is iig geen voorganger die je moet overtreffen
Oud 28-01-2004, 12:08
Inbraak
Inbraak is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 28-01-2004 @ 10:40:
Mijn eerste vriendje was onervaren en ik ook, dus toen had ik er geen problemen mee. Mn huidige vriend heeft al meer vriendinnen gehad, dus is al meer ervaren. Nu zou ik, denk ik, geen onervaren vriend meer willen hebben, omdat ik weet hoe leuk het kan zijn MET een ervaren vriend.
Maar een onervaren vriend kun je zo kneden dat hij het zo doet hoe jij het lekkerst vind
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 12:33
Verwijderd
Het is niet per se schattig of lastig, het is ook niet erg, maar het is wel fijn dat diegene dan geen exen heeft . Zo lang hij maar bereid is om ervaren te wórden (wel met mij dan he).
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 12:50
juno
juno is offline
Ik denk dat het onderscheid ervaren/onervaren overdreven wordt. Net alsof onervaren jongens niet goed kunnen zijn in bed, en ervaren jongens dat automatisch wel zijn.

Maar daar gaat het niet om. Een goede minnaar voelt je aan, en doet wat je op dat moment wilt nog voor je het hem hebt kunnen zeggen, of soms zelfs nog voordat je zelf doorhebt dat je dat wilt. Of HIJ goed is in bed hangt er meer vanaf hoe goed JULLIE bij elkaar passen, of het "klikt", dan van de technische kneepjes die hij opgepikt heeft bij anderen.

Een slechte minnaar pikt namelijk geen kneepjes op, en die kan ze al helemaal niet aangepast aan jou, op jou toepassen. Een goede minnaar is bovendien zelf enthousiast en vindingrijk, die krijgt die kneepjes zelf snel genoeg door.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2004, 13:04
Balance
Balance is offline
Ik vind het wel fijn, anders gaan ze me veel te snel.
Het is niet leuk om altijd 'nee' te zeggen en dus voel je je dan niet geweldig als iemand al veel sneller met je het bed in zou willen duiken omdat het voor hem vanzelfsprekend is.
Ook ben ik eerder bang dat ik iets fout doe als ik met een jongen heb met meer ervaring dan ik.
Oud 28-01-2004, 14:01
Luna
Luna is offline
Als ik verliefd word dan ga ik daar echt niet op letten, dan maakt het allemaal niets uit. Maar als ik er overna zou denken heb ik toch het liefst iemand met een beetje ervaring, ik denk dat ik geen geduld heb voor iemand die heel onzeker is over alles. Maarja, aan de andere kant, ik heb het zelf ook moeten leren.
Oud 28-01-2004, 14:08
Yolcu
Yolcu is offline
Hmm ik heb persoonlijk toch liever een partner met een beetje ervaring. Omdat jongens zonder ervaring (generaliserend! ) vaak iets terughoudender en een beetje onzeker zijn en ik houd van jongens met een hoop eigen initiatief die precies weten wat ze willen en waar ze mee bezig zijn. Tuurlijk ontdekt iemand mét ervaring ook genoeg nieuwe dingen, doordat iedereen anders is en andere dingen fijn vindt, maar als hij echt 'alles nog moet leren' vind ik het toch minder.

Maar als ik echt verliefd ben, maakt het natuurlijk helemaal niets uit, waarschijnlijk zal ik het dan wel enigszins schattig vinden. Tot op zekere hoogte dan.
Oud 28-01-2004, 14:34
Jules
Jules is offline
ik voel me zelf nogal stom, maar hıj vındt het schattıg zegt ıe. Dus ja wıe ben ık om daar tegenın te gaan hmm
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:30
Verwijderd
Een onervaren partner wordt vanzelf een ervaren partner. hoezo, open deur? Bovendien kan je hem vormen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:16
ZerO
ZerO is offline
Het maakt me niet zoveel uit maar ik denk dat ik stiekem toch liever iemand wil die niet zo heel erg ervaren is . Zolang hij snel dingen leert en goed toepast is er niks aan de hand
Oud 28-01-2004, 19:31
ZIJ
ZIJ is offline
Mhoah. Ik BEN een onervaren partner. Maarjaa, als ik al heel ervaren was, zou hij dat OOK niet leuk vinden... (dan wil hij alles van al die jongens weten enzo... nee, dat is niet leuk om te horen), dus moet hij het maar met mij doen zoals ik het doe. Ooit leer ik de "fijne kneepjes van het vak" nog wel...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 28-01-2004 @ 06:41:
Uhuh. Mijn bijdrage is misschien ook wat duidelijker als ik 'rbij zeg dat ik wat ervarener ben dan mijn partner. Het is inderdaad anders en dus moet 'r altijd wat ontdekt en herontdekt worden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 20:37
Christeke
Christeke is offline
Hmmm, een maal of twee maal is het idd aangenaam om zo trug van 0 te beginnen. Maar een derde keer begint het (bij mij iig) soms wel te vervelen. Nog eens door alle basics gaan die ik ooit o zo spannend vond. Heb er wel respect voor dat zij die dingen ook wil leren op haar manier, en die kans geef ik haar dan ook...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 22:28
herby
herby is offline
Ik heb werkelijk geen idee
Ik moet zelf nog mijn eerste ervaring opdoen
Oud 28-01-2004, 22:33
BBEM
BBEM is offline
de eerste keer met alles is dan best wel lastig op zich maar het gaat over, dat is een geruststellende gedachte
Oud 28-01-2004, 22:35
Verwijderd
Hij zal het er maar mee moeten doen, want ik heb geen ervaring
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 20:57
Verwijderd
K heb het nooit meegamaakt.. maar het lijkt me wel leuk
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:00
Severus
Severus is offline
Ik ben ook zo onervaren als wat, maar ik denk dat de meeste mannen het niet zo leuk vinden. Dan dumpen ze je nog liever en zoeken ze een meid met ervaring.

Zo oppervlakkig zijn de meeste mannen wel, ja.

*is een beetje een mannenhaatster*

Ripper
Oud 30-01-2004, 21:10
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Als leek op het relationele gebied kan ik zowel positieve elementen in het gegeven van een 'ervaren' partner en een 'onervaren' zien. En dan heb ik nog niet eens alleen over seks, maar als je gewoon nog nooit een (echte) relatie hebt gehad, ben je simpelweg niet thuis in kleine 'dingen' die je normaliter binnen een relatie doet.
Het is vast best rustgevend te weten dat iemand 'er ook niets van kan' en er dus feitelijk geen echte druk op je schouders rust.
Maar aan de andere kant is het ook best lekker als je iemand die hebt die echt alles al eens gedaan heeft (been there, done that) en die jou dus een beetje door het geheel kan heen loodsen.
Oud 31-01-2004, 16:56
Verwijderd
Ik denk dat het mij niet echt veel uitmaakt.

Ik heb nu een vriendje die nog onervaren was, maar ik was ook nog redelijk onervaren... En alles is toch goed gekomen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 17:10
scara
scara is offline
Hmm, ik heb bij voorkeur toch liefst een meisje die al beetje ervaren is, of die niet al te lang wacht.

Ik zou (zelfkennis ... ) het neit kunnen uithouden met een meisje bij wie we pas na paar maanden verder zouden kunnen gaan

moet natuurlijk ook nie direct dat bed in hé
Oud 31-01-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 30-01-2004 @ 22:00:
Ik ben ook zo onervaren als wat, maar ik denk dat de meeste mannen het niet zo leuk vinden. Dan dumpen ze je nog liever en zoeken ze een meid met ervaring.

Dan heb ik wel geluk gehad dat toch 95 % van alle mannen die ik ooit tegen ben gekomen, niet zo is...

Ik denk dat het er uiteindelijk vooral om gaat, dat je allebei ongeveer even ervaren bent. En niet om de bedprestaties ofzo, maar gewoon, zo dat je je nooit onzeker hoeft te voelen over je gebrek aan je ervaring of je sletverleden, en omdat hoeveel ervaring je hebt op een bepaalde leeftijd ook wel iets zegt over je karakter, en het is toch wel zo praktisch als je in een relatie ongeveer hetzelfde denkt over relaties.

Laatst gewijzigd op 31-01-2004 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:18
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 31-01-2004 @ 19:16:
Dan heb ik wel geluk gehad dat toch 95 % van alle mannen die ik ooit tegen ben gekomen, niet zo is...
Zover ik mij kan herinneren heeft Ripper geen vriendjes gehad, dus kan ze ook niet oordelen over het gedumpd worden door jongens als je onervaren bent...
Oud 31-01-2004, 18:37
elledc
elledc is offline
Geef mij maar een ervaren jongen. Op dat vlak moet je elkaar kunnen aanvullen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:46
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik vind het schattig

en verder ben ik t volledig eens met muziekvlinder

en sommige vriendjes leren t gewoon nooit
Oud 31-01-2004, 19:26
Kip187
Kip187 is offline
Citaat:
Ripper schreef op 30-01-2004 @ 22:00:

*is een beetje een mannenhaatster*

Ripper
hmmmm, veel mannen willen volgens mij juist onervaren meisjes, zo jong mogelijk , misschien zullen van die echte "Faces""op een gegeven moment wel een attitude krijgen, maar in het algemeen hebben mannen het liefst iets dat ze de baas kunnen.

Ikzelf heb het liefst ook een minder ervaren of in ieder geval niet te ervaren iemand, liefst niet zo van; 20 verschillende jongens gehad. Heb zelf met vier verschillende meisjes sex gehad, ook wel vaak. Maar of ik nu oppeens een Don Juan ben , nee! Ik leer eigenlijk elke keer weer opnieuw. beter gezegd; ik probeer in iedere geval een beetje te vissen zodat ik weet welke ervaring zij ook wil ervaren...:? nouja. het maakt dus weinig uit want als je
echt wil in een relatie kan de sex ook goedkomen.

het meisje is er trouwens meestal eerder dan dat ik weet hoe ervaren ze is.... dus het beinvloedt mijn keus niet...

duidelijk en expliciet zijn over sex dat is misschien wel iets goeds dat je leert uit ervaring...
Oud 31-01-2004, 19:36
Verwijderd
Tja, over onervaren gesproken. Als meid mij een tongzoen zou willen geven zou ik niet goed weten wat te doen

Ben steeds meer met het idee dat 19 jaar te lang alleen is, maar ik heb ook het idee dat het nog langer zal duren. Bepaald ervaren ben ik dus niet
Als het is dat onervarenheid schattig is ben ik het toppunt van schattig, nog schattiger dan Nermal uit de Garfield strips ^_^
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 21:58
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 28-01-2004 @ 09:23:
Als er van mijn leeftijd vrouwen zijn die totaal nog geen ervaring hebben, dan is er meestentijds iets mis met ze. Geen behoefte aan een wacko.
Mag ik zeggen dat ik dit een verkeerde uitdrukking vind.

Ikzelf ben nog steeds maagd, ben gewoon de juiste jongen/man nog niet tegen gekomen. Ikzelf heb er weinig problemen mee, waarom zou een ander dat wel hebben.

Wacko...nee op je 14e al ontmaagd worden, dat is lekker!
Oud 31-01-2004, 22:19
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Loesje schreef op 31-01-2004 @ 22:58:
Mag ik zeggen dat ik dit een verkeerde uitdrukking vind.

Ikzelf ben nog steeds maagd, ben gewoon de juiste jongen/man nog niet tegen gekomen. Ikzelf heb er weinig problemen mee, waarom zou een ander dat wel hebben.

Wacko...nee op je 14e al ontmaagd worden, dat is lekker!
Dat mag je best zeggen, maar het duidt erop dat mijn boodschap niet goed is overgebracht naar je.
Het gaat niet om maagd zijn of niet. Seks is secundair. Maar een meid van 19-20 die nog nooit een vriendje gehad heeft, heeft vaak complicaties. Een verschrikkelijk slecht zelfbeeld of zelfs een depressie, bindingsangsten of simpelweg behoorlijk onaantrekkelijk.
Nu zal ik niet zeggen dat ik alleen maar een relatie zou willen met iemand die vol met zelfvertrouwen zit en verblindend mooi is, maar ik heb de vrijheid om mezelf iets anders te gunnen dan een meid vol complicaties.
Reageren

Regels voor berichten