Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2004, 11:48
Sjoukie
Sjoukie is offline
Halloww...

Ik voel me errug klote en weet gewoon even niet wat ik met de situatie aanmoet waar ik nu in verkeer. Ik heb al 7 maanden een relatie met een jongen, die ver weg woont...hij in limburg en ik hier in friesland. Het ging allemaal ondanks de afstand gewoon goed voor mijn gevoel...en k heb nooit aan hem gemerkt dta hij twijfels had....
Maar eergisterenavond tone kwam hij online en zie dat ie met me wou praten over ons....wij praten.....en t kwam erop neer dat de afstand aan em knaagt en dat hij t niet ziet zitten...en omdat ik volgens jaar naar gorningen ga is hij bang dat ik helemala geen tijd meer voor hem heb en iemand anders wil....zo onzin gewoon....diezelfde avond zie hij wle dta hij t niet uit wilde maken...

De volgende dag...(gistermiddag)
kwa ik op msn....zeiden niks tegen elkaar en toen opeenszei hij dat ie t uit moest maken...en dat hij ff geen contact wou met me....en toen floeps offline...

Ik dacht dus...klootzak, k beodle zomaar ff zeggen en vertrekken..
gisternacht lag ik natuurlijk wakker.... ging mn telefoon.... t was hem... hij zat zon spijt en snapte niet wta hem bezielt had, hij kan niet zonder mij zegt hij....

WAT MOET IK HIERMEE....ik weet t echt niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2004, 11:55
ironflower
ironflower is offline
Ik zou even met elkaar afspreken en niet via de telefoon of msn met elkaar praten.

Op msn kan je dingen toch vaak anders opvatten en kunnen dingen heel anders over komen dan dat ze bedoelt worden.

Dus spreek van de week of van het weekend met hem af, en praat er gewoon even goed over, hoe het nu met jullie gaat en hoe jullie het allebei in de toekomst zien.
Oud 04-02-2004, 11:57
miekmuis
miekmuis is offline
Naar hem toegaan. Over msn en telefoon werken dit soort gesprekken niet.

Ik denk dat jullie er eens rustig over moeten praten zonder meteen een beslissing te willen nemen. Kijk wat voor mogelijkheden er wel of niet zijn en neem uiteindelijk een definitieve beslissing.
Oud 04-02-2004, 12:00
CryptapiX
CryptapiX is offline
Voor de goede orde zal ik het even vertalen:
Citaat:
Sjoukie schreef op 04-02-2004 @ 12:48:
Hallo,

Ik voel me erg klote en weet gewoon even niet wat ik met de situatie waar ik nu in verkeer aanmoet.
Ik heb al 7 maanden een relatie met een jongen die ver weg woont. Hij woont in limburg en ik in friesland. Het ging, voor mijn gevoel, ondanks de afstand allemaal gewoon goed en ik heb nooit aan hem gemerkt dat hij twijfels had.
Maar toen hij eergisterenavond online kwam zei hij dat hij met me wou praten over ons. Dus: wij praten en het kwam erop neer dat de afstand aan hem knaagt en dat hij het niet ziet zitten. En omdat ik volgend jaar naar groningen ga, is hij bang dat ik helemaal geen tijd meer voor hem heb en dat ik iemand anders wil. Dit is niet zo en ik vind het gewoon onzin. Diezelfde avond zei hij wel dat hij hett niet uit wilde maken.

De volgende dag (gistermiddag).
Kwam ik op msn. We zeiden niks tegen elkaar en toen opeens zei hij dat hij het uit moest maken en dat hij even geen contact wou met me. Daarna was hij ineens offline.

Ik dacht dus, "klootzak". Omdat hij dat zomaar even zei en vertrok. Gisternacht lag ik natuurlijk wakker. Toen ging mijn telefoon, hij belde. Hij zei dat hij spijt had en niet snapte wat hem bezielde en dat hij niet zonder mij kon.

WAT MOET IK HIERMEE? Ik weet het echt niet
reactie:
hmz, doe wat jouw het beste lijkt. ik denk niet dat ik mijn ex zou terugnemen als zij zoiets zou flikken, tenzij ze een hele goede reden heeft en die uit weet te leggen.
hoe denk jij over je eigen situatie?
Oud 04-02-2004, 12:17
Sjoukie
Sjoukie is offline
ja, wat ik ervan denk....k hou van em....maar hij heeft me heel veel pijn gedaan hiermee..en inderdaad we m moeten echt praten, face to face....maar k twijfel zo wat k nu moet doen...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 13:22
ironflower
ironflower is offline
Hoevaak zien jullie elkaar eigenlijk? Limburg-Friesland is natuurlijk een grote afstand, is dat echt nooit een probleem geweest?
Oud 04-02-2004, 15:54
Sjoukie
Sjoukie is offline
2/3x per maand...en natuurlijk is t vresleijk klote..maar k hou van em dus heb k t er voor over..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 15:56
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Sjoukie schreef op 04-02-2004 @ 13:17:
ja, wat ik ervan denk....k hou van em....maar hij heeft me heel veel pijn gedaan hiermee..en inderdaad we m moeten echt praten, face to face....maar k twijfel zo wat k nu moet doen...
Nou je zegt dat je van hem houd en je beseft zelf dat jullie moeten praten dus twijfel niet en stap vrijdag de trein in. Jullie moeten dit goed bespreken. Hij kan het waarschijnlijk gewoon niet aan, (de afstand is te groot voor hem blijkbaar)maar hij wil je ook niet zomaar kwijt.
Oud 04-02-2004, 16:00
Psycho_666
Psycho_666 is offline
moeilijke situatie.. afstand is ook zeer vervelend, maar als je van elkaar houd moet het lukken.

Beste is om gewoon ff goed met elkaar te praten en volgend schooljaar is oowk nog een heel tijdje weg.

Een goed gesprek doet wonderen.
Oud 04-02-2004, 19:41
Sjoukie
Sjoukie is offline
tnx allemaal....k denk dat praten face to face gewoon de oplossing moet geven...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:52
Liss
Liss is offline
Ik denk ook dat je met elkaar moet gaan praten, niet via msn of telefoon maar gewoon dat je elkaar kunt zien.
Wel zou ik beide van tevoren goed bedenken wat je zelf wilt, zodat je uiteindelijk niet met de mening van de ander mee gaat want als je het er niet helemaal mee eens bent loopt het alsnog mis.
Op zich moet de afstand best te doen zijn, als jullie het beide echt willen en voor altijd bij elkaar willen blijven zeg maar, dan maken die paar jaar dat je elkaar minder ziet niet zo veel uit. Tis dan in die tijd wel minder, je mist elkaar veel, maar zoiets moet je er dan voor over hebben en dan ben je alleen maar blijer als je elkaar wel ziet.
Oud 04-02-2004, 21:21
Martine1986
Martine1986 is offline
kun je volgend jaar dan niet ergens dichterbij limburg gaan studeren? (neem aan dat je daarvoor naar groningen gaat )
Oud 04-02-2004, 22:40
Maarten
Maarten is offline
Inderdaad face to face, maar hij moet wel met een goede verklaring komen want ik kan mij persoonlijk niet iets voor stellen dat dit goed kan praten, maar er zullen vast situaties denkbaar zijn.

Ik hoop dat je binnenkort duidelijkheid en hoop het beste voor je!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 23:04
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 04-02-2004 @ 13:00:
...
Voor de goede orde zal ik het even vertalen:

Reactie:
Even denken. Doe wat jou het beste lijkt. Ik denk niet dat ik nog een relatie met mijn ex zou willen als zij zoiets zou doen, tenzij ze een hele goede reden daarvoor had en deze uit weet te leggen.
Hoe denk jij over je eigen situatie?

Reageren

Regels voor berichten