Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
moeilijke situatie.. afstand is ook zeer vervelend, maar als je van elkaar houd moet het lukken.
Beste is om gewoon ff goed met elkaar te praten en volgend schooljaar is oowk nog een heel tijdje weg. Een goed gesprek doet wonderen. ![]()
|
Ik denk ook dat je met elkaar moet gaan praten, niet via msn of telefoon maar gewoon dat je elkaar kunt zien.
Wel zou ik beide van tevoren goed bedenken wat je zelf wilt, zodat je uiteindelijk niet met de mening van de ander mee gaat want als je het er niet helemaal mee eens bent loopt het alsnog mis. Op zich moet de afstand best te doen zijn, als jullie het beide echt willen en voor altijd bij elkaar willen blijven zeg maar, dan maken die paar jaar dat je elkaar minder ziet niet zo veel uit. Tis dan in die tijd wel minder, je mist elkaar veel, maar zoiets moet je er dan voor over hebben en dan ben je alleen maar blijer als je elkaar wel ziet.
||
Citaat:
Reactie: Even denken. Doe wat jou het beste lijkt. Ik denk niet dat ik nog een relatie met mijn ex zou willen als zij zoiets zou doen, tenzij ze een hele goede reden daarvoor had en deze uit weet te leggen. Hoe denk jij over je eigen situatie? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier in vredesnaam mee? Maxwel | 3 | 10-06-2014 07:37 | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen in deze situatie? x-spekkie-x | 63 | 20-04-2009 23:38 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 18:56 |