![]() |
|
Aan de ene kant wil ik je voor je kop rammen dat je zo blundert in bed, en ook nog eens niet eens durft te praten over wat jullie wel of niet willen.
Aan de andere kant kom je wel hier vragen hoe of wat, dus helemaal verloren zijn jullie nog niet... Als ik dat zo lees doe je het te hard of te bloot op het klitje zelf, dat kun je beter door het kapje heen doen. En mijn standpunt over praten is bekend: als jullie intiem genoeg zijn om het te DOEN, ben je ook intiem genoeg om erover te durven PRATEN. Gewoon, samen, rustig, niemand hoort jullie, op een moment dat het zo eens in de kraam te pas komt, in bed ofzo. Erna even de voorbije vrijpartij evalueren. Vragen staat trouwens vrij, nee zeggen ook. Als jij haar wilt beffen, dan vraag je dat. Niet midden in de HEMA, maar als jullie aan het zoenen zijn, ongestoord. Als je wilt dat zij ju pijpt, dan vraag je dat ook weer. Zeg desnoods eens dat je dat heerlijk lijkt. Dan kan zij er vervolgens voor kiezen om het te doen of te laten, maar ze weet dat jij het wilt. Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 19:40. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
bedankt voor de reacties allemaal
ik heb haar dus vannacht gebeft en daar had ze inderdaad geen bezwaar tegen.. ![]() eerst ging ik gewoon met mn hoofd naar beneden njah en ze hield me niet tegen dus ik ging ervan uit dat ze het wel wilde.. na een kwartiertje ofzo (ik keek af en toe naar boven en ze had haar ogen dicht en haar buik ging heftig heen en weer.. is wel goed teken toch?) stopte ik even om te vragen of ze wilde dat ik doorging.. toen zei ze.. 'als je dat wil'... is dat bescheidenheid of zo van.. ach waarom ook niet ![]() nouja het praatgedeelte heeft inderdaad geholpen.. ontzettend bedankt allemaal!! |
![]() |
|
De kans dat je haar klaar kunt laten komen is groter met beffen dan met vingeren. Vingeren is moeilijk, zeker als je vriendinnetje een gevoelig clitje heeft. Je mond en je tong zijn lekker zacht en nat. Wel zorgen voor een gladgeschoren kakement he. Het schuurt sneller dan jij zou denken de tere huid rond de vagina kapot, en dat doet het vooral zeer. Ze lijkt me toch al niet het meisje wat daar dan iets van durft te zeggen...
|
![]() |
|
Heb ik ook last van, ze zal gewoon een te gevoelig klitje hebben... Heb ik ook. En met beffen kom ik altijd...is veel zachter. Hij moet het egt nie wagen om langer dan 5sec met zn vingers aan me klitje te zitten...spring ik tegen het plafond!
Nog een tip iid...PRATEN...doen wij ook gewoon... nix mis mee!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
17, nog geen orgasme gehad love-in-the-air | 7 | 26-08-2016 22:04 | |
Seksualiteit |
Mijn Clitoris wordt te gevoelig Schattekuuhh | 4 | 26-08-2013 22:36 | |
Seksualiteit |
Clitoris te gevoelig DZHAW | 20 | 17-12-2005 01:10 | |
Seksualiteit |