Advertentie | |
|
![]() |
|
Binnen de EU mag je max 800 sigaretten invoeren, buiten de EU max 200 dus dat heb je netjes gedaan.
Is wel erg vreemd een brief van de TPG die om invoerrechten vraagt, je zou toch denken dat de douane dat doet. Heb je trouwens de sigaretten al ontvangen, of moet je ze ophalen en krijg je ze niet eerder mee dan dat je die invoerrechten hebt betaald? Misschien kun je op de site van de douane wel het een en ander terugvinden, maar ik vind het sowieso een vreemd verhaal. Goederen kopen via internet Als u op reis gaat
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan natuurlijk ook gewoon een fout van de TPG zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik gok zelf dat het een fout is, aangezien overal staat aangegeven dat het anders zit. Maar morgen zullen we het zien.. Jammer dat ik niet meer dingen heb om te zeggen..
|
Heb je gevraagd waar ze het op baseren? Komop zeg, ze moeten toch minstens een grondslag kunnen aangeven of wie vindt dat je dat moet betalen zij of dat bedrijf of zo. Dadelijk betaal je voor de kat z'n piemeltje 30 euro.
Heb je de douanetelefoon al geprobeerd? Als het invoerrechten betreft moeten zij toch zeker de regelgeving weten en ook wat de TPG daar eventueel in te brokkelen heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|