Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2004, 00:07
Professor Aap
Professor Aap is offline
Zoveel topics hier, maar nog geenéén over Daryll-Ann. Onbegrijpelijk. Nou ja, bij deze dan, in de hoop dat er hier nog wel wat meer liefhebbers rondlopen

Citaat:
Gitaarpopband uit Ermelo met grillig carrièreverloop. Aan de snelle opmars komt een eind als de Engelse platenmaatschappij Hut Records na één album het contract opzegt. Vervolgens staat de groep aan de basis van Excelsior Records, waar vooral anderen successen boeken. Eind jaren negentig wordt de opgebouwde cultstatus alsnog omgezet in gevulde concertzalen en bevredigende plaatverkoop.
De nieuwe plaat (Don't Stop) is net uit op LP (oplage 500 stuks). De cd komt over 2 weken. Op 3voor12 is het concert te beluisteren dat Daryll-Ann op 17 januari j.l. gaf tijdens De Slapeloze Nacht in Utrecht.
Oud 04-02-2004, 00:24
Verwijderd
vind het niet echt heel boeiend , maar ik ken dan ook vrij weinig van ze.

heb je downloadtips>?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 00:29
Verwijderd
Ik heb het album waar surely justice op staat. ik ben te lui om naar m'n kamer te lopen en te kijken welke het is. Maar het is wel leuke muziek.

Verder ken ik eigenlijk weinig van ze, maar als het 'meer vanhetzelfde' is heb ik aan 1 album wel genoeg. Zo vaak luister ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 09:19
Gus
Gus is offline
Iemand op de redactie is daar heel erg fan van. Zoek in ons archief (www.scholieren.com/muziek/) naar recensies van DA. "Weeps" schijnt een van de leukste te zijn, ik ken alleen "Happy Traum". Ze spelen over niet al te lang in Utrecht. Dacht ik.
Oud 04-02-2004, 09:32
Verwijderd
Ik heb er wel eens wat van gehoord, ooit.. maar ik kan het me echt niet meer herinneren

Dus ik ben ook wel benieuwd naar downloadtips
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 12:14
fucking hero
fucking hero is offline
zijn ze nou vernoemd naar de vrouw van een personage in hill street blues?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten