Advertentie | |
|
![]() |
|
Moeilijk.
Ja, lekker bemoederen is heerlijk, en schattig brengt vertedering met zich mee. Ik val er op als een baksteen, kan er niks aan doen. Dat wil ik hem platzoenen en knuffelen en in mijn armen nemen en teder in slaap wiegen enzo. Maar in bed wil ik wel een beest, een echte ongeremde overheersende man, die me bruut doch teder van onderen en van boven uitwoont. Melkmuilen winden me absoluut niet op. Op een echte man groeit ook haar, doch dit terzijde. De ideale man is een mix van beiden. En dan wil ik ook nog dat hij ook voor mij zorgt, me beschermt, voor me opkomt en me steunt. Hij moet verder geweldig zijn, en leuk, en gezellig, en lief voor me. Origineel en verrassend, hij moet me kunnen laten lachen. Kijkt naar wederhelft. "hee schat!" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het heel erg nodig om een beetje 'bevaderd' te worden, en ik heb sowieso graag een partner bij wie ik me lekker veilig voel.
||
Citaat:
![]()
|
Stoer!
Bij het woord 'schattig' krijg ik meteen zo'n associatie met jongens die bij het zien van 'The Wedding Planner' moeten huilen!.. Niet dat vind ik echt niet kunnen. Ik zou er ook echt niet tegen kunnen als zo'n jongen me de hele tijd op rozen zou dragen. Bah bah, ik hou eerder van stoer, arrogant en iemand die een grote mond terug geeft, dan zo'n ontzettende ja-knikker. Zo'n motorrijder met halflang haar en 'n stoppelbaardje en een oude baggy spijkerbroek met 'n gat op het knie en een wit hemd. Zoiets.. ![]()
|
Ik vind het leuk als een jongen bij zn vrienden 'stoer' is en bij mij lief, dat ie alleen aan mij zn zachte kant laat zien. Voor mij is dat een teken dat hij me vertrouwd, hij stelt zich kwetsbaar op. Dat vind ik heel schattig. Maar hij mag mij ook wel een beetje een beschermend gevoel geven als ik dat nodig heb.
![]()
|
Verwijderd
|
Liever schattig dan macho, maar ook geen slap moederskindje natuurlijk. Dus gewoon iets ertussenin en dan iets meer neigend naar schattig dan naar macho
![]() Ik wil niet bemoederen, want ik ben niet z'n moeder maar z'n vriendin. Maar ik wil wel iemand die ook áárdig is enzo. Gewoon. Iemand die lief en aardig en vriendelijk is en wel een eigen mening en een eigen leven heeft. edit: en ik vind het echt niets als een jongen bij zijn vrienden stoer doet en bij mij lief. Bij wie doet hij zich dan anders voor als hij is...? Laatst gewijzigd op 31-01-2004 om 13:58. |
![]() |
|
hmmm een combinatie ervan
een beetje stoer vind ik wel fijn.. Hij moet me een lekker veilig gevoel geven, een een beetje beschermend, en hij moet vooral zn mening geven, ookal zou t betekenen dat ik me beledigd zou voelelen Maar hij moet ook zeker zijn kwetsbare, schattige kant laten zien.. ook als ie bij zn vrienden is.. Ach, alsie maar lief en aardig is, en nie zo klungelig.. hmmm en mijn vriendje kan zow lief kijken.... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Helpless in love.. DarkMoontje | 20 | 08-12-2012 06:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-( smurfinnetje198 | 64 | 01-08-2006 16:22 | |
Liefde & Relatie |
wie van jullie vindt stoere jongens leuk??(voor de meiden dan) Verwijderd | 66 | 05-06-2004 21:35 | |
Lifestyle |
stoer versus netjes Verwijderd | 78 | 30-05-2004 20:25 | |
Lifestyle |
Schatjes! Pan Am | 52 | 19-05-2004 10:23 |