Goed voordat we verder gaan, laat ik zo galant zijn mij eerst even voortestellen ik ben vies.mischien denkt u nu wat vreemd wat raar wat obscuur, maar gun mij de tijd om mijzelf nader te verklaren..
Ik ben alles waar u van walgt, het eten gister zo lekker klaar gemaakt door man lief in cooperatie met de magnetron, de kleren van toen u voor het eerst “vrouw werd” het wc papier met de bruine “final touch” etc etc..
Nou denkt u mischien niet geheel onterecht..”vies??? vies???/ hoe kan vies nou praten? Vies is geen persoon”
Maar ook daarvoor heb ik mijn antwoord al klaar… ik ben vies ,het menselijkste wat er maar is..
Of het nou de derriere van clinton of de mond van die hongerige batterij leegzuigende vuilnisbelt etiopier betreft , wij allen ontkomen er niet aan. Vies zijn we allenmaal.
Ik ben overal en weet van alles wanten want waar het niet vies was waren geen mensen.
U heeft mij geschapen tezamen met uw soortgenoten.
Ik ben slechts een intrepetatie van uw zintuigen een woord in een zin maar desalniettemin ben ik niet niets! Nee! Oh nee!
Ik ben wat jullie zijn,niet willen zijn maar zijn. het geen verzonnen was door elite (die stiekem zelf ook scheeten lieten) niemand ontkomt meer aan mij ik zit zelfs in uw sprij, ik ken al uw vunzigheden… tot in een diep verleden.
Ik ben vies, ik Ben…
de mensheid
------------------
introspectief interdiciplinair intellectueel instituut der letterkundige waanzin
[Dit bericht is aangepast door de wijze jodokus (22-01-2002).]