Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Met 3 valt er niet per se een iemand buiten de boot. Het risico bestaat wel, maar zelf heb ik de ervaring dat het werkt met z'n drieen. Zelf zit ik bij een groepje vrienden wat altijd met z'n drieen optrekt. We zijn ook samen op vakantie geweest en dat werkte toen uitstekend. Weliswaar waren er op de helft van de week even wat spanningen, maar dat had niet met het aantal mensen te maken.
|
![]() |
|
Als jullie alledrie even goed met elkaar op kunnen schieten dan gaan, als er 2 meer met elkaar omgaan dan met de ander niet doen
|
![]() |
|
tja licht eraan.. het kan zijn dat er een een beetje het buitenbeentje word of niet... ik zal het gewoonweg proberen en dan weet je het pas
Offtopic: wat voor een vakantie word het eigenlijk?
|
Beetje moeilijk.
Vorig jaar op school bijvoorbeeld had ik ook twee beste vriendinnen, maar wij vielen nooit uiteen ofzo. Gesprekken waren ook altijd met zijn drieen, we waren echt een beetje een drie-eenheid zeg maar... Met hen had het echt gekund ![]() Nu is een van de twee van school, en ik heb een andere goede vriendin, maar toch vormen we met die drie niet echt een groep, ook al vinden we elkaar allemaal heel aardig. Ik praat ook altijd tegen een van de twee, hebben hele andere manieren van spreken, humor etc... Nee, ik zou niet met hen op vakantie willen. Nouja om kort te gaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan gaan we dus ook met de drie eenheid + nieuwe vriendin weg ![]()
|
Hangt van de band tussen die drie mensen af, lijkt me. Als
de twee mensen beter met elkaar klikken dan met de ander, lijkt het me niet heel gezellig (dan krijg je idd het drie is teveel effect), als het gelijkwaardig is, moet het best kunnen lijkt me. En anders kun je idd nog kijken of er een vierde meewil?
|
Verwijderd
|
Ook op vakantie geweest met 2 vrienden, en ook ik raad aan: zoek er iemand bij. Natuurlijk is het gezellig, maar soms wil je even iets doen met 1 persoon erbij.. en dan is het knap lullig als je de andere persoon weer achterlaat
![]() Onze karakters botsen wel eens, ondanks dat we al 5 jaar lang beste vrienden waren, maar soms heb je gewoon behoefte om de anderen even niet te zien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Als ik zeker zou zijn dat de drie die overblijven nog gewoon goed met elkaar optrekken.. dan zou ik zeker gaan. Maar als een persoon in het dagelijks leven al minder contact heeft met de andere twee. Dan zou het sowieso anders liggen. Misschien overwegen om een extra persoon mee te nemen..
|
Hm.. Ik ben het er toch niet helemaal mee eens. Het is wel zo dat er vaak twee zullen zijn die meer samen optrekken, maar.. als dat drie keer twee groepjes zijn die elkaar afwisselen is dat niet echt een probleem, toch? En het kan.. ik spreek uit ervaring
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Belle en het beest dat liefde heette Ieke | 0 | 16-04-2005 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Azalea Femme-Fatale | 2 | 29-11-2003 18:57 | |
Psychologie |
Mijn horror vakantie. DarkCat | 24 | 04-02-2002 04:54 |