Advertentie | |
|
![]() |
|
Het gezicht is wel heel lang. Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik 'm even heb aangepast om te laten zien wat ik bedoel...
![]() Zo is 'ie even breed, maar minder hoog en naar mijn mening iets realistischer (want dat was je doel, neem ik aan?). Ik vind 'm verder heel goed getekend, zeker voor een eerste keer! (ik kan het zo iig écht niet)
|
Hij's inderdaad erg goed voor je eerste gezicht hoor.Ik vind em wel speciaal.Z'n oor staat wat te dicht bij het oog en hij klopt inderdaad niet helemaal, maar zijn linkeroog vind ik eigenlijk echt wel mooi met die soort van glinstering erin zeg maar en de vorm van z'n neus vind ik ook goed.
Dus zeker blijven oefenen, want je hebt wel talent.
||
Citaat:
dus jij ziet het als een man? |
![]() |
||
Citaat:
Mjah, dat van die man:ergens wel eigenlijk, zie er in het eerste opzicht een jongeman in. Sorry als dat niet de bedoeling was... maar ik denk dat je in dat geval het gezicht wat vrouwelijker kan maken. Misschien wat langere wimpers of zo... Maar wie ben ik ![]() Had je trouwens een voorbeeld gebruikt?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zahra's Ogen Thread Donny must die | 500 | 20-07-2005 08:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Straatmuzikanten Reynaert | 9 | 04-10-2004 14:42 | |
ARTistiek |
[3d] Eerste poging tot een hoofd GeritoDM | 13 | 26-05-2003 21:56 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Odysseus Tha Man | 21 | 19-04-2001 16:16 |