Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2002, 15:55
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Aanschouw:

De kleuren zijn wat vreemd omdat de combinatie van de scanner en het papier dat ik gebruik wat rare resultaten oplevert en om die reden heb ik het wat met Photoshop 'geretouched', maar het blijft vreemd.
Ik ben nog niet echt goed met schaduwen, daarom zijn sommige lijnen wat hard, en ik gebruik een gewoon hema vulpotlood waarmee het *helaas* niet goed mogelijk is om vloeiende schaduwen te creëeren.
Het heel erg witte oor is een klein foutje maar het gaat tenslotte om de tekening.
Is het een beetje goed voor 'een eerste keer'?

edit: ik begon met het tekenen van het oog (het deel waarmee ik het langst heb geoefend ), maar door de vorm waarmee ik begon was ik gedwongen het hoofd wat van de zijkant te tekenen wat wat moeilijker is dan gewoon van de voorkant. Dus ik realiseer me dat de vorm van het hoofd wat vreemd is, maar ik moet eerst maar wat oefenen met de voorkant..

[Dit bericht is aangepast door Socratesss (26-01-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2002, 16:22
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Voor een eerste keer kan het er mee door

De ogen staan een beetje vreemd, en sommige andere dingen kloppen ook niet.

Kijk eens goed naar plaatjes/foto's ed.. en blijf oefenen, dan lukt het vanzelf, want volgens mij kun je het best
Oud 26-01-2002, 16:57
stroopwafel
stroopwafel is offline
idd voor een 1ex ok

de neus+ogen zijn niet helemaal 100%
Oud 26-01-2002, 18:36
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Socratesss schreef:
Aanschouw:

De kleuren zijn wat vreemd omdat de combinatie van de scanner en het papier dat ik gebruik wat rare resultaten oplevert en om die reden heb ik het wat met Photoshop 'geretouched', maar het blijft vreemd.
Ik ben nog niet echt goed met schaduwen, daarom zijn sommige lijnen wat hard, en ik gebruik een gewoon hema vulpotlood waarmee het *helaas* niet goed mogelijk is om vloeiende schaduwen te creëeren.
Het heel erg witte oor is een klein foutje maar het gaat tenslotte om de tekening.
Is het een beetje goed voor 'een eerste keer'?

edit: ik begon met het tekenen van het oog (het deel waarmee ik het langst heb geoefend ), maar door de vorm waarmee ik begon was ik gedwongen het hoofd wat van de zijkant te tekenen wat wat moeilijker is dan gewoon van de voorkant. Dus ik realiseer me dat de vorm van het hoofd wat vreemd is, maar ik moet eerst maar wat oefenen met de voorkant..

[Dit bericht is aangepast door Socratesss (26-01-2002).]
Nix aan toe te voegen.
Aardig goed voor een eerste keer

Oud 28-01-2002, 18:20
mcsun
mcsun is offline
Het gezicht is wel heel lang. Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik 'm even heb aangepast om te laten zien wat ik bedoel...

Zo is 'ie even breed, maar minder hoog en naar mijn mening iets realistischer (want dat was je doel, neem ik aan?). Ik vind 'm verder heel goed getekend, zeker voor een eerste keer! (ik kan het zo iig écht niet)
Oud 28-01-2002, 21:13
Eva*
Eva* is offline
Ja, ik zie uit deze 1e hoofdtekening wel een professionele groeien. Nog even oefenen dus!

Ondanks dat het hoofd inderdaad ietsjes te lang is, vind ik het origineel beter dan de bewerkte van mcsun.

Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:39
Stoetel
Stoetel is offline
Hij's inderdaad erg goed voor je eerste gezicht hoor.Ik vind em wel speciaal.Z'n oor staat wat te dicht bij het oog en hij klopt inderdaad niet helemaal, maar zijn linkeroog vind ik eigenlijk echt wel mooi met die soort van glinstering erin zeg maar en de vorm van z'n neus vind ik ook goed.
Dus zeker blijven oefenen, want je hebt wel talent.

Oud 29-01-2002, 14:58
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Citaat:
Stoetel schreef:
Hij's inderdaad erg goed voor je eerste gezicht hoor.Ik vind em wel speciaal.Z'n oor staat wat te dicht bij het oog en hij klopt inderdaad niet helemaal, maar zijn linkeroog vind ik eigenlijk echt wel mooi met die soort van glinstering erin zeg maar en de vorm van z'n neus vind ik ook goed.
Dus zeker blijven oefenen, want je hebt wel talent.

thnx..

dus jij ziet het als een man?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 15:18
Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
Socratesss schreef:
thnx..

dus jij ziet het als een man?
Is graag gedaan...
Mjah, dat van die man:ergens wel eigenlijk, zie er in het eerste opzicht een jongeman in. Sorry als dat niet de bedoeling was... maar ik denk dat je in dat geval het gezicht wat vrouwelijker kan maken. Misschien wat langere wimpers of zo... Maar wie ben ik .
Had je trouwens een voorbeeld gebruikt?
Reageren

Regels voor berichten