Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind de eerste dus helemaal nix en de 2de en 3de wel aardig, geen geniaal werk ofzo maar gewoon wel aardig, niet erg orgineel maar ok. Ik vind de kleuren totaal niet storend en mijn maag doet ook gewoon normaal. Ik vind juist de kleuren leuk, lekker fel, en ook de motiefjes van 2 en 4 vind ik wel prettig. Misschien zou je idd voortaan de kleuren iets minder fel kunnen maken voor de mensen met zwakke maag en verder. Het enige irritante vind ik bij 3, de vierkante lijnen zitten allemaal rects en de diagonale allemaal links, zou leuk zijn als dat wat meerdoor elkaar zou zitten en niet zo gescheiden
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Ik zou inderdaad ook is kijken of je deze beelden ook kan laten bewegen. Vooral de bovenste is zeer geschikt om te animeren (kijk wat je met je beelden kan doen in Flash of AfterEffects) Die andere twee zijn minder mijn smaak (of stijl) en zijn (vind ik) een beetje in de Tekno of Goa stijl. (als je dat zo generaliserend mag definieren.) Hoe dan ook denk ik niet dat hier veel mensen zijn die je werk waarderen... dit is iets te abstract (of TE kunst) voor ze. (iedereen waarvoor dat niet geld: you know who you are) Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www2.hku.nl/~teun0/seminar/NYCA1_alpha.swf <-- heb ik ook een foto in stukken opgedeeld en gemasked: de mask wordt steeds groter en daardoor bouwt et op) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
goed... jou definitie van kunst is dus dat je het aan je muur kunt hangen.... De Nachtwacht van Rembrandt is voor jou in ieder geval dus geen kunst: die kun jij op je muurtje niet kwijt. Allereerst wil ik kwijt dat kunst subjectief is: check mijn topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=730283 dan kan je gelijk ophouden met het afzeiken van andermans kunst. Ten tweede heb jij een behoorlijk karig beeld van kunst... heb jij ooit verder gekeken dan je neus lang is? Citaat:
Als het gedaan was door een grote kunstenaar had jij je mondje wel dicht gehouden, ik in ieder geval wel, als kunstenaar ben ik best te spreken over dat idee. |
![]() |
|
Ja, vind het wel beter, maar ik blijf die kleuren té fel vinden. Is ook niet zo gek, aangezien je de kleuren niet veranderd heb volges mij.
Btw, ik vind de terugkerende vormen (heeft iets weg van die pijpleiding-screensaver van Windows) wel mooi...
||
Citaat:
Nee ik vind het niets...ik kan er zowieso niet inkomen dat mensen hier graag naar kijken....ik wordt er helemaal para van.
|
|