![]() |
|
Verwijderd
|
Wel, ik weet niet hoe u erover denkt, maar ik denk wij als Letterenlui, liefhebbers van het geschreven woord, verslinders der bladzijden, enz. ook wel eens een fototopic willen hebben. Het oog wil ook wat, nietwaar?
Om het pad te effenen voor hen die volgen, zal ik de eerste foto's te plaatsen. Om het spits in zijn geheel goed af te bijten, zal het gaan om foto's van mijzelf, zelf genomen, in mijn eigen kamer. Hier heb ik een aapje op mijn hoofd: ![]() Hier heb ik geen aapje meer op mijn hoofd, maar ben ik wel erg blij: ![]() Hier probeer ik de illusie van een interessante gedachte te wekken: ![]() Als klap op de vuurpijl heb ik nog een bewerkte versie van een oud foto, maar omdat deze wat omvangrijk is in bytes, maak ik hem optioneel. Houdt er rekening mee dat hij enige jaren oud is, toen nog niet iedereen omkwam in de Adobe Photoshop. Klik. Ik nodig u uit om uw eigen foto's evenzo te plaatsen, opdat wij ons allemaal een stuk blijer gaan voelen. LUH-3417 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() [edit] ah je woont in haarlem, dat kan wat verklaren.. [/edit] ik kom hier nooit maar toch, omdat ik gewoon trots op deze photo ben: ![]()
Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 12:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() lang haar is mooi ![]() ![]() niet dat ik hier ooit post ofzo... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het echt zie je er veel leuker uit ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 17:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op andere foto's is de gelijkenis veel groter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() Lang geleden dat ik nog gepost heb, maar ik blijf hier wel alles volgen ![]() ![]() greetz oh ja: @ Flashman: je foto strookt totaal niet met het beeld dat ik altijd al had gevormd van je ![]()
Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 19:04. |
![]() |
||
Citaat:
http://upload.dutch-ix.nl/ is wel nl, maar daar mag je foto niet groter zijn dan 50 kb.
|
Mensen, denk nou aan het samenhoordigheidsgevoel!
![]() Het is donker in mijn kamer. Hier zie je mijn oog, mijn rechter oog, wel-te-verstaan! Als je je afvraagt wat dat rare zilveren ding is: dat is mijn koptelefoon, want anders maak ik iedereen wakker. ![]() Alweer een oog, ditmaal mijn linker. Ik probeerde in de camera te kijken, maar dat lukte niet omdat ik nog steeds niet door heb hoe ik dan moet kijken. ![]() Nee, ik ben geen robot, dit is mijn laptop. Je ziet het goed, met 2(!) beeldschermen. Lux hè! ![]() Maak kennis met mijn tong. Ik probeerde in de camera te kijken toen ik klikte, maar ik klikte mis. Daarom keek ik even of mijn muis wel goed stond, positioneerde hem opnieuw en klikte. Helaas vergat ik in de camera te kijken.. Grappig detail: een koptelefoon maakt mijn haar in tot een vreemduitziend object. ![]() Dit keer lukte het me wel om in de camera te kijken en tegelijk goed op een knopje te drukken. Knap hè! Als ik niet zo veel tijd had besteed aan het leuk in de camera kijken, had ik gemerkt dat mijn haar over de koptelefoon hing. Zo, en nu wil ik de rest van mijn mede Letteren posters zien! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic. Verwijderd | 494 | 03-12-2003 15:47 | |