| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

(en die mensen moeten eens naar een dokter...) Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 18:06.  | 
	|
| 

| 

|
| 

Lekker hoor.   

Alleen soms ben je niet in je hum en heb je geen zin in uitgebreide schijtsessies. Maar afgezien daarvan vind ik het een bijzonder aangenaam tijdverdrijf, zeker met de gameboy erbij ofzo  

Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters. 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Liefde maakt niet vrij, liefde bindt. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

!!!
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

dat klinkt idd heel erg raar!! 

Het hoort gewoon bij het dagelijk leven en iedereen doet het, het is natuurlijk vies, omdat er allemaal afvalstoffen inzitten. Maarh et is niets anders dan het voedsel dat je binnenkrijgt met wat enzymen uit je lichaam ertussen(en dan natuurlijk wat gemengt met allerlei lichaamssappen enz) Maar waarom opeens?? Heb je geleerd op school hoe het in elkaar zit of heb je iets erover van iemand gehoord??  | 
	|
| 

| 

|||||
| 

Citaat: 

![]() Citaat: 

Citaat: 

Citaat: 

De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart. 
	Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 12:20.  | 
	|||||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Liefde maakt niet vrij, liefde bindt. 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

waar ik me alleen altijd aan erger is dat als je dan uit de wc komt bijv in een restaurant of een andere gelenheid, dat mensen dan vies kijken op het moment dat ze jou wc binnenlopen 

grrr nee hun ruiken lekker  

Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets... 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Op zich lucht poepen op zich erg op, er kleven alleen zoveel nadelen aan zoals poepluchtjes van jezelf maar nog erger die van anderen, het tijdstip wanneer het zich aandient en het schoonmaakgebeuren erna (vooral als er niet voldoende toiletpapier is).

You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ... 
	 | 
	|
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit | 

uitwisselen poep muertesoulfly  | 4 | 09-06-2004 20:59 | |
| Lichaam & Gezondheid | 

bloed bij poepen en hele erg krampen. konijntje18  | 35 | 11-02-2004 15:16 | |
| De Kantine | 

Hoe laat poep jij meestal? ArieP  | 16 | 08-07-2003 22:22 | |
| Flora & Fauna | 

Puppy eet eigen poep KrizzZzZZzzjE :P  | 32 | 25-05-2003 15:20 | |
| De Kantine | 

welke figuren poep je altijd,wat voor kleur is je poep wel is geweest Verwijderd  | 4 | 05-02-2003 10:16 | |
| Games | 

poep stonecold  | 4 | 09-04-2002 20:46 | |