Vandaag hebben we (ik en 3 vriendinnen) een PO ingeleverd, netjes zoals gepland was. Eerst stond ie voor de toetsweek, toen hadden we het ook af overigens, maar de rest van de klas had de leraar zover gekregen de inleverdatum te verzetten. Naya, niks mis mee.
Maar toen we het inleverden kregen we te horen "dit gaat niet meer door, want we gaan nu naar Groningen voor die opdracht voor ak&mo" Alsof het doodnormaal was dat je dit niet meldt voordat wij het inleverden.
Nu is het dus zo dat we nu gewoon opnieuw die andere opdracht moeten doen, we krijgen geen punten bij de toets oid, het is alleen zo dat "het hoogste cijfer telt" op de PO's.
Is dit normaal, en bovenal, mag dit? Ik word onderhand echt gek van die man, het is elke keer wel weer iets anders waar hij onverwacht mee komt. Hij verzint gewoon terplekke dingen: een opdracht die we moesten maken zou voordat we het gemaakt hadden als bonuspunten op de toets komen. Hebben we de opdrachten gemaakt, punten terug, telt dit opeens niet meer "ik heb nooit het woord bonus gezegd"