Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2004, 21:05
alpha
alpha is offline
Vandaag hebben we (ik en 3 vriendinnen) een PO ingeleverd, netjes zoals gepland was. Eerst stond ie voor de toetsweek, toen hadden we het ook af overigens, maar de rest van de klas had de leraar zover gekregen de inleverdatum te verzetten. Naya, niks mis mee.
Maar toen we het inleverden kregen we te horen "dit gaat niet meer door, want we gaan nu naar Groningen voor die opdracht voor ak&mo" Alsof het doodnormaal was dat je dit niet meldt voordat wij het inleverden.
Nu is het dus zo dat we nu gewoon opnieuw die andere opdracht moeten doen, we krijgen geen punten bij de toets oid, het is alleen zo dat "het hoogste cijfer telt" op de PO's.

Is dit normaal, en bovenal, mag dit? Ik word onderhand echt gek van die man, het is elke keer wel weer iets anders waar hij onverwacht mee komt. Hij verzint gewoon terplekke dingen: een opdracht die we moesten maken zou voordat we het gemaakt hadden als bonuspunten op de toets komen. Hebben we de opdrachten gemaakt, punten terug, telt dit opeens niet meer "ik heb nooit het woord bonus gezegd"
Oud 11-02-2004, 21:25
Verwijderd
Als in het PTA staat dat je PO daarover had moeten gaan, mag hij dat niet zomaar veranderen, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:26
professor2
professor2 is offline
klaag klaag klaag help altijd conrector ofzo opzoeken en barst los
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:37
Verwijderd
Bij ons is aan het begin van het jaar al vastgesteld wat voor PO's we moeten maken voor welk vak, wanneer en wat de inhoud ervan moet zijn. De docent kan dat nog veranderen voor we ermee beginnen, maar daarna niet meer geloof ik
Ik heb geen idee of het echt verboden is, maar als het meetelt voor je eindexamencijfer (dus schoolexamen, zoals bij ons), dan zou ik het raar vinden als dat mag. Ik zou het wel even navragen dus
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 14:51
Balance
Balance is offline
Ik zou naar m'n mentor stappen.
Als jij die PO al af had en hij verandert er daarna nog iets aan (je verhaal was niet helemaal duidelijk, maar dit begreep ik er uit), dan houdt hij zich dus niet aan de afspraak. Is hij dan niet voor rede vatbaar en wil hij niks voor jullie doen, dan zou ik hulp bij iemand zoeken die invloed op hem heeft.
Eerst je mentor en eventueel (als dat niet helpt) een afdelingsleider ofzo.
Oud 12-02-2004, 15:01
alpha
alpha is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-02-2004 @ 15:51:
(je verhaal was niet helemaal duidelijk, maar dit begreep ik er uit)
ff duidelijk: de opdracht vervalt dus nu, we krijgen een andere opdracht waaraan iedereen mee MOET doen.
Oud 12-02-2004, 15:30
Balance
Balance is offline
Citaat:
alpha schreef op 12-02-2004 @ 16:01:
ff duidelijk: de opdracht vervalt dus nu, we krijgen een andere opdracht waaraan iedereen mee MOET doen.
En wanneer waren de eigenlijke inleverdatum en de verplaatste inleverdatum?
Oud 12-02-2004, 17:34
Demiurge
Demiurge is offline
Controleer je PTA, wat daarin staat rondom die PO, school zou niet mogen afwijken van het PTA tenzij ze er betijds melding van doen. Bij ons loopt dat ook niet echt soepel met die PO's
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 17:44
Verwijderd
Ohhhh ik (denk dat ik percies) weet wat voor leraar dat is...hoogst irritant. Bij het lezen van je verhaal krijg ik al agressie-aanvallen

Sleep em voor t gerecht!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten