Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2004, 21:26
Verwijderd
Komend jaar gaan we weer naar Noorwegen op vakantie. We hebben een huisje in Olden (omgeving Geirangerfjord), en een huisje in Aurland (omgeving Flam). Zijn er nog meer mensen die daar al eens in de omgeving zijn geweest, en zijn er daar nog leuke bezienswaardigheden.
Advertentie
Oud 10-06-2004, 15:53
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
Hoi,

Ik ben wel bij het Noordfjord en bij Geiranger geweest dus misschien kan ik je helpen. Geiranger is echt druk (voor Noorse begrippen dan haha) Wel start daar een super mooie tocht door de bergen en langs gletsjers, maar dat staat allemaal aangegeven. Je kunt ook de Trollstiegen ofzo op.

Wij hebben een gletsjertocht gemaakt, in die omgeving zijn natuurlijk veel gletsjers en dat was wle een mooie ervaring en zelfs ik heb het gehaald! was ongeveer anderhalf uur naar de gletsjer, 3 uur op de gletsjer en 1 uur weer naar beneden.

Als wij naar Noorwegen gaan gaan we gwoon naar de plaatselijke VVV voor ideeen en folders enzo. En gwoon heerlijk nietsen op een leuk campinkje of een beetje pootjebaden in een Fjord is ook heerlijk hoor!

Greetz
Oud 28-06-2004, 19:56
Buffy
Buffy is offline
ik ben 2 jaar geleden ook in aurland geweest, en zijn daar met een toeristisch bergtreintje naar flam gereist. een leuke bezienswaardigheid, aangezien je ongeveer halverwege een waterval van 93 meter tegekomt ! *en flits, maken die foto*

heel veel plezier !
Oud 29-06-2004, 15:15
Verwijderd
Bedankt voor de tips. Ik heb trouwens een website gemaakt met onze reisverslagen, ervaringen en foto's van vakanties van de afgelopen jaren. Ook staan er links in naar campings in vooral Scandinavie, maar ook Duitsland, Polen en de Baltische Staten. www.freewebs.com/rob1985
Oud 30-06-2004, 19:13
kweety
kweety is offline
Citaat:
Buffy schreef op 28-06-2004 @ 20:56 :
ik ben 2 jaar geleden ook in aurland geweest, en zijn daar met een toeristisch bergtreintje naar flam gereist. een leuke bezienswaardigheid, aangezien je ongeveer halverwege een waterval van 93 meter tegekomt ! *en flits, maken die foto*

heel veel plezier !
nou wij hebben daar uitentreure gestopt om een bubs bejaarden af te zetten. Er stond zelfs nog een vrouw te zingen. hele waterval effect verpest maar ja, je komt ook nog zat andere tegen.
Oud 02-07-2004, 15:01
deadpassenger
deadpassenger is offline
Citaat:
bootz schreef op 29-06-2004 @ 16:15 :
Bedankt voor de tips. Ik heb trouwens een website gemaakt met onze reisverslagen, ervaringen en foto's van vakanties van de afgelopen jaren. Ook staan er links in naar campings in vooral Scandinavie, maar ook Duitsland, Polen en de Baltische Staten. www.freewebs.com/rob1985
foto's van noorwegen zijn
ik wil naar bergen ..
Advertentie

Regels voor berichten