![]() |
|
Hey lui,
Ik heb sinds kort een router (jeweetwel zo'n standaard sweex routerje). Als ik nu draai overnet , surf ik onwijs traag over het net. Dus ben ik op zoek gegaan naar de oorzaak. Volgends mijn router werd ik aangevallen door een udpflood. Oorzaak gevonden, dus toen opzoek naar een oplossing. Volgends het forum van overnet/edonkey moest ik mijn up- en download speed en connections gaan verlagen. Dit heb ik dus gedaan, alleen ik heb nog steeds last van udpfloods als ik overnet draai. En het ergste is,..wanneer ik emule gebruik, heb ik helemaal geen last van udp-floods. Nadat ik maanden heb genoten van de traagheid van emule, vertik ik het om emule te gebruiken. Wie kan me helpen?? ps. alle verwachte poorten staan open en windows xp firewall staat uit. Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 09:00. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Probeer eens of je ergens het programma net limiter kan uithalen. Daarmee kan je per programma de upload en download van bepalen. Mss helpt het dan.
Ik had hetzelfde probleem, maar vorige week mijn pc geherinstalled en dus nog geen p2p progjes eropgezet omdat ik nog geen virusscanner heb. Maar dat moet wel werken Greetz P.S. Ik weet ook wel dat netlimiter een vorm van ''cheaten'' is, maar wat moet je anders met een 15 kb upload en internet gedeeld met 6 mensen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
op één van mijn udp poorten dus,..welke weet ik niet precies.
In iedergeval hier een van die fouten: Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 18:48. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|