Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2004, 20:57
marieke_temp
marieke_temp is offline
van het weekend mocht ik niet op de kamer van mijn zusje komen. 'ik schrijf in mijn dagboek' was de (goede) reden.
nu wil ik eigenlijk geen dagboeken lezen, en zal ik het ook niet doen, omdat het niet voor niets dingen zijn die je voor jezelf houdt, maar toch vroeg ik me af wat zij er allemaal in schrijft. gewoon omdat ik geen flauw idee heb wat er in dat meisje omgaat.
wie z'n dagboek zou jij wel willen lezen en waarom?
Oud 02-02-2004, 20:59
Laen
Laen is offline
Heeft ze geen LiveJournal??
Oud 02-02-2004, 21:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het dagboek van 'haar' natuurlijk. Als ze er één heeft. Wist ik eindelijk eens wat ze écht wil.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 21:09
Verwijderd
Het dagboek van een erg goeie vriendin waar ik al maanden ruzie mee heb Ben wel benieuwd wat ze nu eigenlijk echt denkt erover enzo

Eigenlijk wil ik het dagboek van helemaal niemand lezen, maar ik kies toch maar hiervoor dan
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 21:14
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
eigelijk van niemand maar als het egt moet van me beste vriendin... kijken of ze nou z tegen me doet met opzet....
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 21:15
L1
L1 is offline
van niemand, ik heb geen zin me te verdiepen in een ander zijn/haar leven. Ik heb aan mijn eigen genoeg. En als het dan toch moest: zie MarkB
Oud 02-02-2004, 21:28
Verwijderd
Bush
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 21:33
Verwijderd
niemand, ben te zeer met mijn eigen shit bezig, eerst dat oplossen, en me dan pas verkneukelen om andermans ellende
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 23:09
miekmuis
miekmuis is offline
Van mijn vriend, ik vind het zo moeilijk om hem te doorgronden dat het fijn zou zijn als ik op die manier eens wat meer duidelijkheid zou kunnen krijgen
Oud 02-02-2004, 23:50
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Dagboek van iemand die ik al heel lang ken, hoe diegene nu echt over me denkt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 07:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uh k denk van niemand. Straks kom ik dingen tegen die ik niet eens wíl weten.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 07:25
Silver rain
Silver rain is offline
Van een paar mensen op school. Alleen weet ik niet of ik dat wel echt wil..
Oud 03-02-2004, 08:56
Gwinnie
Gwinnie is offline
van mijn vader.
dat is iemand van wie ik niets begrijp.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 09:39
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben absoluut tegen het lezen van iemand's dagboek, mijn moeder heeft dit vroeger 2x bij mij gedaan en me hier zo mee gekwetst dat ik nooit iemand's dagboek zou lezen, al lag het open voor me!

Maar stel dat ik écht iemand zou moeten kiezen, dan zou ik voor mijn vriend gaan (al heeft die er geen..) omdat ik gewoon benieuwd ben wat er af en toe in z'n koppie omgaat.
(Hij is net zoals de meeste jongens/mannen erg gesloten)
Oud 03-02-2004, 11:28
Stefanie
Stefanie is offline
Ik denk dat ik uit nieuwsgierigheid wel een dagboek zou willen lezen, maar dat ik er achteraf spijt van krijg. Omdat het gewoon iets is wat je niet 'hoort' te doen of dat je dingen leest die je eigenlijk helemaal niet wilde weten. Laat het daarom maar zo
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 03-02-2004 @ 00:09:
Van mijn vriend, ik vind het zo moeilijk om hem te doorgronden dat het fijn zou zijn als ik op die manier eens wat meer duidelijkheid zou kunnen krijgen
idd. zou wel eens willen weten waar hij mee bezig is in zijn koppie.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 13:16
Go
Go is offline
Doe Bush maar. Beetje moeilijk lezen gezien de spelfouten, maar daar is wel doorheen te komen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 13:22
Fleur
Fleur is offline
Als mijn vriend een dagboek had en ik mocht die lezen zou ik daarvoor kiezen.
Hij heeft er geen, stiekem lezen zou ik sowieso niet doen en verder is hij naar mijn idee best open, dus zit ik niet echt met vragen waarop ik het antwoord in zijn dagboek verwacht te vinden.

Stiekem iemands dagboek lezen is echt een grote rotstreek
Oud 03-02-2004, 13:25
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
van mijn beste vriendin natuurlijk... zij is trouwens ook de enige die ik ken waarvan ik weet dat ze een dagboek bij houd
Oud 03-02-2004, 13:31
snoopy
snoopy is offline
Ik heb altijd het spreekwoord "wie afluistert krijgt nooit iets goeds over zichzelf te horen" voor ogen gehouden. Ik wil ook echt niemands dagboek lezen. Ik weet nu het password van m'n vriend z'n emailadres, maar ik haal t niet in m'n hoofd om daar te gaan kijken. En dat terwijl ik eigenlijk vreselijk jaloers ben. Ik vind dat eigenlijk best wel goed

Nou ja... als ik toch voor iemands dagboek zou moeten kiezen, zou ik die van m'n vader willen lezen. Ik denk niet dattie er een had, maar k zou willen weten hoe hij over ons dacht, enzo
en dan niet om z'n geheimen te weten, maar bij gebrek aan ECHT met m praten zou ik genoegen nemen met een dagboek.
Oud 03-02-2004, 13:41
Jorryt
Jorryt is offline
Hij zal het wel niet bijhouden, laat staan eraan begonnen zijn, maar als ik er uit zou kunnen opmaken waarom mijn oudste broer (19) na steeds 4, 5 maanden het uitmaakt met zijn vriendin van dat moment .... misschien dat we dan eens een goed gesprek kunnen hebben. Daar is hij op zijn 15e al mee begonnen.
Verder boeit het mij niet. Hoewel....lijkt me wel prettig als ik aan mijn Memoires ga beginnen: Grote Mannen Die Mij Gekend Hebben ...
Oud 03-02-2004, 14:57
pure_evil
pure_evil is offline
als ik dan iemands dagboek zou willen lezen , doe dan dat van de vriendin van mijn vriendjes broer (snappie) Ik ben best nieuwschierig naar hoe zij nou echt in elkaar steekt...
Oud 03-02-2004, 15:01
Verwijderd
een van mn tantes. de reden waarom laat ik in het midden.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 15:32
Verwijderd
eigenlijk van niemand. privacy en dat zou nog wel es tegen kunnen vallen. maar als ik dan iemand uit moet kiezen doe dan maar 'zijn' dagboek.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 16:02
Sade
Sade is offline
Citaat:
Oud 03-02-2004, 16:45
Verwijderd
Poeh hee, eigenlijk heb ik een hekel aan dagboeken van andere mensen lezen.

Maar stiekem ben ik toch wel nieuwsgierig naar de ''dagboeken'' van verschillende mensen.
Ten eerste van een oude schoolvriendin van mij, die nu overleden is. Ik zou heel graag willen weten hoe zij de laatste periode van haar leven heeft meegemaakt en ervaren en hoe ze met haar ziekte is omgegaan.
Ook wel van mijn vader, maar daar wil ik verder niet echt op ingaan ofzo.
En van nog 2 personen, die ik hier niet neer ga zetten.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:07
Cinamon
Cinamon is offline
Van een oude vriendin van me..
En ook nog dat van m'n moeder..
Oud 03-02-2004, 17:15
Verwijderd
van mn vriend
wat ie van me vond toen we nog niks hadden.. etc etc
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:21
Mindfields
Mindfields is offline
1. mijn ex, wil wel lezen wat ie over mij schreef tijdens onze relatie maar hij heeft geen dagboek
2. 2 beste vriendinnen, van de 1 las ik ook eerst mee, ik weet eigenlijk niet of ze nog een dagboek heeft, en de ander heeft al dagboeken en schriften vol gelezen. Ik wil weten wat ze van bepaalde dingen vond die we samen hebben ondernomen
3. van de jongens die ik leuk gevonden heb, maar waar het uiteindelijk niks mee is geworden
Oud 03-02-2004, 20:26
Decomposition
Decomposition is offline
Het dagboek van iemand waar ik sinds kort iets mee heb.. om te kijken of hij van plan is me nog vaak te gaan zien
Oud 03-02-2004, 23:52
Danny
Danny is offline
M'n eigen dagboek. Van toen ik nog (veel) jonger was.. Is in de loop der jaren kwijtgeraakt, of ik weet in ieder geval niet meer waar ze te vinden, helaas.

Danny
Oud 04-02-2004, 00:10
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Van m'n ex.

@TS
Waarschijnlijk heeft je zusje geen dagboek, maar 'schijnlijk is ze aan het masturberen.
Oud 04-02-2004, 06:05
Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik denk niet dat ik echt vrolijk zou kunnen worden van het lezen van andermans dagboek, maar natuurlijk denk je er wel eens aan wat er in iemand om gaat, of wat er precies in zo'n dagboek staat.

Ik zou het dagboek willen lezen van een jongen waar ik 'flieft' op ben. Een geweldige jongen, zonder dagboek waarschijnlijk, maar ik weet niet zo goed wat zijn 'signalen' betekenen, of ze er eigenlijk wel echt zijn en of ze wel wat betekenen. Misschien is alles wel helemaal onbewust en maak ik er een veel te groot punt van..

Waar ik ook wel eens aan heb zitten denken...
Misschien wil ik wel dat hij mijn dagboek leest, om mij beter te kunnen begrijpen, maar dat wil ik niet weten dat hij het gelezen heeft zeg maar. Nou ja, ik wil het wel weten (dat ik mijn dagboek wel heel opzichtig ergens neer leg en hij toch stiekem even kijkt en ik dat dan van heel ver weg zie, zodat ik weet dat hij er wel in heeft gekeken, maar mag nooit aan mij bekennen dat hij het gelezen heeft, maar dat hoeft ook niet want ik zal hem er nooit naar vragen)

Ja, ik ben en blijf toch een beetje vreemd persoontje...
Oud 04-02-2004, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 04-02-2004 @ 07:05:

Ja, ik ben en blijf toch een beetje vreemd persoontje...
Mwah ik begrijp het denk ik wel
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-02-2004 @ 08:12:
Uh k denk van niemand. Straks kom ik dingen tegen die ik niet eens wíl weten.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 11:44
Poedliedoedl
Poedliedoedl is offline
Van een (voormalig) vriendin van mij, die alles bij elkaar liegt (erge dingen) en met ik weet niet hoeveel jongens heeft gezoend (en nog véél meer dingen heeft gedaan). Niemand weet eigenlijk de echte waarheid van haar, ik ben toch wel zeer benieuwd.
Oud 04-02-2004, 12:45
T!ne
T!ne is offline
datgene van mijn vriendin, die momenteel kwaad op mij is ..
Oud 04-02-2004, 13:35
alpha
alpha is offline
Van mijn overbuurmeisje (zit nog in de 1e klas) , die heeft het volgens mij echt moeilijk. Ze is heel verlegen, ook als je met zn tweeen bent komt er niks uit haar. Zo zonde! Ja, ik wil wel eens weten waarom dit zo is, waar ze mee zit, dan kan ik dr helpen of iig proberen..
Oud 04-02-2004, 16:27
Luna
Luna is offline
Niemand zn dagboek. IK schrijf heel veel in mijn dagboek, bijna elke dag een aantal bladzijdes. Ik zou het echt heelheel erg vinden als mensen dat zouden lezen, dat zijn mijn diepste gevoelens en gedachtes. Ik wil een ander dat dus niet aandoen.
Oud 04-02-2004, 16:36
sas_andrea
sas_andrea is offline
van niemand... in dagboeken staan gevoelens, maar vooral ook momentopnames. hoe die persoon zich op dat moment voelde en zo staan er dan opeens gemene dingen over zijn/haar vriendin in en dergelijke. daarom alleen al wil ik t niet weten, ik zou me (wanneer t over mij zou gaan in de negatieve zin) niet stil kunnen houden en erover willen discussieren. dus zou ik t sowieso al met toestemming moeten lezen en ja... eigenlijk boeit t me geen reet.
Oud 04-02-2004, 17:03
Verwijderd
Van een vriendin waarmee het de afgelopen paar dagen bergafwaards gaat (onze vriendschap, en met haar zelf misschien ook wel). Ik heb het gevoel dat ze zich tegenover mij anders voor doet dan ze werkelijk wil..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:18
Envy
Envy is offline
Even ervanuitgaande dat iedereen een dagboek heeft, en dat er geen ruzie oid door komt..het dagboek van een vriend van me, die ik eigenlijk altijd al wel leuk vind. maar ik zie hem heel weinig (woont ver weg) en ik zou dus wel willen weten wat hij nou van mij vindt.
Oud 04-02-2004, 17:29
snarl
snarl is offline
ik ben naar veel mensen erg nieuwsgierig, maar ik mag niet van mezelf. ook niet alsof-voor-een-topic.

oh, maar ik denk dat ik, als ik de kans krijg, wel kijk. maar dat is zo ongelofelijk dom, bah. niet doennietdoen.

sommige dingen wil je gewoon niet weten, of mag je niet weten. dat spreekwoord van snoopy.
Oud 05-02-2004, 00:07
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Van niemand...althans zou zo gauw niemand kunnen bedenken.
Weet wel wie ik mijn dagboek (van 6/7 jaar geleden) zou willen laten lezen Stelletje pestkoppen...dat zou ik echt nog wel eens willen. Ben er nu wel weer overheen hoor
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 01:02
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik neem dit terug, ik wil helemaal niks weten van wat hij me niet zelf verteld.
Oud 06-02-2004, 16:14
Verwijderd
van m'n nieuwe vriend (m'n droomprins )
'k ben gewoon benieuwd hoe hij de wereld sinds 16 december ziet

xxx
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:33
PardonMe
PardonMe is offline
het dagboek van mn broertje (hoewel hij er toch geen heeft..).
Ik wil wel eens weten met wie hij nu allemaal rondhangt, wat er in zijn hoofd rondgaat, waarom hij dingen doet zoals hij ze doet en wat voor shit hij nu precies gebruikt..
Oud 07-02-2004, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Mirane schreef op 04-02-2004 @ 18:03:
Van een vriendin waarmee het de afgelopen paar dagen bergafwaards gaat (onze vriendschap, en met haar zelf misschien ook wel). Ik heb het gevoel dat ze zich tegenover mij anders voor doet dan ze werkelijk wil..
inderdaad. (alleen dan waar het de afgelopen maanden bergafwaarts mee gaat)
En nog 2 personen, iemand die het volgens mij ook moeilijker heeft dan ze toegeeft en iemand van wie ik graag wil weten wat diegene van mij vindt.

Maar misschien is het beter om te wachten tot mensen dingen uit zichzelf vertellen, dagboek van iemand lezen lijkt me niet z'n goed plan.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:59
Verwijderd
Ik ben eigenlijk tegen het lezen van dagboeken van iemand anders... Maar ik zou het dagboek van F. wel een keer willen lezen om te zien of hij écht altijd de happy persoon is zoals hij zich voordoet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 17:48
Paris
Paris is offline
Eigenlijk zou ik niemand's dagboek willen lezen, omdat ik er misschien iets in zou vinden wat ik niet wil weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten