Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Poeh hee, eigenlijk heb ik een hekel aan dagboeken van andere mensen lezen.
Maar stiekem ben ik toch wel nieuwsgierig naar de ''dagboeken'' van verschillende mensen. Ten eerste van een oude schoolvriendin van mij, die nu overleden is. Ik zou heel graag willen weten hoe zij de laatste periode van haar leven heeft meegemaakt en ervaren en hoe ze met haar ziekte is omgegaan. Ook wel van mijn vader, maar daar wil ik verder niet echt op ingaan ofzo. En van nog 2 personen, die ik hier niet neer ga zetten. |
![]() |
|
![]() |
1. mijn ex, wil wel lezen wat ie over mij schreef tijdens onze relatie
![]() 2. 2 beste vriendinnen, van de 1 las ik ook eerst mee, ik weet eigenlijk niet of ze nog een dagboek heeft, en de ander heeft al dagboeken en schriften vol gelezen. Ik wil weten wat ze van bepaalde dingen vond die we samen hebben ondernomen ![]() 3. van de jongens die ik leuk gevonden heb, maar waar het uiteindelijk niks mee is geworden
|
Ik denk niet dat ik echt vrolijk zou kunnen worden van het lezen van andermans dagboek, maar natuurlijk denk je er wel eens aan wat er in iemand om gaat, of wat er precies in zo'n dagboek staat.
Ik zou het dagboek willen lezen van een jongen waar ik 'flieft' op ben. Een geweldige jongen, zonder dagboek waarschijnlijk, maar ik weet niet zo goed wat zijn 'signalen' betekenen, of ze er eigenlijk wel echt zijn en of ze wel wat betekenen. Misschien is alles wel helemaal onbewust en maak ik er een veel te groot punt van.. Waar ik ook wel eens aan heb zitten denken... Misschien wil ik wel dat hij mijn dagboek leest, om mij beter te kunnen begrijpen, maar dat wil ik niet weten dat hij het gelezen heeft zeg maar. Nou ja, ik wil het wel weten (dat ik mijn dagboek wel heel opzichtig ergens neer leg en hij toch stiekem even kijkt en ik dat dan van heel ver weg zie, zodat ik weet dat hij er wel in heeft gekeken, maar mag nooit aan mij bekennen dat hij het gelezen heeft, maar dat hoeft ook niet want ik zal hem er nooit naar vragen) Ja, ik ben en blijf toch een beetje vreemd persoontje...
|
Van een (voormalig) vriendin van mij, die alles bij elkaar liegt (erge dingen) en met ik weet niet hoeveel jongens heeft gezoend (en nog véél meer dingen heeft gedaan). Niemand weet eigenlijk de echte waarheid van haar, ik ben toch wel zeer benieuwd.
|
Van mijn overbuurmeisje (zit nog in de 1e klas) , die heeft het volgens mij echt moeilijk. Ze is heel verlegen, ook als je met zn tweeen bent komt er niks uit haar. Zo zonde! Ja, ik wil wel eens weten waarom dit zo is, waar ze mee zit, dan kan ik dr helpen of iig proberen..
|
Niemand zn dagboek. IK schrijf heel veel in mijn dagboek, bijna elke dag een aantal bladzijdes. Ik zou het echt heelheel erg vinden als mensen dat zouden lezen, dat zijn mijn diepste gevoelens en gedachtes. Ik wil een ander dat dus niet aandoen.
|
van niemand... in dagboeken staan gevoelens, maar vooral ook momentopnames. hoe die persoon zich op dat moment voelde en zo staan er dan opeens gemene dingen over zijn/haar vriendin in en dergelijke. daarom alleen al wil ik t niet weten, ik zou me (wanneer t over mij zou gaan in de negatieve zin) niet stil kunnen houden en erover willen discussieren. dus zou ik t sowieso al met toestemming moeten lezen en ja... eigenlijk boeit t me geen reet.
![]()
|
Even ervanuitgaande dat iedereen een dagboek heeft, en dat er geen ruzie oid door komt..het dagboek van een vriend van me, die ik eigenlijk altijd al wel leuk vind. maar ik zie hem heel weinig (woont ver weg) en ik zou dus wel willen weten wat hij nou van mij vindt.
|
ik ben naar veel mensen erg nieuwsgierig, maar ik mag niet van mezelf. ook niet alsof-voor-een-topic.
oh, maar ik denk dat ik, als ik de kans krijg, wel kijk. maar dat is zo ongelofelijk dom, bah. niet doennietdoen. sommige dingen wil je gewoon niet weten, of mag je niet weten. dat spreekwoord van snoopy.
||
Citaat:
![]()
|
het dagboek van mn broertje (hoewel hij er toch geen heeft..).
Ik wil wel eens weten met wie hij nu allemaal rondhangt, wat er in zijn hoofd rondgaat, waarom hij dingen doet zoals hij ze doet en wat voor shit hij nu precies gebruikt.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nog 2 personen, iemand die het volgens mij ook moeilijker heeft dan ze toegeeft en iemand van wie ik graag wil weten wat diegene van mij vindt. Maar misschien is het beter om te wachten tot mensen dingen uit zichzelf vertellen, dagboek van iemand lezen lijkt me niet z'n goed plan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |